SKIL העולמית חוגגת 100 שנים להקמתה ומשיקה מבצע חגיגי

SKIL מן המובילות בענף כלי העבודה והגינון הנטענים, חוגגת השנה 100 שנים להיווסדה, וממשיכה להוביל בחדשנות, איכות ומקצועיות. כבר מראשית הקמתה היה ברור לכל כי החדשנות הטכנולוגית היא חלק בלתי נפרד מה-DNA שלה.

צילום יח"צ

בשיתוף SKIL

מה שהתחיל ב-1924 כחברה משפחתית קטנה בארצות הברית, הפך עד מהרה לשם נרדף ל”מסור שבנה את אמריקה”; המהנדס האמריקאי אדמונד מייקל הקים את החברה לאחר שהמציא את המסור העגול החשמלי הראשון, וזאת כדי לייצר ולהפיץ את הכלי המהפכני. תוך זמן קצר, הפך המסור העגול למוצר מוכר ונפוץ כשצורתו ואופן השימוש בו היוו לא פחות ממהפכה בעולם הבנייה.

במהלך השנים, פיתחה סקיל ושיפרה את מוצריה תוך התאמתם לצרכים המודרניים של לקוחותיה מבעלי המקצוע ועד לחובבי ה-DIY כאחד.

מותג SKIL הרשמי בישראל

חדשנות וסקיל הולכים יד ביד כבר אמרנו? מביקור באתר סקיל ישראל תגלו שלצד מבחר כלי העבודה והגינון, סוללת הליתיום הייחודית מקבלת מקום נכבד, ואין זה מקרי.

צוותי הפיתוח העולמיים של המותג שקדו על ייצורה של סוללה נטענת בעלת טכנולוגיית קירור עצמי ייחודית ™Keep Cool המונעת התחממות יתר (אלמנט הנחשב לאחד מן הגורמים המזיקים ביותר לתפקוד הסוללה).

הסוללה הנטענת של סקיל מציעה ביצועים מרשימים, אמינות ועמידות, וניתן לנייד אותה בין כל כלי העבודה וכלי הגינון, ללא צורך ברכישת סוללה נוספת או סוללה ייעודית עבור כלי גינון או כלי עבודה.

רוצים לדעת יותר? מתלבטים בין מוצר למוצר? מאחורי אתר החברה ישנו צוות מקצועי שדוגל כל העת בשירות אישי ומקצועי. סקיל ישראל מעמידה לרשות מבקרי האתר את האפשרות להיוועץ עם יועץ מקצועי  הזמין בכל עת, ושיכול לייעץ בכל שאלה, להפנות ולהכווין אל המוצרים והכלים שיספקו פתרון מדויק לרוכש/ת.

פיתוחים מתקדמים לצד נוחות המשתמש

כלי העבודה והגינון הנטענים של SKIL מיוצרים בטכנולוגיות מתקדמות ובאיכות בלתי מתפשרת, מה שמבטיח עמידות לאורך זמן וביצועים מעולים.

לצד טכנולוגיית הקירור, הקו החדשני של סקיל ניכר במגוון היבטים נוספים לרבות טכנולוגיית ה-ActivCell™ לניהול צריכת כוח חכם המבטיחה צריכה אנרגטית אופטימלית מן הסוללה, מערכת VRS + המעניקה מענה לרטט המאפיין את משחזות הזווית ומפחיתה באופן דרסטי את הרעידות ומערכת ה-LED 180° המספקת פתרון תאורה מצוין ומצויידת בחלק מן המסורים החשמליים.

הפן הטכנולוגי איננו מתבטא רק בביצועים, והוא ניכר גם בנוחיות המשתמשים. כל כלי העבודה והגינון של סקיל מתאפיינים במשקל קל באופן יחסי, דבר המקל באופן ניכר על המשתמש, כל שכן משתמשים הנדרשים לשעות עבודה ממושכות.

הפתרונות של סקיל מוגנים כפטנט, ומחלקת הפיתוח ממשיכה להשקיע במחקר כדי להבטיח שלקוחות המותג יקבלו את הכלים וחוויית השימוש הטובים ביותר.

חוגגים 100 שנים עם מבצע מיוחד

את חגיגות ה-100 להיווסדה של SKIL העולמית, מציינת סקיל ישראל עם מבצע שפשוט אסור לכם לפספס.

ברכישת אחד או יותר מן המוצרים שמשתתפים במבצע שבאתר, מקבלים מטען + סוללה 2.0Ah + תיק נשיאה בשווי 447 ש”ח במתנה.

המבצע כולל מגוון רחב של מוצרים מכל תחומי הפעילות של המותג, כך שכל אחד ואחת יכולים למצוא את הכלים המתאימים להם, ליהנות ולהתנסות בטכנולוגיה המתקדמת של SKIL.

עם היסטוריה עשירה של 100 שנות פעילות, SKIL לא עוצרת לרגע וממשיכה לשאוף קדימה. החברה מתכננת להמשיך ולהוביל בחדשנות בתחום כלי העבודה והגינון הנטענים, עם דגש על פיתוח טכנולוגיות חדשות לשיפור מתמיד.

אל תפספסו את ההזדמנות ליהנות ממבצע החגיגות של SKIL ולרכוש את הכלים הטובים ביותר בשוק עם הטבות שלא יחזרו. לכלל המוצרים הנכללים במבצע לחצו כאן.

האמור בכתבה זו כולל תוכן ומידע מסחרי / שיווקי באחריות המפרסם ומערכת ישראל היום אינה אחראית למהימנותו

 

בשיתוף SKIL

כדאי להכיר