יח"צ

מכללת IPC – המובילה בתחום ההכשרות המקצועיות – “יש לנו שיטה והיא מנצחת!”

מכללת IPC – היא המכללה המובילה בישראל המכשירה אלפי ישראלים בשנה למגוון מקצועות בשוק העבודה ובממוצע של 3 חודשים בלבד בשיטה ההיברידית . כל אלה יחד מציבים את מכללת IPC בראש רשימת המכללות המקצועיות בישראל. אז מה המתכון שלה לשיטה המנצחת? איזה מקצועות היא מלמדת? וכיצד היא מבטיחה לעזור לכם להתקבל לעבודה חדשה בממוצע של 3 חודשים בלבד?

בשיתוף מכללת IPC

עולם ההכשרות המקצועיות בישראל הולך וגדל בשנים האחרונות והיום בניגוד לעבר, ישנם מגוון מסלולים המאפשרים לכל אחד לרכוש מקצוע וקריירה תוך זמן קצר. אפשרות זו הינה נוסחה מנצחת שמציעה לימודי תעודה מקצועיים. זאת, לעומת המסלול הקונבנציונלי של לימודים לתואר באוניברסיטה. היום ברור מאליו ששיטת לימוד זו מציעה יתרונות רבים: זמן ההכשרה קצר ומותאם לשוק העבודה, הפרקטיות של הלימודים, החיסכון בזמן ובכסף והכי חשוב – הכניסה המהירה לשוק העבודה עם ידע פרקטי רב.

כל אלו גרמו כבר לאלפי ישראלים לבחור בלימודי תעודה מקצועיים. לימודים אלו מהווים כרטיס כניסה לשוק העבודה ופתיחת דלת לקריירה חדשה.

מכללת IPC מובילה בראש חזית המכללות בישראל ללימודי תעודה מקצועיים. המכללה חרטה על דגלה להוביל את תחום הלימודים הדיגיטליים בישראל וכיאה לחזון זה-  כל הלימודים במכללה הם דיגיטליים. מה זה אומר? שתוכלו ללמוד מכל מקום שנוח לכם, בזמן ובקצב שמתאים לכם.

מקצועות העתיד – תוך 3 חודשים בלבד

אז אילו מקצועות מציעה מכללת IPC ולמה כדאי לכם ללמוד אותם?

הנהלת חשבונות וחשבות שכר- ההכשרה הכפולה אותה מציעה המכללה תפתח לכם דלת לעולם הניהול והפיננסים. מדובר ב 2 מקצועות יוקרתיים מאוד כאשר השכר הממוצע במקצועות אלה הוא כ  9 עד 15 אלף ש”ח בחודש. בסיום הלימודים במכללה ניגשים הבוגרים למבחני הסכמה חיצוניים של לשכת יועצי המס. לאחר מעבר ההסכמה זכאים הבוגרים לדיפלומה – מנהל חשבונות בכיר וחשב שכר בכיר.

שיווק דיגיטלי- הביקושים בשוק התעסוקה לאנשי שיווק דיטיגלי נמצאים בעלייה מתמדת. העלייה בביקוש לאנשי שיווק דיגיטלי היא בזכות ההבנה שכל עסק כיום צריך נוכחות דיגיטלית ברשתות החברתיות ובמדיה. הפרסום עובר היום מהעיתונים והטלוויזיה יותר ויותר לדיגיטלי. המסלול שמציעה מכללת IPC הוא הקורס המקיף והמקצועי ביותר בישראל ממיטב המרצים בתחום. לאחר סיום הלימודים יוכשרו הבוגרים כמנהלי דיגיטל, מנהלי מדיה חברתית ומנהלי PPC. השכר הממוצע בתחום הוא 12-18 אלף ש”ח בחודש.

קורס שיווק דיגיטלי במכללת IPC

.

נדל”ן ויעוץ משכנתאות- תחום הנדל”ן בישראל רותח תמיד ובמקביל אליו גם שוק המשכנתאות. מכללת IPC מציעה את מסלול הנדל”ן המקיף ביותר הכולל הכשרה גם ביזמות נדל”ן, גם בלימודי תיווך וגם ביעוץ משכנתאות. בוגרי מסלול זה יוכלו להשתכר בשכר ממוצע של למעלה מ 25 אלף ש”ח בחודש.

קורס QA בדיקות תוכנה- תחום בדיקות התוכנה הוכתר כבר מזמן כנקודת הכניסה המהירה ביותר לעולם הייטק. כל מוצר אשר מיוצר בהייטק כתוב בקוד – המלאכה לבדיקת אותו מוצר והקוד שממנו הוא מורכב היא מלאכתו של בודק התוכנה. מכללת IPC מציעה קורס QA אונליין מהבית הכולל הסמכה למבחן ISTQB. לאחר הכשרה זו יכולו הבוגרים להשתלב בשוק העבודה בחברות וארגונים בהייטק ולהרוויח שכר של בין 10 ל 20 אלף שקל בשנים הראשונות.

