כלי בית, אלקטרוניקה וצעצועים: מבצעי אמזון פריים דיי החלו

אם אתם מחפשים רכישה טובה במחיר נכון ב-48 שעות הקרובות תוכלו למצוא הנחות ענק על מאות מבצעים באתר אמזון • מה מומלץ ולמה לשים לב? בדקנו

חבילה של אמזון. צילום: רויטרס

אירוע המכירות הגדול של אמזון, אמזון פריים דיי, החל היום (שלישי) והוא צפוי להימשך עד יום חמישי הקרוב ב-10:00 בבוקר, שעון ישראל. מדובר במבצעים סגורים לחברי פריים בלבד בהנחות משמעותיות. היתרון למנויים חדשים הוא שניתן להצטרף בפעם הראשונה בחינם למשך חודש ולפני החידוש לבטל את המנוי אם רוצים. יש לציין כי בקנייה מעל 75 דולר, הצרכנים הישראלים צריכים לשלם מס בגובה של 17 אחוזים.

אמזון. ימי מכירה מיוחדים, צילום: אי.פי.איי

בני בוחניק, בעל הקבוצה כזה אני רוצה הסביר כי "בימי הפריים יש הרבה הצעות טובות עבור הצרכנים הישראלים והן כוללות מגוון רחב של מוצרים כדוגמת: כלי בית, אלקטרוניקה קלה, צעצועים, גאדגטים, פארמה ועוד".

לאמזון יש מגוון אתרים שונים, כאשר כל אחד מהם עובד בנפרד לחלוטין הן בהיבט של מגוון המוצרים והן בהיבט התימחור והשירות. האתרים הרלוונטיים לפי הסדר הינם אמזון ארה"ב, לאחר מכן אמזון אנגליה ולאחר מכן שאר האתרים האירופאים כדוגמת אמזון גרמניה, איטליה ועוד.

בוחניק מציין כי "אמזון ארה"ב מאד משתלם בימי המכירות של הפריים דיי ואילו באירופה, מדובר במחירים פחות משתלמים בגלל שיטת החישוב של המיסים. בימי הפריים דיי, המחיר מגלם את המע"מ לצרכן הישראלי על פי המחיר לפני ההנחה. כך למשל אם מכונת קפה עולה כעת 450 יורו במקום 600 אירו, המע"מ בישראל מחושב לפי ה-600 יורו. בימים רגילים ברכישה באמזון המע"מ מחושב לפי המחיר הנמוך. לכן, בפריים דיי ההנחה היא פחות אטרקטיבית כאשר רוכשים מוצרי מאמזון אירופה. באמזון ארה"ב זה לא קורה. שם המחירים מוצגים ללא מס ועל זה מוסיפים 17 אחוזים".

אילו מוצרים כדאי לקנות והאם כדאי לחכות לבלאק פריידי?

"יש מוצרים ממותגים והם מוצעים כעת במחירים מאד אטרקטיבים. עם זאת, צריך לזכור שהדולר לא משחק לטובתנו. בפריים דיי הקודם, אשר התקיים ביולי, ראינו שיש לא מעט מוצרים שבדרך כלל אינם משתתפים במשלוח חינם בשוטף בגלל הגודל והנפח ואילו בימים אלה חברי הפריים מקבלים משלוח חינם. גם כעת זה קורה. זה קורה למשל בסטים של מזוודות. מאד נדיר למצוא משלוח חינם בתחום של המזוודות וכעת ניתן למצוא מסה קריטית של סטים של מזוודות.

מזוודת יצירה של קריולה. אמזון,

"כך למשל סט של 3 מזוודות ממותגות עולה 260 דולר ו-330 דולר, כולל המיסוי. כאמור המשלוח הינו בחינם. למותג קריולה יש מזוודת יצירה לילדים עם מלא טושים, והיא מאד איכותית. אצלי היא עברה לשלושת הילדים. כעת היא עולה 18.5 דולר עם משלוח חינם. בדרך כלל זה עולה 25-35 דולר ובמבצעים הזולים של הפרים דיי המחירים הכי זולים שהיו נעו בין 22-24 דולר.

"כמו כן ניתן למצוא שעוני ספורט של גרמין אס קיו 2 ב-212 דולר, עם המיסוי והמשלוח, כלומר כ-800 שקלים. בארץ מדובר בשעון שעולה כ-1250 שקלים. הלהיט הקבוע הוא סט מערכות אוכל של קורנינג. מחיר סט קורנינג נע בין 45-70 דולר, תלוי בדגם ובעיצוב לשישה סועדים. בארץ סט עולה 400 שקלים וצפונה. מדובר באחד המותגים הנמכרים בישראל דרך אמזון".

פריים דיי או בלאק פריידי, מה עדיף?

"בדרך כלל המוצרים בפריים דיי הם לא פחות אגרסיבים מהבלאק פריידי, אם לא יותר. זאת היות והם רוצים להצדיק את המנוי. אם הייתי רואה מוצר במבצע טוב, הייתי קונה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר