נשארים על המפה: מכ"מים, לוחמה אווירית ומל"טים - הפיתוחים הישראליים מובילים בתערוכות הביטחון בעולם

נשיא אזרבייג'ן נועד עם מנכ"ל התעשייה האווירית על שיתופי פעולה אפשריים בתחומי הלוויונות ומערכות הטילים המדויקים • הרמטכ"ל הפיליפיני נועד עם בכירים בחברה בתעורכה ביטחונית במנילה - זאת כחלק מהרחבת שיתופי הפעולה של ישראל בחזית הביטחונית-טכנולוגית בעולם

נשיא אזרבייג'ן ביקר בביתן התעשייה האווירית בתערוכת ADEX 2024, והרמטכ"ל הפיליפיני ביקר בביתן החברה בתערוכת ADAS בפיליפינים// יח"צ

בחזית הטכנולוגיה בעולם: התעשייה האווירית לישראל (תע"א) השתתפה השבוע בשתי תערוכות ביטחוניות חשובות בעולם: ADEX 2024 באזרבייג'ן ו-ADAS 2024 בפיליפינים. במסגרתן, הציגו נציגי התעשייה את המערכות המתקדמות בתחומי ההגנה האווירית, המכ"מים, הלוחמה האלקטרונית, מל"טים, חימוש מדויק ועוד.

בכירי התעשייה האווירית מציגים את הפיתוחים הטכנולוגיים בתערוכות ביטחון מובילות בעולם, צילום: יח"צ

במהלך תערוכת ADEX 2024, ביקר נשיא אזרבייג'ן, אילהם אלייב, בביתן החברה בהובלת המנכ”ל בועז לוי. בין המערכות שהוצגו ניתן למנות לוויין שפותח בשיתוף עם סוכנות החלל של אזרבייג'ן, מערכת הטילים המדויקת LORA, מערכת ההגנה האווירית BARAK, וטילי Blue Spier 5 המיועדים להגנה חופית וללחימה ימית. בכירים בתעשייה האווירית העידו כי שורת הביקורים מבטאים רצון לחזק את שיתופי הפעולה בהגנה ובהתקפה, בהתאם לתרחישי לחימה מגוונים, עם בעלות ברית ביטחוניות מהעולם.

הרמטכ"ל הפיליפיני, גנרל רומיאו בראונר, בביתן התעשייה האווירית בתערוכת הנשק במנילה, צילום: יח"צ

באותה העת, בתערוכת ADAS במנילה שבפיליפינים, ביקר בביתן החברה הרמטכ"ל הפיליפיני, גנרל רומיאו בראונר. נוכחים במקום סיפרו ל"ישראל היום" כי בראונר הביע עניין רב במערכות ההגנה האווירית, המכ"מים ופרויקטים נוספים של התעשייה האווירית בתחומי הגנת החופים והיבשה.

מוקדם יותר השבוע חנכה התעשייה האווירית משרד מקומי בהובלה של חברת RLM שתשמש כזכייניתה הרשמית של התעשייה האווירית בפיליפינים. שיתוף הפעולה נועד כדי להעמיק את הקשר של החברה במדינה תוך הרחבת שיתופי הפעולה העסקיים עם גורמי שלטון, עם חברות מקומיות ועם גורמי אקדמיה, וכשלוחה מקומית של החברה באזור.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר