רוני מאנה לא שותק לניקול ראידמן: "לי יש מחלה - אבל את הפכת למשרתת של שרה נתניהו"

ימים אחדים אחרי שתקפה אותו בחשבונה ברשת החברתית, איש העסקים בוחר להשיב למעושרת בסטורי מפורט וארוך שבו שיתף במחלה שממנה הוא סובל שלדבריו גורמת לאיבוד שיער

ניקול ראידמן. צילום: אלמוג גבאי

בשבוע שעבר סערו הרוחות בישראל בעקבות דבריו הקשים של איש העסקים רוני מאנה נגד החטופה נועה ארגמני שחולצה מהשבי בעזה במסגרת מבצע "ארנון". לגל הביקורת נגדו הצטרפה גם המעושרת ניקול ראידמן שעלבה במאנה כשהתייחסה למראה שערו. היום (שלישי) הוא לא נשאר חייב ותקף אותה בחזרה באופן קשה במיוחד.

"הייתי מעדיף שהיא תישאר בשבי וזמורה ז"ל היה בחיים", כתב מאנה בפוסט שעורר זעם רב. "למה הוא נפל? למה הוא הקריב את חייו שאבא שלה הביביסט יוביל את נועה למטוס הראוותני של משפחת נתניהו? נועה, תתביישי לך. ואבא שלך שנסע לטיול ושם פס על כל משפחות החטופים וטס עם שרה וביבי כדי לשמש תפאורה. כואב הלב על משפחת זמורה, ירקתם להם בפרצוף".

המילים הקשות של מאנה נגד ארגמני עוררו לא מעט ביקורת נגדו, כשבין מבקריו הייתה גם המעושרת ניקול ראידמן שכתבה לו בסטורי: "היינו מעדיפים שאתה היית בשבי במקומה, וללא פאה. יש מצב שמהאדים של הדבק, המוח התאדה".  

צילום מסך אינסטגרם

מאנה כזכור התנצל על הציוץ, והיום, באיחור של מספר ימים ביקש להשיב לדבריה של ראידמן בחשבונו ברשת החברתית. "להעלות תמונה ולכתוב דבר נבזי כזה, מרושע לפחות כאילו הייתי מעלה תמונה שלך ותוהה איך צברת הון", השיב מאנה. "לידיעתך - ההבדל המרכזי בין השניים היא שיש לי בעיה רפואית שמי שיש לו אותה לא עליכם יודע שהיא נכות לכל דבר ועניין. אז כן, יש לי תוספת לשיער. אם הייתי אישה גם היית מגחכת על תוספת השיער? פסוריאזיס קוראים לזה. וזה לא אי ביוון שאת יכולה לקנות ולא מקריירת המוזיקה שלך", עקץ.

רוני מאנה, צילום: דודי ועקנין

בהמשך מאנה התייחס לקשר החם של ראידמן עם משפחת נתניהו. "אני, כיהודי טוב, לא מאחל לך שתהיה לך מחלה כזו ובמקום שתבלי בפריז, תבלי בים המלח. אני מבין שעם השנים הפכת להיות המשרתת של שרה נתניהו וכן למדת ממנה איך עונדים ראשים על חגורת גירושים – פיצויים. אבל בכל זאת, מי שכשרונה הוא בראש מלאכת האיפור לא נותר לי לגלות איזה כלום יש שם כשהכלי ירד שם בקרוב".

בסיום הזכיר את התנצלותו כלפי נועה ואביה, שלטענתו מחלו לו על התבטאותו. "אני מאחל לנועה ויעקב ארגמני את כל הטוב שבעולם. הייתה לי חובה מוסרית להתנצל בפניהם. אני שמח שהם הבינו וסלחו".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר