בשיתוף קרנפון מדיה
בביצוע קידום וניהול אורגני שימקסם את התוצאות מחיפוש בגוגל, ניהול דפי פייסבוק ואינסטגרם מקצועיים הקמה ובניית קמפיינים בגוגל בפייסבוק אינסטגרם וטיק טוק ובמחקר מילות מפתח מותאם למסע הפרסום, שעל בסיסם ניתן יהיה לבנות את המודעות והבאנרים האולטימטיביים עבור העסק שלכם.
אין ספק שעם קצת ידע והבנה כל אחד יכול ליצור קמפיין בגוגל או בפייסבוק, אולם השאלה היא עד כמה אפשר יהיה לייצר באופן עצמאי קמפיין מתמשך, איכותי, משגשג ומוצלח. הצלחת הקמפיין מושפעת מהרבה נתונים, ביניהם שעות הגלישה של קהלי היעד, מידת האטרקטיביות של המודעות המתפרסמות, מילות מפתח וכו’. המעקב אחר אותם הנתונים חייב להיות עקבי ומתמיד כדי להגיע לתוצאות הרצויות, וכאן מגולם ההבדל שבין ניהול דיגיטל עצמאי לבין שימוש בשירותיה של סוכנות דיגיטל – זו האחרונה תוכל לתפעל עבורכם את הפן הדיגיטלי ולהניח לכם לנהל את העסקים שלכם בנחת. עכשיו כל מה שנותר הוא לבחור את סוכנות הדיגיטל הנכונה עבורכם.
בחירת סוכנות דיגיטל – ככה עושים את זה נכון
עסק משגשג, התרחבות של קהלי יעד וקפיצת מדרגה משמעותית – אם כל אלו עוררו בכם בערה פנימית עזה שישר גרמה לכם לחשוב על העסק שלכם, סימן שהגעתם כבר לשלב שבא לכם לקחת את העסק צד אחד קדימה. כאמור אחת הדרכים לעשות זאת היא להסתייע בשירותיה של סוכנות דיגיטל, שתאפשר לכם להגביר את החשיפה לאתר ולעסק ותקנה לכם שליטה בזירת הדיגיטל. לפניכם מספר שאלות חשובות שיסייעו לכם בבחירת סוכנות הדיגיטל האידיאלית עבורכם:
- מה המטרות שלכם?
לפני שאתם מתחילים לשכור את שירותיהם של אנשי מקצוע, ישנה עבודה עצמית חשובה שעליכם לעשות והיא להגדיר מהן המטרות שלכם. שאלו את עצמכם מהי מטרת הפרסום כרגע? זה יכול להיות למתג את העסק, להשיק עסק חדש ולחשוף אותו לקהל היעד, להגדיל את נתוני המכירות והרווחים, להגדיל את מאגר הפניות והלידים, לנווט אנשים להיכנס לאתר של העסק ועוד. לאחר שתגדירו לעצמכם את אותן המטרות יהיה לכם הרבה יותר קל להגיע ממוקדים לשיחה עם סוכנות הדיגיטל, וכך לערוך תיאום ציפיות שבו תבינו את גודל התרומה הפוטנציאלית שלה עבור העסק שלכם.
- איזה שירותים יכולה סוכנות הדיגיטל לספק לי?
הזירה הדיגיטלית מנוהלת כיום על ידי אינסוף סוכנויות דיגיטל, כאשר כל אחת מהן מחזיקה במיומנויות ושירותים הייחודיים לה על גבי סקאלת הדיגיטל. על כן, כאשר אתם מתחילים בעבודה משותפת עם סוכנות דיגיטל, חשוב לוודא שהשירותים שהיא מעניקה אכן עולים בקנה אחד עם המטרות והצרכים של העסק שלכם. מעבר לזה, יש חשיבות להלך הרוח של הסוכנות – לצורך העניין אם קהל היעד של העסק שלכם הוא בעיקר צעירים, חשוב שסוכנות הדיגיטל תהיה עדכנית וצעירה ברוחה, כך ששיתוף הפעולה יתכנס לאווירה המשתקפת מהעסק שלכם.
- לאחר סקר שוק – איזו סוכנות דיגיטל הכי מתאימה עבורי?
כדי שאכן תוכלו לבחור את סוכנות הדיגיטל המתאימה עבורכם, אתם מוכרחים לבצע קודם כל סקר שוק. הסיבה לכך היא לא השוואה בין המחירים, שכן הזול הוא לאו דווקא הטוב ביותר עבורכם, אלא בחינת תחומי ההתמחות של סוכנות הדיגיטל, המקצועיות, הוותק, טיב השירות ומעקב אחר חוות דעת והמלצות. נוסף על כך, בקשו להביט באתר האינטרנט של הסוכנות ומה שכתוב עליה בו, וכן לראות תיק עבודות מעודכן בו תוכלו להתרשם מהעשייה והתוצרים. כל הנתונים האלו יכולים לספר לכם הרבה על סוכנות הדיגיטל, ולבסוף סייע לכם בקבלת בחירה מושכלת ונכונה.
ממליצים: סוכנות הדיגיטל שמתמחה בזירת הדיגיטל האינטרנטית
ישנן לא מעט סוכנויות דיגיטל מקומיות שיכולות לסייע לכם, אולם רק מעט מאוד מהן מאגדות את כל השירותים הדיגיטליים תחת קורת גג אחת ופועלות בצורה שוטפת עם גוגל פרטנר ופייסבוק פרטנר אחת מהן היא סוכנות הדיגיטל המובילה “קרנפון מדיה“, המספקת לקהל לקוחותיה את כלל שירותי הדיגיטל האפשריים: יצירת נוכחות ובניית אסטרטגיית תוכן, קידום אורגני וממומן בגוגל, ניהול עמודים וקמפיינים בפייסבוק ובאינסטגרם, הפעלת יוטיוב וטיק טוק, שימוש במערכות טאבולה ואוטבריין, מדידה ואנליזות, ניהול רשימות, שיפור יחסי המרה, עבודת מיתוג ונוכחות דיגיטלית, שירותי קריאייטיב ועוד מגוון רחב של אפשרויות פרסום ושיווק. עבודה מול סוכנות שמציעה את כל שירותי הדיגיטל תסייע לכם ביצירת עבודה מוקפדת, ריכוזית ומדויקת ולבסוף בקבלת תוצאות משתלמות לאורך זמן.
לעוד פרטים הכנסו ללינק — https://karnapon.com/
בשיתוף קרנפון מדיה