"'חצי מהנשמה שלי הלכה לאיבוד": סער נורסקי ז"ל נהרג מפגיעת רקטה בצפון

סער, לוחם בן 27 מגדוד 508, התגורר בוואן וטייל ברחבי הארץ, נהרג באזור נאות מרדכי • יומיים לפני מותו עוד תיעד את השכמת הבוקר בכינרת, ולילה לפני האסון תכנן את עתידו עם חברו • חברתו ספדה: "בחיים שלי לא תיארתי ולא חשבתי שזה יקרה, לי, לך, לנו" • חבריו בקהילת האופניים מספרים על מאמן מסור שלא פספס אימון גם כשחזר עייף ממילואים

רס"ר (במיל') סער אליעד נורסקי. צילום: .דובר צה"ל

רס"ר במיל' סער אליעד נורסקי, לוחם מילואים מתל אביב-יפו, נהרג אתמול מפגיעת רקטה באזור נאות מרדכי שבעמק החולה. נורסקי, בן 27, שירת בגדוד 508 בעוצבת 'אדירים' (7338).

בתקופה האחרונה התגורר נורסקי בוואן וחלק את חוויותיו ממסעותיו באינסטגרם, כאשר יומיים לפני מותו, תיעד את השכמת הבוקר שלו בכינרת. נורסקי היה דמות מוכרת ואהובה בקהילת האופניים המקומית, ושימש כמאמן סקייטבורד מסוג קארבר.

סער אליעד נורסקי ובת זוגו סול, צילום: אינסטגרם

"חיים שלי, אהבת חיי" ספדה לו בכאב זוגתו סול באינסטגרם. "בחיים שלי לא תיארתי ולא חשבתי שזה יקרה, לי, לך, לנו. חצי מהנשמה שלי הלכה לאיבוד".

באופן טראגי, פחות מ-24 שעות לפני מותו, עוד שוחח נורסקי עם חברו אבי על תוכניות לעתיד. "איך המציאות משתנה ברגע, פשוט לא נתפס", כתב אבי. "בשנה האחרונה נפגשנו עשרות פעמים, הוא היה המאמן שלי לקארבר. גם כשהיה חוזר ממילואים לא פספס שום אימון, גם כשהיה הכי עייף בעולם. רק אתמול בלילה דיברנו על עוד התקדמות קטנה בדרך שהיא בזכותו".

איתמר, חבר של נורסקי, נפרד ממנו וכתב: "בלב כבד קיבלנו את הבשורה המרה. סער, חברי האהוב, יקיר קהילת האופניים. נפל בלחימה בצפון. סער, חברי היקר, תהיה איתי בלב תמיד, לא הכרתי עוד מישהו כמוך, שתמיד אהב לעזור ולא רצה כלום בתמורה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר