ההספד הכואב של אמו של עמית פרידמן ז"ל: "אני עדיין לא מאמינה שדפקו אצלי בדלת - ממתינה להתעורר מחלום הבלהות הזה"

הלוחם, בן 19 מאור יהודה, שירת בחטיבת הנח"ל בגדוד 932 • עמית נפל בדרום רצועת עזה והובא אתמול למנוחות בבית העלמין ביהוד • אמו כתבה בפייסבוק: "לא מאמינה שכל האירוע הזה קורה למשפחה הקטנה שלנו" • היא הוסיפה: "מאז שהתגייסת לא היה יום ללא חשש, חייתי עם תחושה של פחד שמשהו יקרה לך - ואכן הנורא מכל קרה"

סמ"ר עמית פרידמן. צילום: ללא קרדיט

מאות ליוו אתמול (רביעי) למנוחות את סמ"ר עמית פרידמן ז"ל, לוחם חטיבת הנח"ל שנפל בקרב בדרום הרצועה. עמית, בנם של ליאת ואסף - מנהל ועדת חוץ וביטחון של הכנסת - לווה על ידי חברים, בני משפחה ומי שהיו איתו בבית הספר ובצבא כשחלקם עטופים בדגלי ישראל. עמית הוא גם בן דוד שני של החייל החטוף רון שרמן, שנרצח בשבי חמאס.

אלפים ליוו את סמ"ר עמית פרידמן בדרכו האחרונה; אביו: "כמה שנתגעגע, זכינו בך"

אמו ספדה לו בפייסבוק וכתבה: "עמיתי, שלי ילד אהוב שלי , אני עדין לא מוכנה להספיד, לא מוכנה להיפרד ולא מצליחה להכיר בעובדה שלא אראה אותך יותר לעולם. אני עדיין לא מאמינה שדפקו אצלי בדלת, לא מאמינה שכל האירוע הזה קורה למשפחה הקטנה שלנו. עמיתוש שלי, שמאז שהתגייסת לא היה יום ללא חשש, שמאז שהתגייסת חייתי עם תחושה של פחד שמשהו יקרה לך ואכן הנורא מכל קרה. עמיתוש שלי, אני עדין לא מוכנה להספיד. ממתינה להתעורר מחלום הבלהות הזה".

אביו של החטוף שרמן פרסם בחשבון הפייסבוק שלו תמונה של מודעת האבל של סמ"ר עמית וכתב: "עמית, הבן של אסף, בן דודו של מעיין. חשבתי ששילמנו מספיק. ליבנו עם משפחת פרידמן היקרים. יהי זכרו של עמית הגיבור ברוך".

 

פרידמן היה בוגר תיכון יובלים שבעיר מגוריו, וחניך בצופים בשבט יהודה. הוא החלל ה-703 מאז פרוץ המלחמה. מתחילת התמרון ברצועת עזה נהרגו 337 חיילים.

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר