הוט? סלקום? פרטנר אינטרנט? עושים לכם סדר בחבילות העדכניות ביותר

לאחרונה, מנכ"לית משרד התקשורת עו"ד ענבל משש הודיעה על קידום והרחבה משמעותית של ה-IOT, הלא הוא ה-Internet of Things (רשת של חפצים פיזיים שיש שיש להם יכולת ניתוח מידע ויכולת לתקשר ביניהם)

FREEPIK

בשיתוף kamazeole

הרחבה זו תאפשר הגדלה משמעותית של שימוש במכשירים חכמים בתחומים מגוונים, דוגמת רפואה מרחוק, רכבים אוטונומיים ומפעלים חכמים. גם האינטרנט הלא-מוחשי לא נשאר מאחור: חברות רבות, דוגמת סלקום, הוט, פרטנר אינטרנט ובזק ממשיכות להתקדם בצעדי ענק ולספק לרווחת המשתמשים חווית גלישה טובה ומהירה יותר. אך איזו חברה מציעה את עסקת האינטרנט המשתלמת ביותר?

בשנים האחרונות, התחרות בשוק האינטרנט הביתי רק הולכת וגוברת. חברות קטנות וחדשות מגיחות לשוק ומציעות מחירים אטרקטיביים, מה שגורם גם לענקיות האינטרנט להילחם על כל לקוח. והעובדה שהלקוח הישראלי למד להשוות מחירים ולעמוד על שלו בהחלט גם מסייעת להתגברות התחרות. ללקוח, בהנחה שהוא לקוח נבון, רק נותר לעשות את הבחירה הנכונה. אך מהי הבחירה הנכונה בימינו למי שמחפש אינטרנט ביתי? חברות קטנות כמו גילת טלקום או טריפל סי? או חברות גדולות כמו בזק או פרטנר אינטרנט?

הזרז לשוק התחרותי

אין ספק כי חדירתן של החברות הקטנות אל תוך שוק האינטרנט המריצו את כלל החברות לספק שירות טוב יותר ובמחיר נוח יותר.

חברת גילת טלקום, לדוגמה, מציעה חבילת אינטרנט סיבים אופטיים במחיר נוח של 85 ש”ח לחודש, כשהחודשיים הראשונים הם במחיר של 69 ש”ח לחודש. בחבילה זו, מהירות ההורדה היא של עד 300 מגה, ומהירות ההעלאה היא של עד 30 מגה. הנתב הבסיסי (או מתאם הסיב) ניתן בחבילה זו ללא עלות למשך שנה. נתב מתקדם ומגדיל טווח יינתנו בחינם למשך חודשיים.

חברה קטנה נוספת בשם טריפל C נותנת פייט יפה לחבילה של גילת טלקום. תמרות מחיר זהה (85 ש”ח בחודש) חברת טריפל סי מציעה אינטרנט ביתי של 200 מגה, כשהנתב שלה הוא בתוספת תשלום.

אקספון, שהיא אמנם חברה יחסית קטנה אך גם בעלת ותק מסוים, מציעה אינטרנט פייבר במחיר מסקרן של 79 ש”ח בחודש. תמורתם היא תספק ללקוחותיה מהירות הורדה של עד 300 מגה ומהירות העלאה על עד 100 מגה. הנתב של אקספון ניתן בתוספת תשלום אבל מגדיל הטווח MESH ניתן בחודשיים הראשונים ללא עלות.

גם השמות הגדולים לא נותרים מאחור

החברות הגדולות לא נשארות מאחור: הן מבינות שהן כבר לא יכולות לנוח על זרי הדפנה, ולא ניתן להתעלם מכך שהן התאימו את עצמן היטב לסביבה התחרותית עד מאוד בשוק האינטרנט של ימינו.

חברת הוט מציעה למשתמשיה תשתית וספק 200 מגה במחיר של 99 ש”ח לחודש. הנתב עולה 19.9 ש”ח נוספים לחודש. חשוב לציין כי המצטרפים לחבילת האינטרנט של הוט דרך אתר החברה יקבלו את החבילה ב-59 ש”ח לחודש למשך שלושה חודשים.

חברת בזק הוותיקה מציעה לקהל לקוחותיה ספק ותשתית של 200 מגה גם כן, ובמחיר של 109 ש”ח בחודש. הנתב אמנם מגיע בתוספת תשלום, אך ארבעת החודשים הראשונים הם במחיר מוזל של 55 ש”ח בחודש. כמו כן, נכון להרגע, דמי ההצטרפות עומדים על 0 ש”ח.

פרטנר אינטרנט מציעה למשתמשים פרטנר פייבר של במחיר של 90 ש”ח בחודש בלבד. מהירות ההורדה בחבילה זו היא של עד 300 מגה, ומהירות ההעלאה היא של עד 30 מגה. הנתב מגיע בתוספת תשלום של 25 ש”ח. שימו לב כי החודשיים הראשונים הם במחיר מוזל של 69 ש”ח בחודש, וההתקנה היא בחינם בבניינים בני 5 קומות ומעלה.

אינטרנט ביתי לכל דורש

מלבד מהירות ומחיר, ישנם עוד פרמטרים שחשוב לבדוק לפני שמחליטים אם בוחרים באקספון, בזק, פרטנר אינטרנט או כל חברה אחרת. מדובר בפרמטרים שקשה עד מאוד לכמת אותם (כפי שאומרים בעולם הספורט – ‘הדברים שלא נכנסים לסטטיסטיקה’). אחד הפרמטרים הנסתרים האלה הוא כמובן השירות. כיצד ניתן לדעת מראש איזו חברה נותנת את השירות הטוב ביותר? ובכן, הדרך הכי טובה היא לקבל חוות דעת ממקור ראשון. תמיד עדיף לקבל את חוות הדעת הזו מאדם שאתם מכירים, אבל גם איסוף דעות ברשתות חברתיות  יכולה לעשות את העבודה, בתנאי שאתם יודעים להבדיל בין עצה אמיתית לבין עצה שיווקית. וכעת, כל מה שנותר לכם לעשות – הוא לבחור.

האמור בכתבה זו כולל תוכן ומידע מסחרי / שיווקי באחריות המפרסם ומערכת ישראל היום אינה אחראית למהימנותו

 

בשיתוף kamazeole

כדאי להכיר