איך מקדמים אתר בגוגל

בימינו כל בעל עסק צריך להקים אתר משלו אם הוא רוצה לקבל כמה שיותר פניות. אתר אינטרנט אורגני טוב ואיכותי צובר אמון רב בקרב הלקוחות, והוא מעניק לבעלי העסק את התדמית הנחוצה להם כדי למשוך אליהם יותר ויותר לקוחות

freepik ,
freepik

בשיתוף weblinks

אתר המגיע למקומות הראשונים בגוגל בזכות עצמו זוכה בהערכה רבה. מעבר לכך, אתר אורגני מאפשר להגיע למקומות שונים ומגוונים כמו פתיחת חנות מקוונת. ניתן לחבר את החנות המקוונת כדי לקבל יותר רווחים בתמורה לשירותים. אבל בואו לא נקדים את המאוחר. לפני הכול, עלינו להקים את החנות הזו שתביא לנו את הרווחים הנחוצים.

10 דברים שכדאי לדעת כאשר מקדמים אתר בגוגל

קידום אתר בגוגל דורש מיומנות רבה. כאשר אנו מקדמים את האתר, עלינו לשים לב לדברים רבים ומגוונים. קבלו כמה מבין הדברים החשובים יותר הנחוצים לצורך קידום אתרים איכותי:

  1. מבצעים חקר מילות מפתח.

מבין הדברים הראשונים שיש לעשות הוא לבצע חקר מילות מפתח. מילות המפתח מסייעות לגולשים להגיע אל שירות מסוים באתרים, ללמוד עליו וליהנות מכל מה שהוא מציע. מכיוון שקיימת תחרות רבה על מילות המפתח, חשוב למצוא את המילים המתאימות ביותר לעסק, על מנת שכל גולש יוכל להגיע אליכם ולא למתחרה. כדאי לשלב בזהירות ובטבעיות את מילות המפתח בתוך התכנים שאתם מעלים לאתר. לצד מילות המפתח, כדאי גם לכלול ביטויי זנב.

2. דואגים להעלות תכנים איכותיים.

בשנות ה-90 אמר ביל גייטס כי התוכן הוא המלך, ועד היום משפט זה הופך להיות נכון יותר ויותר. התוכן קובע רבות באתר, ובימינו לגוגל יש דרישות רבות בנוגע לתכנים. אם בעבר היא התייחסה בסלחנות לתכנים בלתי איכותיים, הרי שהיום קיימת העדפה ברורה לתכנים שנותנים ערך מוסף ללקוח. וזו ההזדמנות שלכם לחלוק עם הגולשים מהידע והניסיון שלכם בתחום. גולשים אוהבים מדריכים, טיפים או כל דבר שיעזור להם לפתור בעיה זו או אחרת. כמו כן, בתוך התכנים ניתן לשלב את מילות המפתח בצורה טבעית.

3. דואגים לעיצוב האתר.

גולשים רבים רוכשים מוצרים באמצעות העיניים, ולכן יש צורך לדאוג לכך שהאתר שאתם בונים יהיה מסודר ונעים לעין, והעיקר – מעוצב. בדרך כלל לא מומלץ לכלול יותר משלושה צבעים. לצד זאת, כדאי לצרף בטוב טעם תמונות וסרטונים כדי להמחיש את החיים התוססים של העסק.

4. קישורים פנימיים וחיצוניים.

אחד הדברים החשובים שמקדמים את האתר הם הקישורים הפנימיים והחיצוניים. הקישורים הפנימיים הם אותם קישורים בתוך האתר שיש לנו שליטה עליהם. כך שניתן בהחלט לחזק עמודים חלשים בזכות הקישורים הפנימיים ולקשר אותם בתוך האתר בהתאם. הקישורים החיצוניים, לעומת זאת, אינם מצויים בשליטתנו המלאה ואנו צריכים לפנות לגורמים חיצוניים כדי להשיג אותם. לפעמים זה לא קל, אבל כדאי לפנות לאתרים איכותיים דוגמת אתרי חדשות או תיירות על מנת להשיג את הקישורים המיוחלים.

5. מהירות האתר.

מהירות אתר היא קריטית בכל שלב ובכל מצב. עיצוב עם שפע של תמונות וסרטונים אינו תירוץ לאתר איטי. ברגע שהלקוח מבחין בכך שהאתר איטי, הוא יעדיף להמשיך הלאה לאתר אחר. בימינו קיימים תוספים שונים שגורמים לכיווץ האתר. כדאי להיעזר בהם על מנת לגרום לאתר להיות מהיר יותר.

6. רספונסיביות לנייד.

בעלי עסקים שאינם דואגים להתאים את האתר שלהם למסך הקטן, עלולים למצוא את עצמם מאבדים לקוחות פעם אחר פעם. בימינו יש אנשים שאפילו אינם מדליקים את המחשב, מרוב שהטלפון הנייד זמין להם בכל רגע. כאשר הם מחפשים שירות כלשהו, הדבר הראשון שהם עושים הוא ללחוץ על הכרום בנייד, וכדאי בהחלט שהאתר שלכם יהיה מותאם לכך

7. מחברים את האתר לרשתות החברתיות.

הרשתות החברתיות אינן רק דרך להעביר את הזמן. הן גם כלי פרסומי טוב עם יכולות פילוח ויכולות תזמון פוסטים טובות, כך שאתם יכולים להשאיר את הלקוחות שלכם בעניינים בכל זמן ולהביא לקוחות חדשים. מומלץ להתאים את הרשת החברתית לקהל היעד וגם לפרסם פוסטים מעניינים ואיכותיים כדי להשאיר את העסק בעניינים.

8.בודקים תנועה באתר.

מדי כמה זמן חשוב לבדוק את התנועה באתר, לראות כמה נכנסו וכמה נשארו באתר. בדרך זו אפשר לראות מה ניתן לשפר וכיצד אפשר להגדיל את התנועה באתר שלכם.

9.דואגים להתאים את האתר לקהל היעד.

אחד הדברים המשמעותיים ביותר שכדאי לעשות הוא להתאים את האתר לקהל היעד שלכם. בסופו של דבר כל אחד רוצה לראות אתר שמדבר אליו. ניתן להתאים את האתר לקהל היעד מבחינות רבות כמו עיצוב, התכנים שאתם מעלים ומפרסמים ועוד.

10. .שומרים על מקוריות ויצירתיות.

בכל רגע נתון כדאי שתשאלו את עצמכם מדוע כדאי דווקא לפנות אליכם ולא לאחרים. כך תוכלו לשמור על מקוריות ולחשוב על דרכים יצירתיות לקדם את האתר שלכם.

לא מקדמים אתר לבד – בוחרים לעבוד עם חברה מקצועית

ראינו רק חלק מבין הדברים שכדאי לעשות כאשר מקדמים אתר. חשוב לבחור חברה מקצועית ומנוסה, כזו שבאמצעותה תוכלו לקדם את האתר בדרך הטובה ביותר. כדאי להיפגש עם החברה, לעמוד על טיבה ולראות כיצד היא תוכל לעזור לכם כדי להתקדם ולהתפתח. מומלץ לבחון כמה מאפיינים כאשר אתם בוחרים חברה מקצועית. כך למשל, כדאי לבדוק כמה שנות ניסיון יש לחברה וכמה זמן היא פעילה בשוק, עם אילו לקוחות היא עובדת. תוכלו לאסוף המלצות כדי להבין מה טיב החברה. אבל הדרך הטובה ביותר ללמוד על החברה היא פשוט להיפגש עם הצוות שלה. צוות מקצועי ואיכותי יעזור לכם להתמודד עם כל שאלה ויהיה זמין לכם בכל עת. אם יש לכם כימיה טובה עם הצוות, תוכלו להתמודד היטב עם הכול.

בשיתוף weblinks

כדאי להכיר