חדש בארץ – השתלת שיער בישראל עם מיי הייר

הרבה מאוד גברים סובלים מאובדן שיער, התקרחות או הידללות ואין ספק שזה פוגע בביטחון ובדימוי העצמי

צילום מיי הייר

בשיתוף מיי הייר

העובדה שיש נהירה של גברים בשנים האחרונות לביצוע הליך השתלת שיער בטורקיה, מעידה על כך שמדובר בנושא שבמשך שנים לא זכה למודעות, ועתה כשיש פתרון מקצועי ואיכותי עם תוצאות מדהימות, מרבית הגברים המקריחים בוחרים בו.

השיער הוא כוח, סימן ליופי לחיוניות, הוא מרשים ומושך לא רק אצל נשים, גם אצל הגברים, ובייחוד בימינו כשיש דגש רב על המראה החיצוני. אז למה בעצם כל כך הרבה גברים סובלים מאיבוד שיער?

ישנן הרבה סיבות לכך, גם בגיל צעיר. חלקן בשל נטייה גנטית, חלקן בגלל לחצים ואורח חיים אינטנסיבי, הרגלי תזונה, משבר נפשי או טראומה מהווים סיבה לנשירה משמעותית ואפילו טריגר לתהליך התקרחות, וגם להורמונים שלנו יש תפקיד בעניין.

בשורה התחתונה, אם אתם סובלים מהתקרחות או הידללות השיער, בין אם בשלב התחלתי/ חלקי או מתקדם ונרחב, כדאי שתפעלו לעצור את המגמה בהקדם. ככל שתקדימו לטפל בהתקרחות ותעברו השתלת שיער כך תוכלו לקבל את התוצאה המיטבית וגם למנוע החמרה במצב.

לא חייבים לטוס לחו”ל – השתלת שיער בישראל ברמה הגבוהה ביותר

השתלת שיער היא הליך רפואי נפוץ ומבוקש שכבר הפך לקונצנזוס. עד כה רבים היו טסים לטורקיה על מנת עבור את ההליך בידי הרופאים המומחים והידועים ביותר (חברת מיי הייר מנהלת קליניקה מתקדמת באיסטנבול וגם בדובאי), אך היום תוכלו לעבור השתלת שיער בישראל ברמה הגבוהה ביותר.  אחרי שנים בהם פעילות החברה התרכזה בחו”ל, כמו גם מתחרים אחרים, הכל כדי להנגיש את ההליך עבור כל מי שרוצה להיות מטופל בידיים הטובות ביותר, ובכל זאת היה מעדיף לעבור את ההליך בארץ.

ההפרש במחיר מסתכם בתוספת של $850 בלבד לצורך ביצוע ההליך בארץ, וקחו בחשבון שחסכתם נסיעה קצרה לחו”ל. ההשתלה מתבצעת על ידי כירורג ישראלי בכיר, וכמובן שכמו תמיד, הילה מלווה באופן אישי את ההליך עם כל מטופל.

הילה פולאט, מנכ”לית חברת מיי הייר ישראל, שהיא כיום החברה המובילה בתחום השתלות השיער בארץ ובחו”ל, כדי להבין יותר על ההליך, ועל האופציות שיש כיום למטופלים שסובלי מדרגות שונות של התקרחות או הידללות שיער.

השתלות שיער – איך זה עובד?

“השתלת שיער הוא הליך רפואי שהוכיח את עצמו פעם אחרי פעם עם תוצאות מדהימות ולכן הוא כל כך נפוץ ומבוקש. עם זאת, חשוב להבין שהשתלת שיער אינה מתאימה לכל אחד, ואפילו לא מומלצת באופן גורף, זה תלוי מקרה ותלוי מצב.

השתלת שיער מתבצעת על ידי קצירה של זקיקי שיער מהעורף ומהאזור שעל לאוזניים, יש פעמים בהם קוצרים זקיקי שיער גם מאזור הזקן. אלו נחשבים לאזורי התרומה הטובים ביותר בהם גדל שיער חזק ובריא שמתאים להשתלה באזורים בהם לא צומח שיער או שישנה התקרחות.

קצירת והשתלת הזקיקים הוא הליך רפואי ברמת פולשנות מינימאלית וקלה, ולכן אינו מצריך הרדמה מלאה, ניתן לבצעו בהרדמה מקומית.

זהו טיפול כירורגי שמתבצע באופן מדויק וממוקד בכדי להשיג תוצאה מצוינת ללא כאב או החלמה ממושכת עבור המטופל.

בדרך כלל ההליך אינו כרוך בכאבים וההתאוששות היא מהירה מאוד וקלה יחסית. כמובן שמשום שבכל זאת מדובר בהליך כירורגי, ייתכנו כאבים קלים ותחושת אי נוחות, במיוחד באזור ממנו נלקחה התרומה.

במידה והמטופל סובל מכאב, הוא יכול ליטול משככי כאבים רגילים. מצב זה יכול להימשך עד כחודש לאחר ההשתלה ומדובר בתופעה סבירה ששווה את התוצאה.

לאחר השתלת השיער על המטופלים להימנע מחבישת כובעים, חשיפת הראש לשמש וחפיפת השיער למשך מספר שבועות לפי הנחיותינו.

כאמור, כיום אפשר לעשות את ההליך איתנו גם בקליניקה בארץ, עם צוות המומחים הטורקי שלנו, או לבחור בנסיעה לחו”ל לשלושה ימים.  כך או כך הצוות שלנו בארץ מלווה את המטופל החל מפגישת הייעוץ ובדיקת ההתאמה ועד לסיום ההליך, וגם לאחריו לטובת טיפולי המשך במידת הצורך ושימור התוצאה. בעיניי, היחס האישי חשוב לא פחות משירות המקצועי ובמיי הייר אנחנו מעניקים למטופלים את היחס והשירות המסור ביותר לאורך כל הדרך.

כמה פעמים צריך לעבור השתלת שיער כדי להשיג תוצאה מקסימאלית?

“מספר השתלות השיער אותן כדאי לעשות, תלויה בכמה גורמים. בין היתר, יילקחו בחשבון משתנים כמו מספר האזורים הזקוקים להשתלה, רמת ההידללות של השיער, כמות זקיקי השיער בהם ניתן לעשות שימוש לטובת ההשתלה, סוג השיער (דק, עבה, חלק, מקורזל וכן הלאה) שיטת ההשתלה המתאימה באופן אישי למקרה ועוד.

ככלל אפשר לומר שהשתלת שיער יכולה להסתיים בסבב טיפולים אחד, אך בהחלט יש מקרים בהם צריך לחזור על ההשתלה. לדוגמה, אם רמת ההקרחה היא מלאה, דרגה 6-7 על פי סולם נרווד, כלומר שיש קרחת מוחלטת מאזור קדמת המצח והפנים ועד לאזור האחורי של הראש כולל אזור העורף,  ההשתלה לא תתבצע כולה בפעם אחת אלא בפעמיים.

תיאום ציפיות

חשוב ליישר קו ולבאר עם המטופל מהי רמת הציפיות שלו. כל מקרה לגופו. כאשר ברור לנו למה המטופל מצפה, אנחנו יכולים לדעת כמה השתלות נצטרך לבצע כדי להשיג עבורו את התוצאה הרצויה. ככל שהמטופל מסכים להתפשר על צפיפות שיער נמוכה, ניתן יהיה לבצע השתלה על אזורים נרחבים יותר וכך לכסות אזורי השתלה רבים בהליך אחד.

אנחנו תמיד מציגים דוגמאות ממטופלים שעברו את ההליך באופן כזה או אחר, כדי לתת למטופל מושג.

לדוגמה, מטופלים עם שיער דקיק, שבאזור העורף שלהם יש זקיקי סינגל  (זקיקים המצמיחים שערה אחת מזקיק בודד, לעומת זקיק של דאבל או טריפל – שתיים או שלוש שיערות אשר צומחות מזקיק אחד), הכרחי להתחשב בעובדה שתידרש כמות גדולה ואפילו כפולה של זקיקי שיער כדי לכסות אזור השתלה יחסית קטן. במקרה כזה נכון יהיה לחלק את אזורי ההשתלה ולחזור על ההליך מספר פעמים כדי להשיג תוצאה מספקת ולא תוצאה דלילה.

דבר נוסף שאנחנו נתקלים בו לא מעט, הוא במטופלים צעירים עם קודקוד בעל צפיפות שיער סבירה, שסובלים מנסיגה במפרצים ובאזור הקדמי של הראש, אך בכל זאת מתעקשים לבצע את ההשתלה גם באזור הקודקוד. בקודקוד, כמובן שזה לא מומלץ ואין צורך לבצע השתלה באזור הקודקוד במקרה כזה, ואנו נמליץ לעבור שתי השתלות (השתלה נפרדת לכל אזור) או לוותר בכלל על השתלה באזור הקודקוד, לפחות בשלב הראשון.

לכל לקוח שמתעניין בהשתלת שיער – זהו הליך כירורגי אסתטי, ולא כדאי להתפשר על הגורם המקצועי המטפל והמלווה. ההגינות והיושרה המקצועית שלנו מול המטופלים הן הבסיס לפעילות של מיי הייר.

למידע נוסף  >>

פנו בוואטסאפ 052-4576717

info@my-hair.co.il | 3800*

אתר מיי הייר

אינסטגרם – מיי הייר

יוטיוב – מיי הייר

בשיתוף מיי הייר

כדאי להכיר