הדמיה DVISION אדריכלית ראשית טלי בכר שכטר

תצפית נדל”ן – הזדמנות של פעם בחיים במבוא מודיעים

למרות ששוק הנדל"ן קפא בעקבות המלחמה הארוכה שפוקדת את הארץ, חברת תצפית נדל"ן חנכה לאחרונה את הנחת אבן הפינה בפרויקט הנחשק שלה ביישוב מבוא מודיעים

[object Object]

בשיתוף תצפית נדל"ן

קבוצת תצפית נדל”ן בונה בכל רחבי הארץ בניני מגורים, התחדשות עירונית, מבנים מסחריים ונדל”ן מניב. הפרויקטים של החברה מתפרסים ברמת גן, בת ים, זיכרון יעקב, אלעד, ירושלים, חולון, פתח תקווה, נשר, וכאמור, עוד פרויקטים של התחדשות עירונית גם במרכז הארץ וגם בצפונה.

כיצד חוחים הצמיחו פרחים?

כאשר שמעתי על הפרויקט במבוא מודיעים, הממוקם בין בפריים לוקיישן בין ירושלים לתל אביב ומעורר ביקושים גבוהים, הגעתי למשרדה של קבוצת תצפית נדל”ן. כאשר הזכרתי את פרויקט מבוא מודיעים אורו עיניו של המשנה למנכ”ל, מר נתי כרמי, וחיוך מילא את פניו. זה היה חיוך של שביעות רצון. כאשר שאלתי אותו, איך ייתכן שדווקא בתקופה כה קשה, הם החלו לבנות פרויקט כה ייחודי ביישוב שקורם עור וגידים, הוא ענה לי: “את לא תאמיני, אבל הצמיחה של הפרויקט הזה נולד מהשרפה הגדולה שפרצה ביער בן שמן בשנת 2019”.

אני הייתי יותר ממופתעת אבל האמת היא שגם יותר מסוקרנת… הוא התחיל לספר לי כי במאי של שנת 2019, פרצה שריפה שהשתוללה ביער בן שמן וכילתה 40 מתוך 50 הבתים שהיו אז ביישוב. מועצת חבל מודיעין הפשילה מיד את שרווליה והחלה במלאכת השיקום והפיתוח. בעקבות פעילות זו, אוכלוסייה במעמד סוציו-אקונומי גבוה שזיהתה את הניצוץ המתחדש, פקדה את היישוב.

הדמיה DVISION אדריכלית ראשית טלי בכר שכטר

.

שכונה איכותית עם קוטגים נוף של יער ואוויר צח

נתי מספר לי, כי מדובר בשכונה כפרית חלומית, בלב יער בן שמן המוריק, ואם יתמזל מזלך, תצפי אפילו בבמבי מקפץ בין העצים. לא קל למצוא מקום כל כך מושלם, אשר מצד אחד הוא קרוב למרכז ובמרחק של מספר דקות, ממרכז קניות נוח, אך מצד שני יש את השקט, הטבע והשלווה. הפרויקט, נבנה על שטח של 10 דונם הכולל 52 בתים כפריים מיוחדים. כרגע מספר נתי, כי הם כבר חוגגים את פתיחת שיווקו של שלב ב’ בפרויקט.

מחירי הבתים,מתחילים במחיר של 5.1 מיליון שקלים,כאשר הדבר תלוי בדגם שנבחר ובמיקום. .”עלי לציין, מוסיף נתי, כי כל יחידות הדיור מתוכננות בקפידה, ובעוד כ- 5 שנים, יסתכלו על מי שיקנה היום בפרויקט הזה, כעל מי שידע היטב לזהות הזדמנות.”

מחיר אטרקטיבי במיקום מנצח

עוד סיפר לי נתי, כי הדובדבן שבקצפת הוא, המחיר האטרקטיבי ובמיקום מנצח. פרויקט מבוא מודיעים, אמור להסתיים תוך שנה וחצי עד שנתיים, אבל המכירה כבר החלה. נתי ציין בפני, כי בהשוואה למחסור באדמות בישראל, בפרט לצמודי קרקע במרכז הארץ, שהוא למעשה מחסור עצום, כך שהמחירים של הבתים בפרויקט זה, היו אמורים להיות הרבה יותר גבוהים, כך שההיענות באה ממקום של הזדמנות, מיקום ושקט כמו בכפר. שאלתי את נתי מי האוכלוסייה שהחלה לרכוש את הבתים בפרויקט? הוא ענה לי שרובד הגילאים הוא בסביבות גיל ה- 40,שהם מבוססים יותר מהבחינה הכלכלית, אשר יכולים להרשות לעצמם רכישת בתים בשכונה זו.

לפרטים נוספים לחצו

שכחתם להוסיף כותבת אמירה אדמון באדיבות מאצ’פוינט תקשורת שיווקית -חגית יצחק כפי שכתבתי תסתכל.

האמור בכתבה זו כולל תוכן ומידע מסחרי / שיווקי באחריות המפרסם ומערכת ישראל היום אינה אחראית למהימנותו

 

בשיתוף תצפית נדל"ן