צילום יח”צ

.

צילום יח”צ

.

קורס שוק ההון- קורס שוק ההון של מכללת IPC הוא הפתרון המושלם לכל מי שמעוניין ליצור אפיקי הכנסה נוספים או להתעסק במסחר כעבודה העיקרית שלו. בקורס נלמדים כל סוגי המסחר בשוק ההון, ניתוחים טכניים ותפעול מסחר, אסטרטגיות מסחר והשקעות ועוד המון נושאים מגוונים שיגדילו את הידע שלכם בשוק ההון.

אז איזה מסלול הכי מתאים לכם? המכללה יצרה שיטה ייחודית למתלבטים בבחירת מקצוע לימודים. מכללת IPC מפעילה מחלקת ייעוץ לימודים אשר  מספקת ייעוץ מקיף וברור לכל מתעניין. כל מועמד זכאי לקבל יעוץ מקיף ומקצועי מיועצי הלימודים והקריירה של המכללה.

קחו את השליטה והקצב לידיים שלכם!

הלימודים במכללת IPC מתקיימים במתכונת לימודים היברידית דיגיטלית. הלימודים במכללה מאפשרים לכל סטודנט לבחור את קצב הלימוד המתאים לו. “ממשק הלימודים היה פתוח לי מהיום הראשון שנרשמתי למכללה, אני התקדמתי בקצב שלי ובזמן שמתאים לי” מספרת לנו שירה רבינוביץ בת 26 מתל אביב, בוגרת קורס שיווק דיגיטלי. מאז מגפת הקורנה התרחשה מהפכה בעולם הלימודים, ישנה נהירה ללימודים דיגיטליים המאפשרים ללמוד מכל מקום ובכל זמן. במכללת IPC תוכלו לשלב את הלימודים גם תוך כדי העבודה ושגרת חייכם, כך מספרת שירה- “נולד לי ילד ראשון חצי שנה לפני שנרשמתי למכללה, בזכות הלימודים הדיגיטליים במכללה יכולתי לתמרן בין הילד ובין עבודה חדשה שבדיוק התחלתי, הלימודים הותאמו לשגרת החיים שלי ולא ההפך”.

“ללמוד מכל מקום בכל זמן” – מכללת איי פי סי

.

ההצלחה מדברת בעד עצמה

למכללת IPC אלפי תלמידים מרוצים וסקרי השירות שהיא עורכת מעידים על כך – 97% מהתלמידים במכללה היו ממליצים לחבר או בן משפחה ללמוד במכללה – נתונים שלא נראו עד היום בעולם הלימודים.

– מכללת IPC היא המכללה המדורגת במקום הראשון בגוגל מבחינת דירוג עסקים. מעל ל 1500 ביקורות בציון ממוצע של 4.9 מתוך 5

ההצלחה מדברת בעד עצמה- IPC מובילה בגוגל

.

ליווי ועזרה בהשמה כל הדרך עד להצלחה

מכללת IPC מציעה לתלמידיה את האפשרות ללמוד בזמן ובקצב שמתאים באופן אינדיבידואלי לכל תלמיד או תלמידה.

אחד מיתרונותיה הרבים של המכללה היא רשת תמיכה מקצועית המציעה לסטודנטים תמיכה, סיוע וליווי אישי  ממרצה מקצועי בתחום אותו הוא לומד.. המרצה זמין לתלמיד כאשר משהו בחומר לא מובן או לכל דבר אחר במהלך הלמידה. “פניתי פעמיים בשבוע למרצה בשיווק דיגיטלי שעזר לי בכל נושא בתחום, נתן טיפים ועודד אותי לסיים את השיעורים”.

לאחר סיום הלימודים במכללה הליווי האישי לא נפסק.  במכללה קיימת מחלקת השמה אשר תפקידה לסייע לבוגרי המכללה  למצוא מקום עבודה חדש בתחום שלמדו: המחלקה מעבירה סדנאות וכלים לבוגרים לעזרה במציאת עבודה ובהכנה לשוק התעסוקה. זאת ועוד, המכללה מפעילה אתר דרושים פנימי העומד רק לרשות בוגריה, בו מתפרסמות  עשרות משרות בלעדיות של המכללה ביחד עם שיתופי פעולה עם מעסיקים. משרות אלו מתאימות לרמת הידע והניסיון של בוגרי המכללה ועוזרת להם להשתלב במשרה מתאימה.

אז אם מעניין אתכם ללמוד מקצוע חדש בזמן ובקצב שלכם ולהתחיל קריירה חדשה ויוקרתית, תצרו קשר עם יועצי הלימודים של מכללת IPC והתחילו במסע חדש בחייכם.

בשיתוף מכללת IPC