קייט מידלטון חושפת: "סיימתי את הטיפול הכימותרפי שלי"

נסיכת ויילס העלתה סרטון אישי לרשתות החברתיות ופרסמה הצהרה לתקשורת, בהם עדכנה במצבה הבריאותי • "למרות שסיימתי כימותרפיה, הדרך שלי לריפוי ולהחלמה מלאה היא ארוכה"

קייט מידלטון. צילום: איי.פי.

קייט מידלטון אישרה היום (שני) שהיא סיימה את הטיפול בסרטן, כחצי שנה לאחר שחשפה כי היא מתמודדת עם המחלה.

"כשהקיץ מגיע לסיומו, אני לא יכולה שלא לספר איזו הקלה זה שסיימתי סוף סוף את הטיפול הכימותרפי שלי", פתחה כך מידלטון את הסרטון האישי שעלה לרשתות החברתיות ועדכן במצבה.

"תשעת החודשים האחרונים היו קשים להפליא עבורנו כמשפחה", אמרה בהצהרה שפורסמה בתקשורת ובסרטון העוצמתי. "החיים כפי שאתם מכירים אותם יכולים להשתנות ברגע והיינו צריכים למצוא דרך לנווט במים הסוערים ובכביש הלא ידוע. מסע הסרטן מורכב, מפחיד ובלתי צפוי עבור כולם, במיוחד עבור הקרובים אליך".

לאחר מכן, כתבה מידלטון על הצעד הבא שלה. "אני שמה את הפוקוס שלי עכשיו על מה שאני יכולה לעשות כדי להישאר נקייה מסרטן. למרות שסיימתי כימותרפיה, הדרך שלי לריפוי ולהחלמה מלאה היא ארוכה. עם זאת, אני מצפה לחזור לעבודה ולבצע עוד כמה פעילויות ציבוריות בחודשים הקרובים כשאוכל".

הנסיכה קייט מידלטון, צילום: Getty Images

כזכור, במרץ האחרון מידלטון חשפה שהיא חולה בסרטן לא מוגדר בשלביו המוקדמים שהתגלה בעקבות הניתוח ובעקבות כך היא החלה בכימותרפיה מונעת. מאז היא נראתה רק לעתים רחוקות בציבור, חוץ מהופעה קצרה במצעד הקיץ הבריטי Trooping the Color ביוני, כשהצטרפה לשאר משפחת המלוכה במרפסת ארמון בקינגהאם, ולווימבלדון, שם העניקה גביע לזוכה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר