"אם נראה שקל לי – אז ממש לא": מה עורר את כעסה של שיר אלמליח?

לאחר שפרסמה סרטון שבו היא נראית מתאמנת כחודש לאחר שילדה את בתה, הדוגמנית השיבה לאלו שהגיבו על חזרתה לפעילות גופנית בתוך תקופה קצרה יחסית • "אני נלחמת בעצמי בטירוף בשביל להיות חזקה"

שיר אלמליח. צילום: אלירן אביטל

חודש אחרי שהביאה לעולם את בתה הראשונה, אחות לשני בניה מנישואיה הקודמים, הדוגמנית שיר אלמליח, שעוררה סערה גדולה כשיצאה מטופחת ומתוקתקת מבית החולים אחרי הלידה, מתייחסת שוב לביקורת שמופנית כלפיה, הפעם בעקבות הכרזתה על חזרה לשגרת אימונים.

בפוסט שפרסמה אתמול (רביעי) בחשבונה באינסטגרם בעל 578 אלף העוקבים, סיפרה הדוגמנית על הקושי מאחורי הצילומים מעוררי הקנאה. "קיבלתי מלא הודעות בפרטי על החזרה לאימונים אחרי הלידה", ציינה אלמליח בטקסט שצירפה לקטע וידאו שבו תיעדה את עצמה בזמן אימון פילאטיס מכשירים. "אני אסביר: יש המון גישות ודעות שונות בנושא. בסופו של דבר זה מאוד משתנה מאחת לשנייה, וחשוב מאוד-מאוד לחזור בצורה הדרגתית ומבוקרת. חובה לחזור להתאמן אחרי בדיקה של הרופא המטפל, שאכן הרחם חזר למקום והכל תקין. יש גם את נושא ההיפרדות הבטנית, שחשוב שהמאמן האישי שלכן יבדוק ויראה שאכן ההיפרדות תקינה לתקופה שלאחר הלידה, וגם שתרגילי הבטן יהיו מותאמים כך שיצמצמו את ההיפרדות ולא ההיפך", המשיכה לנדב מהידע שברשותה.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Shir Elmaliach (@shirelmaliach)

רגע לפני שחתמה את דבריה, ביקשה אלמליח בת ה-34 לפתוח את הלב ולספר על האמת מאחורי התמונות והצילומים הפוטוגניים. "אם זה נראה שקל לי, אז ממש לא", שיתפה. "אני נלחמת בעצמי בטירוף בשביל לחזור להיות חזקה ופעילה כמו שהייתי לפני שמירת ההיריון, והמוטיבציה אצלי היא מעל הכל!".

בחודש יוני האחרון עוררה אלמליח סערה כשיצאה מבית החולים אחרי לידת בתה כשהיא מאופרת ומסורקת, ומציגה גזרה דקיקה. "ככה לא יוצאות נשים אחרי לידה, זו לא המציאות", נכתב לה. "די נו, מגוחך", הוסיפה גולשת אחרת. "מסכנה. זה בסדר לפעמים להיות לא יפה, בטוח יש לך עוד מה למכור", עקצה אחרת.

אלמליח לא נותרה אדישה למאות התגובות שנכתבו לה בפוסט המדובר, והקדישה לנושא פוסט נפרד שבו הביעה את דעתה בנושא. "בואו נדבר על השיח שנוצר אצלי בעמוד על הנראות של נשים אחרי לידה", ביקשה. "אני חושבת שזה מאוד אינדיבידואלי. מי קבע איך אישה אחרי לידה צריכה להראות? האם מישהי שנראית טוב ומאושרת מהחוויה העוצמתית שעברה צריכה להתנצל? ממש לא", השיבה. "במקרה שלי התאמנתי כל ההיריון, דאגתי לאכול בריא ולשמור על אורח חיים כזה עבורי ועבור הילדה שלי. האימונים לאורך כל ההיריון עשו את שלהם ברגע האמת, בזמן הלחיצות. אם בא לי להתלבש יפה ביציאה מבית החולים או כשאני מגיעה לבית החולים ובזמן הלידה עצמה – אז זה מה שיהיה, ואני לא מתנצלת על מי שאני. שכל אחת תעשה מה שטוב לה, ומה שעושה לה הכי נעים על הלב, במיוחד אחרי לידה!".

אלמליח, בעלה והתינוקת, צילום: דנה אופז
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר