איך מקדמים אתר בגוגל

קידום אתר בגוגל הוא אחד הנושאים הבוערים ביותר היום. בעולם שבו אנו עושים הכול דרך האינטרנט, כל בעל עסק מבין שהוא צריך לקדם את האתר שלו בצורה הטובה ביותר

freepik

בשיתוף webs

בימינו קיימות פלטפורמות שונות לקידום העסק, כאשר הפלטפורמה הבולטת יותר היא קידום אתר אורגני. כשיש לכם אתר אורגני איכותי, ניתן לפנות לפלטפורמות שונות ללא בעיות או תהיות. אבל לפני הכול, יש צורך להבין מה כולל הקידום באופן כללי.

קידום אתר ממומן

שיטת קידום נפוצה ומהירה היא הקידום הממומן. לכאורה, הרעיון של קידום זה הוא פשוט. אתם משלמים לגוגל, והיא בתמורה מאפשרת לכם לעלות למקומות הראשונים של גוגל, אותם מקומות שאליהם הגולשים שמים לב יותר מכול. אבל גם בקידום אתר ממומן קיימים אתגרים. כך למשל, קיימת תחרות רבה בקרב האתרים על אותן מילות מפתח. לפיכך, כדאי לעשות חקר מילות מפתח בחכמה על מנת למצוא את מילות המפתח המתאימות ביותר. כמו כן, חשוב לנסח מודעה איכותית במטרה למשוך כמה שיותר לקוחות וגולשים. חשוב שהמודעה תהיה קליטה, קצרה וברורה.

קידום אתר אורגני

הקידום האורגני הוא אחד מסוגי הקידום הנפוצים והמורכבים יותר. האתר עולה למקומות הראשונים בגוגל אחרי עבודת קידום רבה, והעבודה על קידום האתר אינה נגמרת. למרות זאת, עסקים רבים מעדיפים את הקידום האורגני, שכן הוא מאפשר להם לפתח את היכולות של העסק שלהם, להתאים את עצמם למנוע החיפוש של גוגל וליצור תדמית שלמה של אתר איכותי. אז איך עושים את זה בפועל? איך מקדמים אתר בגוגל? קבלו את כל הדברים שיש לשים אליהם לב בעת קידום אתרים בגוגל:

  1. בוחרים את מילות המפתח הנכונות.

אחד הכלים החשובים ביותר בעת קידום האתר הוא מילות המפתח. חשוב לבחור את מילות המפתח הרלוונטיות ביותר, כולל ביטויי זנב, במטרה לזכות בכניסות רבות יותר. כך שכאשר הגולש מקליד את מילות המפתח הוא מגיע ישירות אל האתר המיועד. חשוב לזכור כי קיימת תחרות רבה על מילות מפתח בולטות, ולכן כדאי להכניס גם ביטויי זנב.

  1. לא מוותרים על תכנים איכותיים.

תכנים איכותיים הם חלק בלתי נפרד מהאתר. אם אתם מעוניינים בכך שהגולשים יראו באתר שלכם אתר רציני לכל דבר ועניין, כדאי לדאוג לתכנים איכותיים מאוד. גם הזחלנים של גוגל מתעדפים תכנים אלה, וברגע שיש לכם תכנים טובים באתר, יש לכם גם סיכוי טוב לעלות למקומות הראשונים.

  1. קישורים פנימיים וחיצוניים.

מבין הגורמים המתעדפים את האתרים הם קישורים פנימיים וחיצוניים כאחד. על הקישורים האלה יש לכם בדרך כלל שליטה. תוכלו לחזק קישורים פנימיים על ידי חיזוק עמודים חלשים באמצעות חיבורם לעמודים חזקים יותר. עבור הקישורים החיצוניים נדרשים קשרים נרחבים יותר. חשוב להיזהר מאתרי ספאם שמציעים קישורים חיצוניים בחינם, שכן גם האתר שלכם עלול להיכנס לרשימה השחורה בעקבותיהם. במקום זאת, תעדיפו לבחור אתרים בולטים כמו אתרי חדשות.

