רס״ר יוחאי חי גלאם שנפל בקרב במרכז רצועת עזה הובא למנוחות

רס"ר גלאם, לוחם מילואים בן 32 מחטיבת ירושלים (16) מובא למנוחות בבית העלמין בנתניה • הוא הותיר אחריו תאומות בנות שנתיים ואישה, שרק לפני יומיים ציין את יום הנישואין הרביעי שלו עימה • אחותו רווית סיפרה: "הוא היה אמור להשתחרר עוד שבועיים, לא האמנו שניפרד ממנו לנצח"

סמ"ר יוחאי חי גלאם. צילום: דובר צה"ל

אלפים הגיעו לחלקה הצבאית בבית העלמין בנתניה ללוות למנוחות עולמים את רס"ר (במיל') יוחאי חי גלאם, בן 32 מנתניה, לוחם בגדס"ר 6310, חטיבת 'ירושלים' (16), שנפל בקרב במרכז רצועת עזה. יוחאי השאיר אחריו אשה, תאומות בנות שנה ושמונה חודשים, הורים, שני אחים ושתי אחיות.

הלוויתו של רס״ר יוחאי חי גלאם ז"ל, צילום: ללא

רס"ר גלאם נפל במסגרת פעילות הרחבת המסדרון והסרת האיומים במרכז הרצועה. רק לפני יומיים ציין גלאם את יום נישואיו עם בחירת ליבו שירה, איתה התחתן לפני ארבע שנים. 

רס"ר יוחאי חי גלאם, צילום: מתוך פייסבוק

רווית אחותו של יוחאי סיפרה בכאב: "יוחאי גיבור ישראל. הוא שירת בסיירת רימון. הוא נלחם בצוק איתן ואז יצא לחופשת שחרור. הוא אחי הקטן, האהוב. היה בן הזקונים שלנו. הוא התחתן לפני ארבע שנים. יש לו תאומות בנות שנה ושמונה חודשים. ב-7 לאוקטובר היא הוקפץ בצו 8. הוא אדם דתי וכששמע את מה שקרה הוא רץ לרב שלו שייתן לו אישור להשתמש בנייד כי זה היה שבת וחג. הוא נתן לו אישור והוא התחיל לגייס את כל הצוות. באותו יום הוא כבר נסע לצבא". 

ארונו של רס״ר יוחאי חי גלאם ז"ל, צילום: ללא

"אחרי כמה זמן הוא השתחרר ומאז היה בסבבי גיוס. הוא היה גם בצפון. לפני שבועיים הוא שוב התגייס והיה אמור להשתחרר ב-12 לספטמבר. שבוע שעבר הוא יצא לחופשת רענון של יומיים. ניצלנו את היומיים האלה לטייל ביחד. כאילו ידענו שזו פרידה ממנו לתמיד. לא תיארתי לעצמי.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר