"פוגעים בזיכרון הילדים שלנו": שלטים של חללי המלחמה הושחתו בירושלים ובקיסריה

גם שלטים בזירות ההפגנות בתל אביב הושחתו • נציגי המשפחות השכולות מפורום "עד הניצחון" : "אנחנו לא מבינים כיצד אנשים במדינת ישראלים מסוגלים לפגוע בסמל הכי זך וטהור שיש" • איל בוצחק, אבא של סרן אושרי משה בוצחק, מפקד צוות בסיירת נח"ל שתמונתו הושחתה מסר: "נחרדתי לראות את השחתת שלטי חללי צה"ל הגיבורים והקדושים"

השחתת תמונות בעיר העתיקה בירושלים. צילום: פורום "עד הניצחון"

שלטים של חללי צה״ל שנהרגו במלחמה הושחתו קשות בירושלים, בתל אביב ובקיסריה. והמשפחות השכולות זועמות: "על משטרת ישראל לספק לנו ההורים ולחיילים מי כעת הפורע שמבזה קודשי ישראל".

אנשי פורום "עד הניצחון" שסיירו היום (חמישי) בעיר העתיקה בירושלים גילו כי שלטים שהוצבו על ידי המשפחות השכולות של פורום עד הניצחון הושחתו ונקרעו. בתמונות נראים תמונותיהם של חללי צה״ל הקדושים שקיפחו נפשם במלחמה. בימים האחרונים, התופעה חזרה על עצמה גם בקיסריה לאחר ההפגנה מול בית ראש הממשלה ובזירות ההפגנות בתל אביב, שם המילים "עד הניצחון", הוחלפו על ידי המשחיתים ב"הופקרנו". 

השחתת כיתוב התמונות בתל אביב, צילום: פורום "עד הניצחון"

נציגי המשפחות השכולות מפורום "עד הניצחון" אמרו בתדהמה כי : "אנחנו לא מבינים כיצד אנשים במדינת ישראלים מסוגלים לפגוע בסמל הכי זך וטהור שיש, בזיכרון של הילדים שלנו, הילדים שהגנו בגופם ונלחמו על מדינת ישראל. מי הם האנשים שלא רוצים ניצחון ומסוגלים לקרוע ולהרוס שלטים שכל מטרתם לתת רוח גבית לחיילי צה"ל להמשיך בעבודה החשובה שהם עושים?".

גלית ולדמן, אימא של רס"ן אריאל בן משה הי"ד, קצין בסיירת מטכ"ל שהשלט בו מופיע הושחת גם הוא מסרה כי: "ישראל יולי 2024 איפה המשילות?". 

השחתת התמונות בירושלים, צילום: פורום "עד הניצחון"

איל בוצחק, אבא של סרן אושרי משה בוצחק, מפקד צוות בסיירת נח"ל שתמונתו הושחתה מסר: "נחרדתי לראות את השחתת שלטי חללי צה"ל הגיבורים והקדושים, שכל אחד מהם זרק עצמו כנגד כלל עם ישראל. לא יכול להיות כזה ביזיון ועוד בקרבת שריד בית מקדשנו. זו לא הפעם הראשונה ונדרש לעשות לזה סוף באמצעי אכיפה נוקשים מצד המשטרה וגורמי החוק".

עוד הוסיף: "על משטרת ישראל לספק לנו ההורים ולחיילים מי כעת הפורע שמבזה קודשי ישראל ועם מי יש לנו עסק. אסור לתת לזה להיעלם מתחת לראדאר. פורום "עד הניצחון" מטרתו הוא לקדש ולהנציח את הגיבורים האלה ולדחוף את הצבא קדימה לניצחון מלא ושלם, כפשוטו".

מחיקת כיתוב התמונה בתל אביב, צילום: פורום "עד הניצחון"

תנועת "עד הניצחון", היא תנועה א-פוליטית שהוקמה בעקבות אירועי השבת השחורה, 7 לאוקטובר 2024, התנועה זוכה לתמיכה רחבת היקף בקרב מאות אלפי (ואף יותר) ישראלים ולמעלה מ- 10,000 פעילים בה באופן שוטף. בין התומכים הרבים הצטרפו כמאה משפחות שכולות שאיבדו את יקיריהן שנלחמו בעזה וכן עשרות משפחות של נרצחי הנובה. תנועת "עד הניצחון" גורסת כי רק לחץ צבאי יביא להכרעה ולניצחון. התנועה דורשת מהממשלה שלא להפסיק את המלחמה עד לניצחון שישיב את הביטחון לישראל ואת כל החטופים הביתה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר