הטבות חדשות למשרתי המילואים בחזית: תגבור סיוע לקייטנות ושמרטפות

שר הביטחון אישר את ההמלצות שהגיש אגף כוח האדם בצה"ל, במטרה להקל על משפחות המגויסים • כחלק מהמאמץ לתמוך במשפחות, משרד הביטחון יקיים גם אירועי קיץ מיוחדים • הפרטים המלאים

מילואימניקים בגבול הצפון (ארכיון, למצולמים אין קשר לכתבה). צילום: משה שי

משרד הביטחון הודיע היום (ראשון) על שורת הטבות חדשות למשרתי המילואים המשתתפים בפעילות מבצעית בגזרות הלחימה במהלך חופשת הקיץ. שר הביטחון יואב גלנט אישר את ההמלצות שהגיש אגף כוח האדם בצה"ל, במטרה להקל על משפחות המגויסים.

השר גלנט בכנסת (ארכיון), צילום: יונתן זינדל/פלאש90

במסגרת ההטבות החדשות, יוגדל הסיוע בתשלומי קייטנות למשרתים עם ילדים עד גיל 14. בנוסף, הוחלט על העלאת סכום הסיוע לשירותי שמרטפות מ-2,000 ש"ח ל-3,500 ש"ח למשרת. צעדים אלה מתווספים למענק הקייטנות הקיים בסך 1,500 ש"ח, הניתן למשרתים בחודשי הקיץ עם ילדים מתחת לגיל 16.

כחלק מהמאמץ לתמוך במשפחות המגויסים, משרד הביטחון יקיים גם אירועי קיץ מיוחדים למשפחות, כולל אירועים ייעודיים לילדים העולים לכיתה א'. הטבות אלו מצטרפות לשורה של מענקים והטבות שאושרו במסגרת תכנית "מגויסים למילואים" מתחילת המלחמה.

כוחות מילואים בצפון הארץ, צילום: דובר צה"ל

צעדים אלה נועדו לסייע למשפחות המתמודדות עם היעדרות ההורה המשרת, ולהבטיח את רווחת ילדיהם בתקופת החופש הגדול. ההטבות יחולו על משרתי המילואים ביחידות המוגדרות בייעוד הקדמי, במטרה לתמוך באלה הנושאים בנטל הכבד ביותר של המערכה הנוכחית.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר