הקב״נית של חטיבת המילואים באמירה חריגה על הלוחמים הדתיים ביחידה: ״כת של אוכלי מוות״

הקב״נית של חטיבת המילואים צייצה בחשבון ה-X שלה שהמח"ט החדש מאחל ללוחמים "לבצע רצח עם" • דובר צה״ל בתגובה: "הדברים חמורים ואינם הולמים את המצופה ממפקדים בצה״ל - האירוע בבירור"

לוחמי חטיבת אלכסנדרוני בגבול הצפון. צילום: דובר צה"ל

עדי אנגרט, קצינה בחטיבת אלכסנדרוני פרסמה היום (שני) ציוץ שבו היא תוקפת בחריפות את מפקד החטיבה שלה. "לחטיבה נכנס מח"ט חדש. דבר ראשון הוא מאחל ללוחמים לבצע רצח עם", כתבה והוסיפה צילום של מסמך שפרסם שבו איחל שכפרי לבנון יהפכו לשממה.

קצינה בחטיבת אלכסנדרוני פרסמה ציוץ שבו היא תוקפת בחריפות את מפקד החטיבה שלה, צילום: מתוך X

בנוסף, כתבה אנגרט בחשבון ה-X שלה (לשעבר טוויטר) כי הציונות הדתית היא ״כת של אוכלי מוות״.

מדובר בהתבטאות שעוררה סערה ושפורסמה לפני כשלושה ימים. היא עלתה כעת לסדר היום הציבורי מכיוון שהקצינה הגיבה לציוץ מעליב על אם שכולה של עיתון הארץ והתבטאה באופן דומה.

תגובת דובר צה״ל: "הדברים חמורים ואינם הולמים את המצופה ממפקדים בצה״ל. האירוע בבירור".

תגובת ארגון 'אמהות הלוחמים' להתבטאות החמורה של קצינת בריאות הנפש בחטיבת אלכסנדרוני: "התבטאות הקצינה חמורה מאוד ועלולה לעלות בחיי אדם. בריאות הנפש של חיילנו חשובה לא פחות מבריאות הגוף, תארו לכם שרופא גדודי יתייחס בביטול לחייל פצוע שמגיע אליו רק בגלל צבע עורו או הכיפה לראשו. לילדינו מגיעים מפקדים וקצינים שמאמינים בצדקת הדרך ויודעים על מה הם נלחמים. אנו דורשות מהמפקדים להדיח באופן מיידי את הקצינה ולנקוט במדיניות של אפס הכלה להתבטאויות שכאלו."

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר