קייטרינג כשר למהדרין: שלושת הקייטרינגים המובילים בישראל

3 קייטרינגים כשרים למהדרין המומלצים ביותר שנותנים שירות ברחבי הארץ:

freepik

בשיתוף דיגיטל 148 תוכן שיווקי

הקייטרינג בישראל משתנה ומתפתח בצעדי ענק. עם התרבות הגסטרונומית המגוונת והפורה שנוצרה בארץ, אנשים מחפשים להביא את טעמי המטעמים הטובים לאירועים שלהם. כשמדובר באירועים מיוחדים כמו חתונות, אירוסין, אירועי חברה או כל אירוע חשוב כזה או אחר, אין מקום להתפשר על טעם ואיכות. במאמץ לעזור לכם למצוא את הקייטרינגים הכשרים למהדרין המובילים בישראל, יצאנו לסקור מי הם שלושת הקייטרינגים הכשרים המובילים בישראל ומצאנו: קייטרינג תבלין- הכשר למהדרין בד”ץ הרב מחפוד, קייטרינג אלדרברי- עם כשרות בד”ץ העדה החרדית, וקייטרינג זעפרן- הכשר למהדרין בד”ץ מחפוד גם כן.

קייטרינג כשר למהדרין הוא שירות קייטרינג המספק אוכל כשר בהשגחת בד”ץ. אם זה בד”ץ של הרב מחפוד או בד”ץ העדה החרדית.

הכשרות למהדרין היא רמת כשרות גבוהה יותר מהכשרות הרגילה, והיא כוללת מספר דרישות נוספות, כגון שימוש בחומרי גלם טריים בכשרויות בד”ץ, הקפדה על ירק מהדרין ללא חשש תולעים, ומשגיח צמוד של הקייטרינג

קייטרינג כשר למהדרין הוא פתרון מצוין עבור אנשים שומרי כשרות מחמירים, או עבור אנשים שמארחים אירוע בו ישנם משתתפים שומרי כשרות המקפידים על כשרויות ברמה הגבוהה ביותר. קייטרינג כשר למהדרין יכול לספק מגוון רחב של מנות טעימות ומפנקות, שיהיו בטוחות וטעימות עבור כל האורחים.

אם אתם מחפשים קייטרינג כשר למהדרין, חשוב לבחור חברה עם ניסיון בהכנת אוכל כשר בהשגחת בד”ץ. אתם צריכים להיות בטוחים שהאוכל יהיה טעים וטרי, והשירות יהיה מצוין.

הנה כמה טיפים לבחירת קייטרינג כשר למהדרין:

  • הקפידו לבחור חברה עם ניסיון בהכנת אוכל כשר בהשגחת בד”ץ.
  • בקשו לראות תעודת כשרות מהחברה.
  • שאלו את החברה על התפריט שלהם, ועל אפשרויות התאמה אישית.
  • בקשו מהחברה הצעת מחיר, והשוו מחירים.
  • דברו עם לקוחות קודמים של החברה, כדי לקבל המלצות.

בעקבות הטיפים האלו, תוכלו למצוא קייטרינג כשר למהדרין שיספק לכם את השירות הטוב ביותר, ואת האוכל הטעים ביותר.

הנה כמה יתרונות של בחירת קייטרינג כשר למהדרין:

  • ביטחון: קייטרינג כשר למהדרין מספק אוכל בטוח לצריכה על ידי אנשים שומרי כשרות. האוכל מבושל בהתאם לכל ההנחיות של הכשרות, והוא לא מכיל רכיבים שאינם בכשרות מהודרת.
  • טעם: קייטרינג כשר למהדרין יכול לספק מגוון רחב של מנות טעימות ומפנקות. השפים של חברות הקייטרינג הכשר למהדרין הם בעלי ניסיון רב בהכנת אוכל כשר, והם יודעים איך ליצור מנות טעימות ומושכות גם עבור אנשים שאינם שומרי כשרות.
  • נוחות: קייטרינג כשר למהדרין הוא פתרון נוח מאוד לאירוח אירוע. אתם לא צריכים לדאוג לבישול האוכל, ולניקיון. חברת הקייטרינג תדאג לכל הדברים האלו עבורכם, כך שתוכלו להתמקד בהכנות האירוע האחרות.

יצאנו לסקור את הקייטרינגים המובילים בכשרויות הבד”ץ:

טעמים שמשאירים רושם: קייטרינג תבלין – בד”ץ הרב מחפוד .

קייטרינג תבלין הוא הבחירה המושלמת עבור המתהדרין המחפשים אירוע מפנק ומושקע. עם שני עשורים של ניסיון בענף, ובכשרות מהדרין בד”ץ הרב מחפוד, קייטרינג תבלין הפך לסמל של איכות גבוהה ויצירתיות בעולם הקייטרינג. עם חשיבות רבה נתנה לפרטים הקטנים ביותר, מהמצרכים הטריים והאיכותיים ועד לפרטי האספקה והסדר הפריטים באירוע.

היתרון הגדול של קייטרינג תבלין הוא בנושא המחיר אל מול האיכות. קייטרינג תבלין מציע מגוון גדול של סלטים מנות ראשונות מנות עיקריות ותוספות חמות, במחירים השווים לכל כיס.

בקייטרינג תבלין תוכלו להשיג מנה מתחילה ב 40 שקלים שזוהי מנה של סלטים שתי סוגי מנות ראשונות כגון דגים, חמישה סוגי סלטים, ושלוש סוגי תוספות חמות כגון אורז תפוחי אדמה ועוד.

היתרון הנוסף של קייטרינג תבלין הוא שאפשר להזמין כמות קטנה יחסית של מנות החל מ-15 מנות בפריסה כמעט ארצית מי באר שבע ועד חיפה והקריות, ובמקרים מסוימים כשזה מעל 50 מנות קייטרינג תבלין מגיע גם לצפון הרחוק יותר וכן גם דרומה רחוק יותר.

ניתן להזמין את קייטרינג תבלין לכל אירוע החל מאזכרות, ברית מילה, אירוסין, חינה, חתונות, אירועי חברה ועוד.
קייטרינג תבלין הוא שירות קייטרינג כשר מהדרין המציע אוכל מעולה במחירים נוחים. יש להם מגוון רחב של אפשרויות בתפריט לבחירה, והצוות המנוסה והמקצועי שלהם יעבוד איתך כדי להבטיח שהאירוע שלך יצליח.
צוות קייטרינג תבלין מתמסרים להכנת אוכל כשר למהדרין ברמה הגבוהה ביותר האפשרית, ותפריט הקייטרינג שלהם כולל מגוון רחב של מאכלים מסורתיים, עם אפשרות לטוויסטים מודרניים למאכלים שכולם מכירים מבית אמא. אם אתם מחפשים שירות קייטרינג כשר מהדרין מעולה במחירים נוחים, קייטרינג תבלין הוא הבחירה מעולה עבורכם.

הנה כמה מהיתרונות של קייטרינג תבלין (מתוך אתר האינטרנט של הקייטרינג)

  • אוכל מעולה
  • מחירים נוחים
  • צוות מנוסה ומקצועי
  • מגוון רחב של אפשרויות בתפריט
  • אוכל כשר ברמה הגבוהה ביותר

להצעות מחיר אפשר לפנות לקייטרינג תבלין בטל: 0723310061 ובאתר האינטרנט אפשר לבצע הזמנות ולמלא תפריט: https://www.tavlinbagan.co.il/ 

חווית אלגנטית עם קייטרינג אלדרברי-  בד”ץ העדה החרדית .

קייטרינג אלדברי הוא שירות קייטרינג מקצועי המתמחה בהפקת אירועים מותאמים אישית ללקוחותיו. עם ניסיון רב בהפקת מגוון רחב של אירועים, החל משמחות גדולות וקטנות, דרך מפגשים משפחתיים אינטימיים ועד מסיבות משרדיות מפוארות, קייטרינג אלדרברי בכשרות בד”ץ העדה החרדית כאן כדי לספק לכם שירות מעולה ואוכל טעים לכל אירוע שתתכננו.

קייטרינג אלדברי מציעים מחירים נוחים ואפשרויות תפריט מגוונות, הן לאירועים הגדולים והן לאירועים קטנים. הם משתמשים רק במרכיבים איכותיים ביותר שמקורם בקפידה מספקים מהימנים, ובכשרויות בד”ץ העדה החרדית. הצוות המקצועי שלהם ישמח לעזור לכם בכל שלב בתהליך התכנון. השירות של אלדרברי מותאם אישית לצרכים שלכם, והם יעמדו לצידכם כדי לוודא שהאירוע שלכם יהיה בלתי נשכח.

בכדי להבטיח את איכות השירות והאוכל, בקייטרינג אלדברי מקדישים תשומת לב רבה לפרטים הקטנים. הם  שימחו לספק לכם את האירוע המושלם שתמיד חלמתם עליו. נשמע ממש כמו הבחירה הטובה ביותר עבורכם, נכון?

למצוא קייטרינג כשר למהדרין בכשרות בד”ץ העדה החרדית זה לא משימה פשוטה כל כך, מאחר ורוב הקייטרינגים הללו אינם מפרסמים באינטרנט, אם כי ניתן למצוא מספר קייטרינגים שכן מפרסמים עצמם ברשת.

הקייטרינג שמעניק לאירוע שלכם מעמד ייחודי ואלגנטי הוא קייטרינג אלדרברי עם כשרות בד”ץ העדה החרדית. הצוות המיומן של אלדרברי מתעסק בכל פרט לפני האירוע עצמו. מהמנות המוגשות בצורה מומלצת ביותר ועד לסידור השולחנות בצורה אלגנטית, קייטרינג אלדרברי מספקים לכם חווית אירוע שתשאיר חותם בלתי משוכלל.

קייטרינג אלדרברי מתמחה בארוחות מהודרות, עם טעם מדהים, ואפשר להזמין אצלם מנות לכל אירוע. מאזכרות ועד לחתונות.

גם כאן, בקייטרינג אלדרברי אפשר להזמין החל מ- 30 מנות והחל ממחיר של 45 ש”ח למנה, 8 סוגי סלטים, פילה מושט ו- 3 תוספות חמות לבחירה, ועד למנות מפוארות, עם כלי הגשה, מלצרים, קינוחים וכל מה שתרצו תוכלו לקבל (כמעט)!

להזמנות והצעות מחיר מקייטרינג אלדרברי בכשרות בד”ץ העדה החרדית

ניתן לחייג לטלפון: 0723909716 או לבקר באתר האינטרנט: https://www.elderberrycatering.com/

קייטרינג צ’ילי מבית זעפרן: טעמים מושלמים ואיכות מנצחת – בד”ץ הרב מחפוד

כשמדובר בקייטרינג מגוון ומיוחד, קייטרינג צ’ילי מבית זעפרן הוא הבחירה הנכונה. טעמים מהמזרח ומהמטבח המרוקאי משולבים בצורה מושלמת על מנות מגוונות וטעימות. השף המנוסה של צ’ילי מבית זעפרן מביא לשולחן שלכם יצירות אמנות בצורת מנות שלא רואים כל יום.

קייטרינג צ’ילי מבית זעפרן בכשרות הרב מחפוד שליט”א, הוא אפשרות אמיצה המשלבת את כל המרכיבים החיוניים – איכות בלתי פוסקת, מחירים הוגנים וטעמים שמפתים את החושים. הנגישות לכשרות גבוהה והמסופקת על פי ההלכות המחמירות של הרב מחפוד שליט”א, מצביעה על תשומת לב רבה לפרטים הקטנים והאיכותיים.

קייטרינג צ’ילי מבית זעפרן בכשרות הרב מחפוד שליט”א מציע ערכה מובהקת של טעמים משובחים. כל התבשילים מוכנים בעבודת יד אדירה, המבטיחה שכל פרט יקבל תשומת לב והקפדה על הפרטים הקטנים ביותר. הטעמים הייחודיים המשתלבים עם הכשרות המהודרת מהווים חווית אוכל מרשימה, שבו כל טעימה משקפת את ארומה והטעם של המאמצים המקצועיים.

קייטרינג צ’ילי מבית זעפרן מזמינים אתכם ליצור קשר בכדי לקבל את התפריט המלא הכולל מגוון עשיר של מנות ואפשרויות, מתוך רשימת הקריטריונים המדויקים שלכם. הם מספקים הצעת מחיר אישית, המתאימה לסוג האירוע ולכמות האורחים, על מנת שתוכלו לתכנן בקלות ובביטחון. גם כשאתם בוחרים כשרות, אתם יכולים ליהנות מטעמים שלא מתפשרים ולהפרות את החושים עם מגוון הטעמים והמנות המרשימות.

אל תהססו להתקשר ולבקש את הפרטים המלאים. קייטרינג צ’ילי מבית זעפרן כאן כדי לעזור לכם ליצור אירוע בלתי נשכח, טעים ואיכותי, שישאיר את האורחים שלכם בהפתעה ובהצטרפות לכמה פינוקים מרגשים.

קייטרינג צ’ילי מבית זעפרן בכשרות הרב מחפוד שליט”א – הפרטים המלאים וההזמנה מחכים לכם בטל:  0723909714 ובאתר האינטרנט: https://www.chili-catering.co.il/

אז עכשיו, איך לבחור את הקייטרינג המתאים לכם?

כשמתקרבים האירועים המיוחדים בחיים, כמו חתונה, בר/בת מצווה או אירוע חשוב אחר, גם החשש מהפרטים הקטנים מתחיל להתעורר. אחד האלמנטים החשובים ביותר הוא האוכל שיוגש לכלל האורחים. היכולת למצוא את הקייטרינג המתאים היא משימה אמנם אתגרית, אך היא יכולה להיות חוויה נפלאה בתכלית. עכשיו נעזור לכם להבין איך לבחור את הקייטרינג המושלם עבור האירוע המיוחד שלכם.

בקייטרינג צ’ילי מבית זעפרן, אפשר להזמין החל מ- 30 מנות והחל ממחיר של 45 ש”ח למנה, 8 סוגי סלטים, פילה מושט ו- 3 תוספות חמות לבחירה
כמו כן אפשר להזמין כמובן מנות בשריות והזמנות מיוחדות לאירועים

בחירת הקייטרינג המושלם – כמה צעדים פשוטים

ייעוץ אישי – לא רק נתונים אלא גם הבנה

בחירת הקייטרינג המושלם היא לא משימה שאתם רוצים לעשות באופן ספונטני. אתם רוצים לקחת את הזמן ולקבוע את דרישותיכם מראש. למה? הסיבה היא שכל אירוע ייחודי והאוכל צריך להיות מותאם לסגנון האירוע ולטעמים שלכם.

התקציב – כמה אתם מוכנים להוציא?

בחירת הקייטרינג נקשרת גם לנקודת התקציב שלכם. חשוב להגדיר מראש כמה אתם מוכנים להוציא על האוכל, כך שתוכלו למצוא את הקייטרינג המתאים לכם מבלי לחרוג מהתקציב הנקוב.

קייטרינג בשירות מלא

אחת האופציות הפופולריות היא קייטרינג בשירות מלא. הקייטרר אחראי לכל התהליכים: הפתיחה, ההגשה ואף ההסרה. זהו בחירה מומלצת אם אתם מחפשים חווית אירוח מקצועית ומפנקת.

אוכל מוכן מראש vs. הכנה במקום

קיימת הבדל בין לבחור במנות כבר מוכנות לקייטרינג שמביא את הטבחים למקום ומבשלים על המקום. האם תמיד עדיף לבחור אוכל שהוכן כבר מראש או שאפשר להנות מטעמים טריים ולהכניס את השף לאירוע?

מציאת הקייטרינג המושלם – כיצד?

הפרטים החיוניים שיש לקבוע

קודם כל, יש להבין אילו צרכים ורצונות יש לכם עבור האירוע. האם מדובר באירוע פרטי או עסקי? הכמה אנשים משתתפים? האם יש צורך בתפריטים מיוחדים כמו תפריט טבעוני או כשר? על פי הפרטים הללו, תוכלו לקבוע את סוג הקייטרינג המתאים לכם.

הספקים הנלווים

כשאתם על סף לבחור ספק קייטרינג, יש לשאול על השירותים הנלווים. האם הם יספקו גם ציוד וכלים? האם יש להם אפשרות להגיע למקום האירוע? אלו הם פרטים שיכולים להוסיף לנוחות ולפשטות של האירוע.

התאמת לו”ז

התאימו את לו”ז האירוע ללו”ז של הספק המועדף עליכם. האם הם זמינים בתאריכם הרצוי? יש להבין את היכולות והזמינות של הקייטרינג כדי לוודא שהכל יתנהל כמתוכנן.

מחקר השוק – אל תתעלמו ממנו

המחקר היא חשוב בכל קרקע של החיים, ובבחירת הקייטרינג הוא לא פחות חשוב. אילו חוות דעת יש לאנשים על הקייטרינג? מהם החוויות שלהם? המחקר יכול להציע לכם מבט מכל כיוון.

הציבו דרישות מפורטות

בעת פגישה עם ספקי הקייטרינג, הציבו להם דרישות מפורטות. הספרו על הסגנון של האירוע, המספר הצפוי של אורחים ואפילו על הטעמים האהובים עליכם.

התאמה אישית – האם ניתן לשנות?

לעיתים נדרשות שינויים בתפריט או בפרטים הקטנים. האם הקייטרינג מוכן להתאים את עצמו לצרכיכם המיוחדים? זה נכון לדעת שהם נותנים לכם את הגמישות הנדרשת.

תוכניות חירום

יש להתכונן גם למקרה הכי גרוע. דברו עם הקייטרינג על תוכניות החירום, כמו השגת מזון נוסף בזמן אירוע או כל דבר אחר שיכול להתרחש.

טיפים נוספים לבחירת הקייטרינג המושלם

הסכמה על החוזה

לפני שאתם חותמים על החוזה, הימנעו מכל הבנות הקלים. ודאו שכל הנקודות מובנות ונכתבות באופן ברור.

הפרטים האחרונים

לפני שאתם חותמים על ההזמנה, הקפיצו שוב לרשימת הפרטים ווודאו שכל פרט כולל נכנס למסגרת.

חוזה ואשראי

ודאו שיש לכם חוזה חתום ושכבר הוזכר שיטת התשלום.

טעימות – חשוב לפגוש את הקייטרינג המדובר

אל תתעקשו על להחתים חוזה לפני שטעמתם את האוכל. טעימות היא הזדמנות לוודא שהקייטרינג מספק את הטעמים שאתם מחפשים.

סיכום – אירוע בסגנון

כאשר אתם מתכננים אירוע חשוב ויחודי, הקייטרינג הוא אחד האלמנטים החשובים ביותר. הבחירה הנכונה תכניס נגיעה מיוחדת לאירוע שלכם, ותעניק לכם ולאורחיכם חוויה מושלמת.

 אל תתפשרו על האיכות

זכרו, הקייטרינג הוא לא רק אוכל – זה חלק מהחוויה הכוללת. אל תתפשרו על איכות נמוכה, ותמיד תשאירו את הדלת פתוחה לבחירות רבות.

התעניינות וייחודיות

האירוע שלכם יכול להיות מיוחד ביותר על ידי הוספת רעיונות משלכם לתפריט. פנו לקייטרינג עם הצעות ורעיונות חדשים.

שביעות רצון האורחים

לא פחות חשוב, ואולי אף יותר, הוא לוודא שהאורחים מרוצים. הקייטרינג אחראי גם להגשה נכונה ואדיבה.

סיכום

בכדי ליצור אירוע מושלם ומותאם אישית, קייטרינג הוא חלק מרכזי מהתכנון. עם תבלין, אלדרברי וצ’ילי מבית זעפרן, תוכלו להביא את הטעמים המובחרים והאלגנטיות המרשימה לאירוע שלכם. תבחרו בקייטרינג שיתאים לכם לטעמים, לסגנון ולצרכים של האירוע, ואל תשכחו לבדוק את הניסיון והשירות שהם מציעים. כך, תוכלו להבטיח שהטעמים ישאירו רושם חזק ושהאירוע יהיה פשוט מושלם.

בשיתוף דיגיטל 148 תוכן שיווקי

כדאי להכיר