במידת נעליים של 59: נמצא הנער עם כפות הרגליים והידיים הגדולות ביותר בעולם

הוא רק בן 16, נישא לגובה של 2.08 מטרים וכבר שבר שני שיאי גינס • "אנשים בדרך כלל נדהמים ממני"

מידת נעליים של 59. צילום: פייסבוק

אריק קילבורן ג'וניור, שחקן פוטבול בן 16 מתיכון גודריץ' במישיגן, קבע לא פחות משני שיאי גינס עולמיים. לנער בגובה 2.08 מטר יש את כפות הרגליים והידיים הגדולות ביותר של נער חי.

על פי ספר השיאים של גינס, כפות רגליו של קילבורן מודדות 34.3 ס"מ, מה שהופך אותו למידת נעליים מדהימה של 59 - גדול משמעותית מהטווח הממוצע של 43 עד 44. כפות ידיו משתרעות על פני 23.2 ס"מ, הרבה מעבר לממוצע של 18.8 ס"מ לבני גילו.

"אנשים בדרך כלל נדהמים ומרגישים בנוח לפתוח איתי בשיחה על גודל כפות הרגליים והידיים שלי", סיפר קילבורן לגינס. "ככה אני פוגש הרבה אנשים מעניינים".

קילבורן היה גדול משמעותית מבני כיתתו כבר מגיל הגן, ולא הצליח לרכוש נעליים בחנות מאז כיתה ה'. הוא הבחין בייחודיות שלו רק כאשר גודלו החל לגרום לבעיות בחיי היומיום. נעליים בהתאמה אישית - שרופאים הזהירו כי יעלו למשפחה יותר מ-1500 דולרים היו מהוות נטל כלכלי כבד על משפחתו.

במקום זאת, קילבורן בחר לנעול קרוקס במשך שנתיים רצופות, כולל בתנאי מזג אוויר מושלגים במישיגן, מה שגרם להתפתחות יבלות כואבות, שלפוחיות וציפורניים חודרניות. הוא גם נאלץ לצפות בקבוצת הפוטבול שלו מהצד בגלל נקע קרסול שנגרם מהיעדר נעלי ספורט מתאימות.

למרבה המזל, כאשר סיפורו של הנער התפרסם, מספר יצרני נעליים - כולל Under Armour ו-Reebok, בעזרתו של כוכב ה-NBA שאקיל אוניל - נחלצו לעזרתו וסיפקו לתלמיד התיכון מספר זוגות נעליים שמתאימים לו.

"היה מדהים לראות כמה אנשים באמת אכפת להם לעזור לאחרים", אמר קילבורן. "אני רוצה לעזור לאנשים באותה דרך שעזרו לי כשהייתי זקוק לכך", הסביר אריק.

הוא גם מקווה לעודד אנשים לחבק את השוני שלהם. "זה בסדר לבלוט. אל תתנו לשליליות להסיח את דעתכם מהמטרות שלכם", אמר הנער בעל החשיבה החיובית.

למרות שקביעת שני שיאי עולם לפני גיל 18 לא הייתה בדיוק מטרה שלו, תלמיד התיכון נרגש מההכרה. "להיות בספר השיאים של גינס עדיין מרגיש לא מציאותי", הודה. "לעבור מקריאת הספרים להיות בתוך ספר 2025 זה משהו שמעולם לא דמיינתי שאפילו אפשרי. החוויה הזו היא משהו שאני כל כך אסיר תודה עליו. זה באמת לא יכול להיות טוב יותר, בעיניי".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר