צילום מוצר מתן אביב קפה קולגן

היתרונות של צילום מוצרים לאתרי מסחר אלקטרוני

בימים אלה, יותר ויותר עסקים מנצלים את היתרונות הרבים של צילום מוצרים בכל הנוגע להגדלת החנות המקוונת שלהם – ולא בכדי

בשיתוף מתן אביב

כאשר זה נעשה בצורה מקצועית, צילום מוצרים הוא השקעה בעלת ערך רב לעסקים, שעוזר להניע מכירות, לבנות אמינות ולהתבלט מול המתחרים.

מכל הסיבות הללו ועוד, צילום מוצרים טוב הוא אבן הפינה של עסקי מסחר אלקטרוני רבים.

הנה 7 יתרונות מרכזיים שכל בעל עסק צריך לדעת.

1.הגברת מכירות

אחת המגבלות העיקריות של קניות מקוונות היא שלקוחות לא יכולים לנסות לפני שהם קונים. ומכיוון שהם לא יכולים ללבוש, להחזיק או להרגיש את המוצרים בידיהם לפני היציאה לקופה – הלקוחות יסתמכו מאוד על תוכן ויזואלי לאורך כל מסע הרכישה, אחת הסיבות המרכזיות של השקעה בצילומי מוצר מקצועיים היא לעודד ולפתות לקוחות לבצע רכישה. על ידי שימוש בתמונות כדי להדגיש את כל היתרונות שבו.

  1. לפתח מותג

כשאנחנו חושבים על תמונות מוצר, תמונות המסחר האלקטרוני הקלאסיות של פקשוטים על רקע לבן עולות לנו בראש – אם כי יש הרבה יותר עומק לסוג זה של צילום.

עם תמונות מוצר לייף סטייל/אווירה, מותגים יכולים ליצור סצנות יומיומיות סביב מוצר כדי להעביר מצבי רוח ורגשות לקהל. זה עוזר למצב את המותג גובה יותר ולשתף אידיאולוגיות ליבה.

לדוגמה, נניח שהמותג שלכם מכיל ערכים שהם ידידותיים לסביבה. בתמונות המוצר, תוכלו להשתמש “פרופס” מהטבע עם הרבה ירוק וחום כדי להעביר את התחושות האורגניות וכך להעביר את המסר שלכם מזווית הראיה של המותג שהוא בעצם הסיפור שלכם.

באמצעות תאורה ספציפית שנבחר מראש נוכל לשקף את הרוח והערכים שהמותג שלכם בא להציג ולהדגיש.

צילום מוצרים מתן אביב – תוספי תזונה לשיפור הזיכרון
  1. שיפור נראות המוצר

זהו אחד היתרונות המרכזיים של צילום מוצרים. עם התאורה הנכונה ועין יצירתית, נוכל להגביר את האסתטיקה של המוצרים שלכם – מה שיהפוך אותו להרבה יותר נחשק עבור הלקוחות.

  1. לבלוט מעל המתרים

מותגים רבים נופלים בפח לעתים קרובות – בין אם זה בגלל שהצילומים לא איכותיים מספיק, עם קומפוזיציות לא מיוחדות או לא שומרים על עקביות ברחבי האתר.

תמונות אלו עלולות לבלוט מאוד באתר מסחר אלקטרוני – ולגרום למותג להיראות לא אמין, לא מקצועי או נמוך.

מוצר טוב שעונה על צורך אמיתי זה מעולה אבל לא תמיד מספיק כדי לבלוט על פני המתחרים בימינו. עם תמונות ברורות באיכות גבוהה, תוכלו לבנות אמון ולהתעלות מעל מתחרים שלא עומדים ברף הזה.

  1. שיפור הנראות באתר האינטרנט

תמונות מוצר המושכות את העין הן לעתים קרובות הדלק של אסטרטגיות שיווק תוכן רבות – עוזרות למשוך את תשומת הלב של הלקוחות באינטרנט ולהגביר את המודעות למותג.

בערוצי מדיה חברתית כמו אינסטגרם או פייסבוק, אתם יכולים לשתף סדרה של תמונות מוצר מושכות כדי לשפר את הנוכחות שלכם באינטרנט, להגדיל את המכירות ולהגדיל את העסק. בנוסף, כלים כמו hashtags יכולים לעזור לכם להגיע ולהתחבר לקהלים חדשים ולפתח את הנראות של המותג.

  1. להגביר את האמינות

תמונות מוצר ממלאות תפקיד מאוד מכריע לאורך מסע הלקוח. אם התמונות שלכם אינן מספרות את הסיפור המלא או שחסרות בהן פיסות מידע חיוניות, אתם עלולים לאבד את אמון הלקוחות שלכם.

כדי להימנע ממצב כזה נכנס “לראש” של הלקוח, ונציג את המוצר מכל זוויות שהוא ירצה לראות.

לדוגמה, אם המותג הוא בגדים, נצלם תמונות של המוצר מקופל וגם על דוגמנית. או אם המוצר מעולם של טיפוח ויופי, נציג את האריזה וגם את הקרמים או השמנים שבתוכו.

חשוב לספק תיאור טוב ומלא ללקוחות לגבי מה עומדים לקנות פעולה זו תעזור לבנות אמינות ואמון בין המותג לקהל שלכם.

פקשוטים מתן אביב מוצרי ניקיון
  1. תיאום ציפיות

זה מתסכל ומאכזב את הלקוחות כשהמוצר שלהם סוף סוף מגיע וזה לא נראה כמו באתר באינטרנט. לכן חשוב שיהיו תמונות מדויקות של המוצרים.

בעזרת צילום מוצר ברור ומדויק, תוכלו להגדיר ציפיות ללקוחות שלכם כבר מההתחלה. בזמן שהם מבצעים קניות, הלקוחות יפתחו הבנה מוצקה לגבי איך המוצר הולך להיראות כשהוא יגיע.

זה אולי נשמע פשוט, אבל השפעה זו יכולה להגביר את שביעות רצון הלקוחות וליצור את אפקט “פה לאוזן” עבור העסק.

לסיכום

זה לא משנה אם אתם מנהלים עסק גדול או קטן – כל אחד יכול להנות מהיתרונות הרבים של צילום מוצרים. רק על ידי הקפדה על התמונות שלך חדות, מדויקות ומושכות, תוכל להגביר מכירות, לעמוד מעל המתחרים ולשפר את הנראות של המותג שלך באינטרנט.

והחלק הכי טוב? צילום מוצר בעל מראה מקצועי לא צריך לשבור את הכיס

צרו איתי קשר במספר : 054-5922971 או בקרו עכשיו באתר!

בשיתוף מתן אביב