סניף Etam באילת . צילום: יח"צ המשביר

המשביר פותחת לראשונה חנויות עצמאיות למותג ההלבשה התחתונה

חנות הדגל הראשונה של מותג ההלבשה הצרפתי Etam נפתחה בקניון מלכת שבא אילת ומשתרעת על שטח של כ-110 מ"ר • בתקופה הקרובה מתכננת המשביר לפתוח 2 חנויות Etam בעיר ימים ועזריאלי חולון

[object Object]

המשביר פתחה חנות עצמאית ראשונה למותג ההלבשה התחתונה Etam בישראל. החנות החדשה, המשתרעת על שטח של כ- 110 מ"ר, נפתחה בקניון מלכת שבא אילת בהשקעה של מיליון  שקל. החנות מציעה פריטי הלבשה תחתונה, פיג'מות, הלבשת לילה ובגדי ים לנשים. לצד חנות הדגל החדשה באילת, המשביר תפתח בשנה הקרובה סניפים נוספים של Etam בקניון עזריאלי בחולון וקניון עיר ימים בנתניה, זאת בנוסף ל-Etam בקונספט סניף בוטיק של המשביר בקניון איילון ברמת גן, המציע מותגים בינלאומיים בלעדיים ומותגי יוקרה בתחום הקוסמטיקה.

החנות החדשה באילת היא חנות הדגל של Etam בישראל, כאשר עד כה נמכר המותג בקורנרים בסניפי רשת המשביר המחזיקה ב-36 סניפים בפריסה וארצית ובאתר האיקומרס שלה - THREE SIXSTY FIVE. טווח המחירים נע בין 150 שקל ל-400 שקל.

קימונו של Etam / יח"צ

גם לאחר פתיחת החנות החדשה המשביר תמשיך לשווק את המותג בסניפים ובאתר האונליין שלה, לצד מותגי אופנה בלעדיים נוספים כמו המותג האמריקאי Kenneth Cole, מותג האופנה הצרפתי Morgan, מותג האופנה הספרדי לנשים Punt Roma ומותגי הלבשת הילדים Okaïdi-Obaïbi.

מותג ההלבשה התחתונה Etam הוקם בשנת 1916 והפך עם השנים לשחקן מפתח עולמי בתחום ההלבשה התחתונה. כיום Etam הוא מותג ההלבשה התחתונה המוביל בצרפת ומהמובילים בעולם. קבוצת Etam מחזיקה בלמעלה מ-1,300 חנויות ב-57 מדינות ומגלגלת מחזור שנתי של 880.2 מיליון אירו.   

בעבר הרשת פתחה בארץ חנות בדיזנגוף סנטר כבר ב-2014, אך ב-2017 שני סניפיה בישראל נסגרו. היה זה כשרשת סליו נכנסה בישראל להקפאת הליכים בעקבות חובות של כ-52 מיליון שקל. סליו ו-Etam הופעלו בארץ על ידי אותה חברת בת של פישמן רשתות.

"אנחנו מתרגשים מאוד לפתוח את החנות הראשונה של Etam בישראל. אני בטוח שהחנות החדשה תוביל לצמיחה משמעותית של המותג בארץ. Etam הוא מותג נחשק וצומח מאוד באירופה בזכות העובדה שהוא מציע פריטים טרנדיים באיכות מצוינת ובמחירים תחרותיים. בשנה הקרובה נמשיך להשקיע בהחדרת המותג בישראל באמצעות פתיחת חנויות נוספות לצד המשך שיווק המותג בסניפי המשביר ובאתר האונליין שלנו", אמר רמי שביט, בעל השליטה ומנכ"ל המשביר.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו