עקיצה מכוונת: למה הזמרת המפורסמת התחפשה לאוזמפיק?

הזמרת ליזו התחפשה בהאלווין לתרופה לירידה במשקל אוזמפיק, בעקבות פרק בסדרה "סאות' פארק" שהתבדח על חשבונה • הכוכבת התלבשה כאריזה אדומה-לבנה, כשבתווית האזהרה נכתב: "תופעות הלוואי כוללות חיוך על הפנים וקפיצה בצעד"

ליזו בתחפושת האוזמפיק. צילום: אינסטגרם

הזמרת ליזו התחפשה בהאלווין לתרופה לירידה במשקל אוזמפיק, בעקבות פרק בסדרה "סאות' פארק" שהתבדח על חשבונה מוקדם יותר השנה.

הזמרת בת ה-36, זוכת ארבעה פרסי גראמי, שיתפה בחשבון האינסטגרם שלה תמונות וסרטונים בהם היא לבושה כאריזה אדומה-לבנה של תרופה בדיונית בשם "ליזו", כשסביב מותניה כרוך סרט מדידה צהוב. "דאמפ של ליזומפיק", כתבה בכיתוב לאחת התמונות.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Lizzo (@lizzobeeating)

בסדרת הפוסטים נראית ליזו לצד דמות המחופשת לאריק קרטמן, דמות מפורסמת מ"סאות' פארק". בסרטון אחד היא מחזיקה אביזר בצורת פיצה, ובתמונות נוספות היא נראית מצטלמת ליד רכב שחור. היא גם שיתפה מודעת פרסומת מזויפת לתרופה "ליזו" עם הכיתוב "צריכים אהבה עצמית? נסו ליזו! הפחיתו אשמה. הגבירו ביטחון עצמי". בתווית האזהרה נכתב: "תופעות הלוואי כוללות חיוך על הפנים וקפיצה בצעד".

התחפושת מגיעה בעקבות פרק מיוחד של "סאות' פארק" בשם "סוף ההשמנה" ששודר במאי האחרון. בפרק הוצגה "ליזו" כאלטרנטיבה לאוזמפיק. על פי הפרסומת המזויפת ששודרה בפרק, "70 אחוזים מהמטופלים בליזו הפסיקו לדאוג כמה הם שוקלים". ליזו הגיבה לפרק בהומור והביעה התרגשות מכך שהסדרה, שמשודרת כבר 25 שנה, התייחסה אליה.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Lizzo (@lizzobeeating)

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Lizzo (@lizzobeeating)

בחודש שעבר הכחישה ליזו, ששמה האמיתי הוא מליסה ויויאן ג'פרסון, שמועות שהירידה הדרמטית במשקלה נבעה משימוש באוזמפיק. בראיון ל"ניו יורק טיימס" באפריל, הסבירה שהיא עוברת תהליך דיאטה ומורידה במשקל בהדרגה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר