סדרת GO FREE – הבחירה של מעצבי השיער בישראל

כבר יותר מעשרים שנה מותג המספרות go free הוא הבחירה הראשונה של מעצבי שיער רבים לטיפול וטיפוח לכל סוגי השיער. המותג החל כמותג למספרות בלבד ורק בשנים האחרונות התחיל להמכר מחוץ למספרות על ידי משווקים מורשים למספרות ובראשם חברת "הכל לספר" הבעלים של המותג ושל אתר היירליין- האתר המוביל בישראל למוצרים לשיער

צילום היירליין

בשיתוף היירליין

המוצרים בסדרה כולם נבדקו ונוסו על מאות אנשים ורק לאחר שהתוצאות היו לא פחות ממעולות המוצר נכנס לליין. הסדרה כוללת הן מוצרי טיפול וטיפוח, הן מוצרי עיצוב והן מוצרים מקצועיים למספרות שלא משווקים לקהל הפרטי. בקרוב יתווספו לסדרה עוד מוצרים חדשים.

קבלו הצצה על המוצרים המובילים של הסדרה:

סדרת קרטין משקמת לשיער שעבר טיפולים כימיים כולל החלקה וצבע

סדרה ללא מלחים בעלת ריח נעים ואפקט זוהר. השמפו מועשר בקרטין אשר עוזר לשמור על תוצאות ההחלקה לאורך זמן. במסכה יש מיקרו קפסולות זעירות שבתוכם ויטמיני חומרי הזנה. בעת השימוש במסכה החומרים משתחררים וחודרים לסיב השיערה. אפשר לקנות כל אחד מהמוצרים בנפרד או בסט יחד במחיר משתלם. השמפו והמסכה קיימים הן בגודל 500 מ”ל והן בליטר במחיר חסכוני.

צילום היירליין

.

 סדרת סופר סילבר לשיער לבן/אפור או מובהר

סדרת סילבר מיוחדת לכל מי שרוצה לנטרל את הפיגמנט הצהוב בשיער עם תכשירים מקצועיים בריח מעולה. הסדרה כולל שמפו ומסכה המגיעים בשני גדלים, 500 מ”ל או ליטר חסכוני. השמפו הינו שמפו טיפולי שלא רק מנטרל את הפיגמנט הצהוב מהשיער אלא גם מחזיר לו את הגוון הטבעי ומדגיש את הברק. מסכת סופר הינה מסכה ללא מלחים עם נוסחה ייחודית המועשרת בקרטין לשיקום וריכוך השיער. כל המוצרים מתאימים לכל סוגי השיער בגווני אפור, בלונד, לבן ואחרי הבהרה.

סרום טיפולי מפשתן להגנה מחום והתרת קשרים במהירות

הסרום פשתן של גו פרי הוא אחד המוצרים הפופלריים בסדרה. הוא קיים בשני גדלים 50 מ”ל ו-100 מ”ל במחיר משתלם. מדובר בסרום עם צבע, מרקם וריח מושלם שמגן על השיער מ0ני  חום של מייבשי שיער מחליק וכדומה כמו גם מפגעי מזג האויר. שימוש קבוע בסרום מונע את הקצוות המפוצלים ושומר על השיער. סרום פשתן של גו פרי פותח קשרים ומאפשר סירוק קל ונוח ומתאים לשימוש גם אצל ילדים שלא אוהבים להסתרק לפתיחה מהירה של קשרים. הסרום מצוין לשימוש גם לאחר עיצוב השיער כטאץ’ סופי ללוק.

ספריי פשתן לשיער 250 מ”ל

ספריי פשתן לשיער אנטי סטטי למראה זוהר במיוחד המכיל מסנני קרינת UV מעניק ברק טבעי לשיער ומגן מהשפעות סביבתיות. מיוצר בטכנולוגיה מתקדמת בנוסחה אפקטיבית המגנה על השיער ומחייה אותו.

קרם לחות פשתן וקרם לחות תלתלים

קרם לחות פשתן לשיער המעניק הזנה. הקרם מיוצר בטכנולוגיה מתקדמת בנוסחה אפקטיבית, המבוססת על תמצית שמן זרעי פשתן,omega-3 , vitamin B1ו-UV פילטר, המגנה על השיער ומחייה אותו. למראה מלא ברק ומניעת חשמל סטטי.בסדרה קיים גם קרם לחות המיועד לשיער מתולתל. הוא גם מעצב את התלתלים, ומעניק תלתול מושלם, קטיפתי ורך למגע. מונע את השפעת נזקי הסביבה והקרינה על השיער. מחדש תלתלים עייפים, מעגל ומעניק מראה חיוני ורענן לשיער שאיבד מגמישותו.

צילום היירליין

.

ג’ל אייס וקס וחימר

בסדרת העיצוב של גו פרי יש שלושה מוצרים:

ג’ל תפוח בגודל 1,000 מ”ל לעיצוב השיער, המועשר בויטמין E ובויטמין  B לעיצוב חזק במיוחד שאינו פוגע במראה הטבעי של השיער.

חימר לשיער בגימור מט להדגשה ועיצוב. מאפשר עיצוב תספורות מסודרות או פראיות, מושלם עבור יצירת אפקט של הפרדה, ברק וזוהר. אידיאלי לשיער קצר ובינוני.

אייס וקס לעיצוב חופשי הוא וקס על בסיס מים לעיצוב מקצועי ומהיר של כל סוגי השיער. קל לשימוש, לשיער מעוצב ומלא ברק.

באתר היירליין קיימי מגוון מבצעים על מוצרי גו פרי הן משלוח חינם בסטים נבחרים, בונוס של מברשת להתרת קשרים מתנה בחלק מהמוצרים והנחות קבועות ומשתנות.

האמור בכתבה זו כולל תוכן ומידע מסחרי / שיווקי באחריות המפרסם ומערכת ישראל היום אינה אחראית למהימנותו

 

בשיתוף היירליין

כדאי להכיר