"אנרגיות פארק!". קירל והרקדנים בחזרות | צילום: קוקו

פנתרה עם נס וסטילה: הצצה מיוחדת לחזרות של נועה קירל לקראת פארק הירקון

רגע לפני הופעת הענק שלה בפארק, קיבלנו הצצה לחזרות של נועה קירל עם אורחיה המיוחדים • "המופע הזה הוא מסורת שאני רוצה לקיים בכל שנה", היא אומרת רגע לפני, בראיון גדול ומקיף, שיפורסם במלואו במוסף כפול ומיוחד של "שישבת" ובאתר "ישראל היום". "אני מביאה לידי ביטוי את הרפרטואר שלי, וזו משימה לא פשוטה בכל פעם לחשוב איפה עוד אפשר לחדש"

אחרי האירוסים ורגע לפני פארק הירקון - נועה קירל מדברת // כתבת: שיר זיו, צילום: משה בן שמחון

ביחד עם נועה קירל נמצאים בחדר המפיק המוזיקלי, עשרה נגנים, אנשי סאונד ומפיקה אחת רגועה כלפי חוץ, אך נמרצת ונחושה שהכל יתקתק. 18 איש מחכים שקירל תהיה מרוצה, כולם כאן למענה.

"בואו נזרום", אומר סטילה (דור סורוקר), כשהם מתכוננים לבצע את "תיק קטן", ומישהו צועק "אנרגיות פארק!". קירל נדלקת, והם מביאים ביצוע שמספק את כולם. "זה נשמע פגז", הם מסכימים.

נועה לא נחה לשנייה. האורחים שלה יושבים על סטולי, היא עומדת. כשהם בניידים, היא רוקדת. אם חייזר היה נוחת באולם החזרות, הוא היה מבין בשנייה מי כאן הכוכבת. בדיקה בלו"ז מעלה שבעוד עשר דקות קירל צריכה לנוע לתחנה הבאה שלה באותו יום. המפיקה מזדרזת להביא לה קופסת קפה וניל, הפייבוריט של נועה. בניגוד לכל הדיוות המוכרות לציבור, נועה מתעקשת להכין בעצמה את הקפה ואיתו היא יוצאת לדרך, למכונית, היישר למדידות. היום רק התחיל, אז מה אם השעה חמש אחר הצהריים.

לא נחה לשנייה, צילום: קוקו

יומיים מאוחר יותר, בביתן 13 בגני התערוכה, בהאנגר רחב ידיים עם תקרות גבוהות, קירל לא נחה ומזכירה לפרקים דמות אנרגטית של סרטים מצוירים. היא שוב בבגדי ספורט, קוקו מתוח, חיוך ואנרגיות שיא. המאני טיים מתקרב. יומיים של חזרות וראנים, מתשע בבוקר עד שבע בערב.

עכשיו כבר מתקבלות ההחלטות הסופיות על הליין־אפ, מתי יגיע פאוץ' ומתי פנתרה, איפה קירל תצעד, מתי היא מחליפה בגדים (20-10 שניות להחלפה, אל תנסו את זה בבית). חם בחוץ, ולמרות המיזוג לוהט בפנים, אבל כמאמר השיר שלה, בנות כמוה לא בוכות. בחדר ההלבשה שלה מונחים כל הפריטים למופע. שישה לוקים שונים בנה הסטייליסט הצמוד, איתי בצלאלי. כמצופה, כל בגד הוא "פיס", ויש כאן פייטים, נוצות ותועפות של גלאם. השואו חייב להיות הכי גדול, הכי נוצץ, הכי וואו.

"זה מופע גדול ומושקע, שבו אני מביאה לידי ביטוי את הרפרטואר שלי". קירל בהופעה הקודמת בפארק, צילום: קוקו

עוד לא עבר עשור מאז פרצה עם השיר "מדברים", אבל נדמה שקירל לא מתכוונת לעצור ולנוח בזמן הקרוב. החודש היא השיקה בארץ את "שיהיה לך טוב", שאותו כתבה עם רון ביטון, רותם חן ואסי טל, ובמקביל שחררה לעולם את הסינגל "BA DA BING", שכבר כבש את טיקטוק ישראל, בין היתר, הודות לאתגר "מי שיביא יותר לייקים ירקוד עם קירל בפארק הירקון". על "BING" חתומים אנשי מקצוע כמו פרינס פוקס (שעבד עם דיוויד גואטה והיילי סטיינפלד) וכוריאוגרף הקליפ, חוזה ראמוס, המוכר כ"הוליווד" ועובד עם ביונסה, ניקי מינאז' וריהאנה.

"מופע בפארק הירקון הוא מסורת שאני רוצה לקיים בכל שנה", היא אומרת לי באחת ההפסקות, "זה מופע גדול ומושקע, שבו אני מביאה לידי ביטוי את הרפרטואר שלי. זו משימה לא פשוטה בכל פעם לחשוב איפה עוד אפשר לחדש".

הראיון המלא - ביום שישי במוסף כפול ומיוחד של "שישבת" ובאתר "ישראל היום"

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר