הספורט העתידני שמבטיח לשרוף עד 2,000 קלוריות ב-45 דקות

אופני הכושר החדשניות משלבות טכנולוגיה שמחממת את הגוף ומסייעת בשריפת הקלוריות • הסלבס המקומיות כבר התאהבו

השקת הסניף השלישי של Astra Body Slim Effect. צילום: אור גפן

אם יצא לכם לראות ברשתות החברתיות שלל סלבס מפדלות בתוך מכשור כושר מיוחד ותהיתם במה מדובר, אז תכירו: אימון כושר חדשני שמבטיח שתשרפו עד 2,000 קלוריות לאימון של 45 דקות בלבד. בשונה מאופני כושר בחדרי כושר בהם מפדלים בישיבה, כאן תצטרכו לעבור לשכיבה ולהיכנס לתוך מכונת הפדלים הזאת שמשלבת טכנולוגיה חדשנית.

סלים אפקט - הסלבס כבר התמכרו

אתי לוולה הבעלים של רשת המכונים אסטרה בודי Slim Effect, שהשיקה בסופ"ש את הסניף השלישי בהרצליה, מסבירה כי "מדובר באימון חדשני ופרטי. במכונות שלנו יש מנורות של אינפרא אדום שמגיעות ל-50 מעלות חום, הגוף מתחיל להיות חם אחרי כמה דקות ומתחיל לשרוף קלוריות. האינפרא האדום מגביר את זרימת הדם, הנימים מתרחבים והרקמות מקבלות יותר דם נפח מחזור הדם מתרחב ובכך מנקה את הגוף מכל הרעלים ומגביר את ההזעה.

ספורט עתידני. Astra Body Slim Effect,

כשנכנסים למכונה החדשנית האוויר בתוך החלל של המכונה מתרוקן מה שגורם ל-0 גרוויטציה, ממש כמו בחלל, ואז הרבה פחות קשה לפדל. כמעט ללא כל מאמץ. למכשיר יש שתי מנורות קולגן שמאיצות את תהליך חידוש התאים בגוף ומסייעות לשמר את הגמישות והיופי של העור". 

במהלך האימון נוצרת הזעה מוגברת של הגוף החשובה לתהליך חילוף החומרים, מה שיוצר שריפת קלוריות גבוהה באימון בודד. כמו תמיד, לא מדובר בקסם, ואם באמת תרצו לראות תוצאות - תצטרכו להקפיד על שגרת אימונים. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר