מרדכי חיים אמויאל ז"ל . צילום: .

"תמיד היית מבסוט מהחיים": רס״ב (במיל׳) מרדכי חיים אמויאל ז"ל הובא למנוחות

רס״ב (במיל׳) מרדכי חיים אמויאל ז"ל, בן 42 מלוד היה לוחם במילואים מגדוד 222, חטיבת כרמלי (2) • הוא הותיר אחריו אישה ושישה ילדים • בתו ספדה לו: "תמיד ראית את חצי הכוס המלאה, את מה שיש ולא את מה שאין" • "איבדנו את בן הזקונים שלנו, זה לא נתפס", אמר האב והוסיף: "אנחנו נשמור על רינה ועל הילדים, נהיה שם בשבילם"

[object Object]

המונים הגיעו הבוקר (שישי) לבית העלמין הצבאי בהר הרצל על מנת ללוות למנוחות את רס״ב (במיל׳) מרדכי חיים אמויאל ז"ל, לוחם מילואים מגדוד 222, חטיבת כרמלי (2),שנפל במהלך שמחת תורה בתמרון הקרקעי בדרום לבנון. מרדכי, בן 42 מלוד הותיר אחריו אישה, רינה ושישה ילדים. 

הלוויתו של רס״ב (במיל׳) מרדכי חיים אמויאל ז"ל,

״ממה אפשר להתחיל? מי חלם שדווקא אתה? אני יודעת שאתה שמח שם למעלה. תמיד תרמת לעם ישראל", ספדה בתו של מרדכי. תמיד היית מבסוט מהחיים, רואה את חצי הכוס המלאה, רואה את מה שיש ולא את מה שאין. תודה שתמיד היית שם. תודה שבזכותך גדלתי להיות מי שאני. תודה לך על הכל. תנוח על משכבך בשלום, אתה תלווה אותי בכל צעד בחיים״.

הלוויתו של רס״ב (במיל׳) מרדכי חיים אמויאל ז"ל, צילום: אורן בן חקון

בנו הוסיף: "אני זוכר שבביקור האחרון ראית שבנינו את הסוכה לבד והיית נורא גאה בנו. כל כך הרבה זכרונות טובים יש לנו ממך. תדע אבא שאני זוכר שתמיד אהבת לעזור לכולם״.

רס״ב (במיל׳) מרדכי חיים אמויאל ז"ל עם אשתו רינה,

האב, אהרון ספד בכאב: "ידעתי את גבורתך מיום שנולדת. ריבונו של עולם, אנא ממך, תגאל את עם ישראל ותחזק אותנו. מרדכי, היית איש של נתינה ושל שיח, היית ילד מדהים ואבא מדהים. לילדים המדהימים שלך ושל רינה - אני נשבע ברגע זה, רינה, את לא תישארי לבד. אני איתך, אשתי איתך. ככל שאוכל לתת מעצמי אני אתן לנכדים שלי. איבדנו את בן הזקונים שלנו. זה קשה, זה לא נתפס. אנחנו נשמור על רינה ועל הילדים, נהיה שם בשבילם. נוח בשלום על משכבך. אבא ואמא״.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו