צילום יח"צ

הסרת נקודות חן ושומות – מה עדיף? מרפאה, בבית או שיטה טבעית

יש מספר שיטות המתיימרים להסיר נקודות חן ושומות חשוב להכיר אותם ואת ההשלכות על מנת לבחור טיפול שייתן לנו תוצאה רצויה ללא המטרד האסתטי הפוגע בדימוי העצמי.

[object Object]

בשיתוף אתר ד"ר חן

כאשר מתקבלת החלטה על הסרת שומה או נקודת חן בהנחה שהיא תקינה מבחינה בריאותית ואינה ממאירה, חשוב שתתקבל התוצאה האסתטית הטובה ביותר אשר תותיר את העור חלק ואחיד ללא סימן או צלקת, במיוחד כאשר מדובר על עור הפנים העדין. על הסרת נקודות חן ושומות, להתבצע בשיטה שתביא את התוצאה האסתטית המקסימלית, מרפאות הסרת נקודות חן – אתר דוקטור חן מרכז את הרופאים והמטפלים המומחים לטיפול אסתטי של הסרת נקודות חן ושומות בפריסה ארצית מהדרום ועד הצפון ב: אילת, באר שבע, קריית מלאכי, ירושלים, אשקלון, אשדוד, רחובות, ראשון לציון, בני ברק, רמת גן, גבעתיים, תל אביב, כפר סבא, חדרה, נתניה, קריית חיים, קריית ביאליק, קריית אתא, חיפה, עפולה, יוקנעם, נהריה, כרמיאל , המרכזים האסתטיים של אתר דוקטור חן, ניסיון רב בהסרת נקודות חן ושומות באמצעות טכנולוגיות לייזר ופלזמה מתקדמות המביאות לתוצאות אופטימליות של עור אחיד וחלק וזה כאשר מדובר על בחירה במרפאות לטיפול בהסרת נקודות חן ושומות, כמובן שיש אופציות אחרות כגון הסרת נקודות חן בבית, הסרת שומות בבית או הסרת נקודות חן ושומות בשיטות טבעיות אנחנו נסרוק את כול האופציות וניתן לכם דגשים חשובים מה היתרונות, ממה כדי להיזהר ולמה חשוב לשים לב!

 הסרת נקודות חן / שומות – מתי לטפל ומתי מומלץ להשים לב ?

לרוב, נקודות חן ושומות הם נגעי עור שפירים והן אינן מהוות סכנה בריאותית. לעיתים רחוקות, עלולות שומות ונקודות חן, להפוך לנגע ממאיר (במקרים בהם חל שינוי בגודל השומה, צבעה, גבולה, אם הפכה למגרדת או מדממת, יש לפנות לרופא עור לצורך שלילת ממאירות). שומות המופיעות על פני העור באזורים חשופים, עשויות להוות מטרד אסתטי או תפקודי כאשר השומה עלולה להפריע בעת הגילוח או ענידת תכשיט ולכן, יש צורך בהסרתה,  איזו שיטה מומלצת והיכן? כדי לענות על התשובה נכיר את שיטות הסרת נקודות חן והשומות, במרפאה, בבית ובשיטות תרופות הסבתא הטבעיות.

שיטות טיפול הסרת נקודות חן ושומות במרפאות ומחירן:

שיטות הטיפולים שתמצאו במרפאות ברחבי הארץ להסרת נקודות חן ולטיפול הסרת שומות הם שונות אחת מהשנייה: בתוצאה, בטכנולוגיה, בסיבה להסרה ובמחיר.

צילום יח”צ

.

הכירו את שיטות הטיפול להסרת נקודות חן, שומות והמחירים במרפאות השונות:

  • הסרת נקודות חן ושומות בלייזר – הסרת נקודות חן ושומות בלייזר, היא השיטה הנחשבת יעילה, מהירה ובטוחה ביותר. טיפול הסרת נקודות חן ושומות בלייזר, מתבצע בהליך מבוקר המאפשר וויסות של אורך הגל ומידת החום במכשיר בצורה מדויקת על פי גודל השומה, מיקומה ועומקה ובכך, אינו פוצע את העור יתר על המידה ואינו גורם נזק. הצריבה במכשיר הלייזר, מביאה להיווצרות גלד. כתוצאה מכך, מאותת הגוף לעור להתחיל בהליך החלמה והתחדשות עד לריפוי מלא, לרוב די בטיפול אחד המחיר נע בין 500-1000 ₪ לנקודת חן אחת וכמה שמסירים יותר נקודות חן או שומות המחיר יורד משמעותית פר נגע .
  • הסרת נקודות חן ושומות בפלזמה – השיטה נחשבת לאחת השיטות הפופולאריות והחדשניות של היום במרפאות האסתטיות מקור השיטה היא מאיטליה והיא מביאה עמה חדשנות בכך שעל ידי הצריבה של נקודת החן היא מייצרת אידוי של הנגע שגורם ליצירת גלד שמאותת לעור להתחדש ולהחלים, תהליך ההחלמה נע בין שבועיים לחודש שלאחריו מתקבל תוצאה אסתטית טובה ביותר, מחיר הסרת נקודת חן או שומה בשיטת פלזמה נע בין 400-800 ₪ לנקודת חן אחת, וכמה שמסרים יותר נגעים המחיר יורד משמעותית.
  • הסרת נקודות חן ושומות בגלי רדיו – נחשבת לטכנולוגיה ותיקה שהשתמשו במרפאות בעבר, מומלצת יותר לנקודות חן ושומות מורמות מהעור, השיטה מאפשרת חימום נקודת החן והמסתה, מאחר ולא נעשה חיתוך לעומק הנזק לעור הוא מינימלי והתחדשות והחלמת העור היא קלה יותר, מחיר נקודת חן או שומה בשיטה זאת היא 500-1000 ₪ לנקודת חן או שומה אחת, כמה שמסירם יותר נגעים המחיר יורד משמעותית.
  • הסרת נקודות חן ושומות בחנקן נוזלי – מבוצע בעיקר במרפאות של הקופות של כללית, מאוחדת או מכבי, בשיטה זאת נקודת החן מקבלת כוויה הממיסה את נקודת החן או השומה, בקופות לא מטפלים בהסרת נקודות חן אסתטיות ולכן אין תמחור וחסרון בולט לחנקן הנוזלי מאחר והוא תמיסה לעיתים הוא פוגע בעור הבריא סביב נקודת החן.
  • הסרת נקודות חן ושומות בשיטה כירורגית –הטיפול מתבצע במרפאות של רופאים פלסטיקאים, בדרך כלל מדובר בהסרה של נקודות חן או שומות חשודות שנדרש לאבחן אותם ולשלוח לביופסיה על מנת לשלול חשד לסרטן העור או מלנומה, בשיטה זאת מבצעים חתוך של נקודת החן מהעור בשלמותה תהליך שלרוב יוצר צלקת אבל נדרש לצורך בדיקת נקודת החן, מאחר ותהליך זה דורש חדר ניתוח התהליך יותר כואב והמחיר להסרת נקודת חן אחת או שומה נע בין 1000-2000 ₪ לנקודת חן אחת או שומה.
  • הסרת נקודות חן ושומות במחט חשמלית – טיפול אחד הוותיקים הקיים במרפאות שמטפלים בהסרת נקודות חן ושומות אסתטיים, שיטת הטיפול מבוססת על צריבת נקודת החן או השומה תהליך שיוצר גלד שלאחריו מתחיל תהליך התחדשות של העור עד להחלמה הסופית של אזור ההסרה, מחיר ההסרה נע בין 500-800 ₪ לנקודת חן אחת, וכמה שמסירים יותר נגעים המחיר פר נגע יורד משמעותית.

הסרת נקודות חן ושומות בבית:

לאחרונה יש טרנד חדש שמונגש ברשתות החברתיות ובאתרי המסחר הגדולים כגון Ebay  או AliEXPRESS ואתרי מסחר שונים, לרוב שיטות אלה הינן גימיקים שיווקיים שמסכנים את עורכם עם חשש גדול להצטלקויות ולכן חשבו פעמיים עם הסיכוי שווה את הסיכון.

בין השיטות לטיפול הסרת נקודות חן ושומות בבית הן:

  • תמיסת סולקודרם שניתן לטפל בבית – תמיסה שלא מאושרת משרד הבריאות, שיטת הטיפול מבוססת על תמיסה כימית שנמרחת על אזור נקודת החן על מנת להמיס את הנגע, ישנה סכנת כוויה ופגיעת באזור הבריא סביב נקודת החן מאחר ומדובר בנוזל שנמרח ואינו ממוקד על הנקודת חן עצמה.
  • מדבקה להסרת נקודות חן או שומה בבית –השיטה מצטלמת יפה ברשתות, אבל בפועל במבחן המציאות לא עובדת ועלולה ליצור יותר נזק מאשר תועלת.
  • עט לייזר שניתן לרכוש ולהשתמש בבית – אחד המוצרים שנמכרים באתריים הפופולאריים, הבעיה העיקרית בשיטה זאת שאין אפשרות להשתלת על עומק החדירה אל העור וכאשר הוא נמצא בידיים לא מיומנות עלול להיות מלווה בצלקות בעור שלא בהכרח יחלימו עקב עומק הפציעה העמוקה בעור.
  • משחה להסרת נקודות חן ושומות בבית – החיסרון היא שלא ניתן להסיר את נקודות החן או השומה מהשורש הטיפול הוא שטחי ועלול ליצור נזק סביב אזור נקודת החן כי התהליך לא מבוקר.
  • ממה כדי להיזהר ולקחת לתשומת ליבכם בטיפול בבית – בשיטות בבית אין אפשרות לבדוק את נקודת החן או השומה אם ישנו חשש לממאירות לא כול נקודת חן או שומה מותר להסיר! כאשר מדובר על משחות או תמיסות ישנו חשש לאלרגיה של העור ובמידה ואתם רגישים לחומר מסוים ישנו חשש לנפיחות באזור המטופל, בבית אין יכולת לשמור על סטריליזציה ולכו ישנו חשש לסכנת זיהום שיכול להביא אתו דלקות בעור,  הטיפול בבית לא מתבצע בתהליך מבוקר ולא מדויק ולכן יש חשש גדול מאוד להצטלקות של העור, חשוב לקחת את כול הגורמים הללו בחשבון לפני תהליך טיפול בבית.

הסרת נקודות חן ושומות בשיטה טבעית:

ישנן “תרופות סבתא” ושיטות טבעיות רבות להסרת נקודות חן או שומות, אך כאשר מדובר על הסרת נקודות חן ושומות, במיוחד מאזור הפנים העדין, חשוב שלא להפוך את עורנו למעבדת ניסויים וללכת על בטוח. מספר שיטות טבעיות המבוססות על חומרים מן הטבע, מתיימרות להסיר נקודות חן ושומות. אלו מצריכות טיפולים חוזרים ונשנים ולרוב, אינן מביאות לתוצאות המיוחלות שכן, השימוש בהן שטחי, אינו חודר אל עומק העור ואינו מביא להסרת הנגעים מן השורש. בין תרופות הסבתא והשיטות הטבעיות להסרת נקודות חן ושומות, ניתן למנות : חומץ, מיץ אננס, תערובת שמן טבעי, דבש, מיץ ליבנה ועוד. שימוש באלו, עלול להביא לעיתים להתפתחות אלרגיה, זיהום, הצטלקויות ועוד, אבל שמדובר בטיפול הסרת נקודות חן או שומות חשוב להכיר את כל דרכי הטיפול כדי שנעשה את הבחירה החכמה והמומלצת עבורנו.

ייעוץ חינמי להסרת נקודות חן או שומות בסניף הקרוב לביתך:

מתלבטים בין כול שיטות הטיפול ? בשיחת טלפון אחת לטיפול הסרת שומות – במרכזי דוקטור חן הנמצאים בפריסה ארצית בסניפים קרובים לביתכם, תוכלו להגיע לייעוץ חינמי ולקבל את כול הפרטים על שיטות הטיפול המתקדמות ביותר להסרת נקודות חן ושומות בלייזר או פלזמה, כבר שנים רבות שהרופאים והמטפלים המנוסים של המרכזים האסתטיים והרפואיים אתר דוקטור חן, מסירים שומות ונקודות חן בהצלחה עם הטכנולוגיות המובילות בעולם. כאשר מדובר על הסרת נקודות חן ושומות, עדיף לסמוך על המטפלים המנוסים ביותר העושים שימוש בטכנולוגיות חדשניות ובטוחות המותירות את העור חלק ואחיד ואינן פוגעות בשכבות העור התחתונות ואינן מותירות סימנים וצלקות.

מעוניינים להסיר נקודות חן ושומות? לכו על בטוח. קבעו פגישה ללא התחייבות וללא תשלום עם המומחים של אתר דוקטור חן.

לסניף הסרת נקודות חן הקרוב לביתכם ולפרטים הקליקו כאן!

האמור בכתבה זו כולל תוכן ומידע מסחרי / שיווקי באחריות המפרסם ומערכת ישראל היום אינה אחראית למהימנותו

 

בשיתוף אתר ד"ר חן