  1. לא מוותרים על עיצוב.

כאשר מדובר בקידום האתר, לא מומלץ לוותר על העיצוב. עיצוב האתר צריך להיעשות בצורה מחושבת, החל מבחירת לוגו וצבעים ועד להעלאת סרטונים. בחירת צבעים לאתר אינה עניין של מה בכך, שכן כל צבע משדר משהו אחר. למשל, צבעים חמים כמו אדום או כתום משדרים עליזות ולכן יתאימו לכל מי שמנהל אירועים לילדים. צבעים כמו כחול או אפור הם צבעי הטכנולוגיה ולכן הם מתאימים לחברות הייטק. מכל מקום, כדאי לשלב בין הצבעים אבל לא מומלץ לשלב ביותר משלושה.

  1. מתאימים את האתר לנייד.

עסקים שאינם דואגים להתאים את האתר שלהם למכשיר הנייד עלולים לספוג עזיבות ולהפסיד לקוחות. זאת משום שבימינו משתמשים רבות בנייד כדי לאתר עסק זה או אחר. לפיכך, חלק מקידום האתר הוא גם רספונסיביות לנייד.

  1. דואגים למהירות האתר.

אם יש דבר חשוב אחד שצריך לדאוג לו הוא המהירות של האתר. לגולשים אין סבלנות להמתין עד שהאתר שלכם יטען. הם יאבדו את סבלנותם בתוך שניות בודדות וימשיכו הלאה לאתר הבא. בימינו קיימים תוספים שונים שמאפשרים לכם לארגן את האתר שלכם ולכווץ קבצים כך שהוא יהיה מהיר וגם איכותי ומעוצב.

שומרים על המוניטין של החברה

לצד קידום אתרים אורגני, הנושא של ניהול מוניטין חשוב לכל בעלי האתרים. בימינו קל מאוד לכתוב הערה שלילית על עסק מסוים או אפילו להוציא כתבה באתר חדשותי. וכפי שאנחנו יודעים, מה שמועלה לאינטרנט, בדרך כלל נשאר בו. ניהול מוניטין מאפשר לעסק להתנהל גם כאשר כתבו עליו תגובות שליליות. פעמים רבות לא ניתן להסיר את התגובות האלה, אך זה לא אומר שצריך להתייאש. קיימות שיטות שונות שיכולות לעזור לדחוק את התוצאות השליליות הצידה למקומות האחרונים. כך למשל, ניתן לקדם יותר את האתר בגוגל, ליצור חשבונות בפייסבוק או בכל רשת חברתית חזקה אחרת, לפרסם בפורומים או לפרסם כתבה חיובית על אותו הדומיין שבו התפרסמה הכתבה השלילית. דחיקת התוצאות השליליות תועיל בסופו של דבר לעסק.

איך בוחרים חברה לקידום אתרים?

קידום אתרים הוא תחום נרחב, ולכן לא מומלץ לבצע אותו באופן עצמאי. חשוב לפנות לחברה מקצועית ואמינה על מנת לקדם את האתר שלכם. כאשר בוחרים חברה לקידום אתרים, יש צורך לשים לב למגוון רחב של דברים. לדוגמה, חשוב לוודא כי אכן מדובר בחברה מנוסה ומקצועית. ניתן לבדוק את תיק העבודות של החברה במטרה לראות אם סגנון החברה מתאים לכם. אפשר גם לאסוף המלצות על החברה מאנשים שאתם מכירים או מאנשים דרך האתר. אבל הכי חשוב הוא להיפגש עם הצוות של החברה פנים מול פנים כדי לבצע אפיון של הלקוח ולראות מקרוב אם תוכלו לעבוד יחד.

בשיתוף webs

כדאי להכיר