איך בוחרים מומחה לקידום אתרים בגוגל?

בימינו, אם אנו מחפשים שירותים או מוצרים שונים, אנו פשוט פונים למנוע החיפוש של גוגל. לפעמים אנו אפילו לא יודעים כי יש באפשרותנו להשתמש במוצר מסוים, עד שלא קופצת לנו מודעה על מוצר שכדאי להשתמש בו

FREEPIK ,
FREEPIK

בשיתוף weblink

האינטרנט פתח לפנינו שורה ארוכה של אפשרויות שלא ידענו שהן קיימות, והוא גם מצע נרחב לבעלי העסקים אשר מעוניינים להתפתח ולהגדיל את החשיפה שלהם.

מדוע חשוב לקדם את האתר בגוגל

עולם האינטרנט הוא מבחינת בעלי העסקים. הם יכולים להתפתח ולפנות לכמה שיותר גולשים שיהפכו עד מהרה ללקוחות פוטנציאליים. קידום בגוגל מאפשר את החשיפה המירבית למוצרים והשירותים, תוך פנייה ללקוח באמצעות הפלטפורמה הנוחה לו – אתר אינטרנט, פייסבוק ועוד. כמו כן, שיווק בגוגל זול יחסית לרווחים שהוא יכול להביא והוא מתאים גם לבעלי עסקים מתחילים. מעבר לכך, כשיש אתר אינטרנט מעוצב, קיימות מגוון רחב של אפשרויות כמו חיבור האתר לחנות מקוונת ליצירת רווחים מהצד או עיצוב אתר תדמית בדרך מקורית.

מדוע לא מומלץ לקדם את האתר באופן עצמאי?

ניתן, כמובן, לנסות ולקדם את האתר באופן עצמאי, אבל כל מי שעושה זאת ללא מומחה לקידום בגוגל מגלה שלא מדובר בעניין פשוט. קידום האתר הוא עבודה מסביב לשעון, בייחוד אם רוצים לקדם את האתר מבחינה אורגנית ולשמור על המקומות הראשונים בגוגל. יש צורך לבצע פעולות כמו חקר מילות מפתח, לעצב את האתר ולשמור על נראות טובה, להשיג קישורים חיצוניים, לשמור על הקישורים הפנימיים ועוד. לבעלי העסקים או עובדיהם אין זמן להתעסק בזה, והם מגלים שהרבה יותר משתלם לפנות למקדם אתרים.

כל הטיפים שיעזרו לכם לבחור את המומחה

אם אתם מחפשים מומחה לקידום בגוגל ואין לכם ניסיון רב עם מומחים מסוגים שונים, כדאי להביא בחשבון כמה דברים. אלה כל הטיפים שיעזרו לכם למצוא את מקדם האתרים הנכון:

  • ניסיון – אחד הדברים החשובים יותר שיש צורך לבחון כאשר בוחרים מומחה לקידום אתרים בגוגל הוא הניסיון שלו. למקדם האתרים צריך שתהיה היכרות מעמיקה עם הרשת והיכולות שלה. ועל מנת להכיר את הרשת כראוי נדרש ניסיון רב.
  • לבחון עבודות קודמות – אחת הדרכים הטובות יותר לבחור מומחה לקידום בגוגל הוא לבחון עבודות קודמות שהוא עשה. התבוננו בתיק העבודות, התרשמו מבחינת עיצוב אתרים, ההתנהלות באתר ועוד. האם גם אתם מעוניינים באתר כזה?
  • מקצועיות – האם עבודת הקידום בגוגל מתבצעת במקצועיות? האם הצוות מכיר כל דפוס המתקיים באתר האינטרנט?
  • המלצות – דרך טובה לבחון את המקצועיות של המומחה היא לאסוף עליו כמה שיותר המלצות מחברים, קולגות בני משפחה או אתרים באינטרנט. שמו של מומחה לקידום בגוגל מקצועי הולך לפניו, ועד מהרה תגלו כי בחרתם את האדם הנכון.
  • מחיר הוגן – בין אם יש לכם עסק חדש ובין אם עסק אשר נמצא בפיתוח או על פרשת דרכים, אתם תמיד בוחנים את המחיר שמקדם האתרים מציע לכם. אחרי הכול, אתם רוצים לחסוך כסף ולהיות מחושבים. על כן, מומלץ לבצע השוואת מחירים ולבקש הצעת מחיר מהחברה.
  • אדיבות השירות – לצד המקצועיות והניסיון, רבים מחפשים את אדיבות השירות. ואכן, כאשר אתם מחפשים לעבוד עם מומחה לאורך זמן, אתם רוצים שיתייחסו אליכם באדיבות לאורך כל הדרך.
  • כימיה טובה – חשוב שתהיה ביניכם לבין המומחה כימיה טובה והבנה מלאה. במקרה זה כדאי להיפגש עם המומחה פנים מול פנים, לשטוח את כל הדברים, להציג את העסק והמתחרים שלו ולראות מה הוא מציע.

מה כדאי להביא בחשבון כאשר מקדמים אתר אורגני?

עד שתבחרו את המומחה שלכם לקידום בגוגל אשר יוכל לעזור לכם להציג את הגרסה הטובה והייחודית יותר של העסק, כדאי לבחון כמה מאפיינים חשובים החיוניים כל כך לקידום האתר. נתחיל עם תוכן ומילות מפתח. בשנות ה-90 של המאה הקודמת אמר ביל גייטס כי התוכן הוא המלך, וכעת זה נכון יותר מתמיד. מילות המפתח הן אותן מילות החיפוש שהגולשים מקלידים בגוגל כדי למצוא את האתר שלכם, והן משולבות בחכמה ובטבעיות בטקסטים שונים באתר. על כן, חשוב להקפיד על כתיבת תכנים איכותיים ושילוב נכון וטבעי עד כמה שניתן של מילות המפתח. גוגל מתעדפת אתרים המעניקים לגולשים ערך מוסף כמו טיפים או מדריכים. וכשאתם המומחים הבלעדיים בתחום שלכם, אתם יכולים לשתף את הגולשים ברזי המקצוע שבו אתם מתמחים.

דבר חשוב נוסף שיש להביא בחשבון הוא נראות האתר. יש צורך לדאוג לעיצוב מתאים ונכון של האתר, על מנת להגדיל את יחסי ההמרה ולהשאיר את הגולשים באתר כמה שיותר זמן. העיצוב כולל שימוש מושכל בצבעים, תמונות, סרטונים, כותרות וגם סדר והיררכיה באתר. כשנעים להיכנס לאתר שלכם, הגולשים ירצו להיכנס אליו שוב ושוב.

מעבר לכך, יש צורך לדאוג לעניינים טכניים באתר האינטרנט. כך למשל, אחד הדברים הבולטים הוא מהירות הטעינה של האתר. הגולשים לא ימתינו הרבה זמן עד שהאתר ייטען, והם יעדיפו להמשיך לאתר הבא. כך שגם אם יש בו הרבה תמונות וסרטונים שמאיטים את פעילות האתר, ניתן בהחלט להשתמש בתוסף שיכווץ את הקבצים וישפר את המהירות. נושא נוסף הוא הרספונסיביות לנייד. היום יותר ויותר בעלי אתרים מבינים כי הם צריכים להתאים את אתרי האינטרנט שלהם למסכים של הטלפונים הניידים, שכן מרבית הגולשים מגיעים משם. הם יודעים שאם הם לא יעשו זאת, הם עלולים לאבד לקוחות פוטנציאליים רבים.

אלא רק כמה מבין הדברים שבהם עוסק מומחה לקידום אתרים כאשר הוא מקדם את האתר שלכם. חשוב לפנות למקדם אתרים מומחה ורציני על מנת שיוכל לעזור לכם לקדם את המוצרים והשירותים בעסק, להגדיל את הרווחים ולבנות אתר שהוא טוב בדיוק כמו התוצרים שאתם מציעים.

בשיתוף weblink

כדאי להכיר