בהשקעה של 22 מיליון שקלים: פקטורי 54 משיקה חנות דגל בבאר שבע

רשת מותגי היוקרה פותחת חנות בקונספט של אופנה, קוסמטיקה ובית קפה במקום אחד • "יש פה סוג של חיה שעדיין לא הקמנו בישראל, זו החנות הכי מושקעת בארץ", אומר הבעלים רוני אירני

פקטורי 54 פותחת סניף דגל בבאר שבע. צילום: עמית גורן

קבוצת אירני פתחה חנות דגל חדשה של פקטורי 54 בביג באר שבע, בהשקעה של כ-22 מיליון שקלים. החנות, המשתרעת על פני 2,250 מ"ר, מציעה מגוון רחב של מותגי יוקרה בינלאומיים, בית קפה ומתחם קוסמטיקה.

החנות החדשה מציגה קולקציות המשלבות פריטים אייקוניים וקלאסיים לצד פריטים טרנדיים במהדורה מוגבלת. בין המותגים המובילים: דולצ'ה וגבנה, טורי ברץ', ויקטוריה בקהאם, טומי הילפיגר, פולו ראלף לורן, קלווין קליין ומייקל קורס. בנוסף, נפתחו חנויות פופ-אפ של בוס ולקוסט.

מתחם הקוסמטיקה, שייפתח בעוד כשלושה שבועות, יכלול מותגים כמו ג'ו מלון, טום פורד, ג'ורג'יו ארמני, דולצ'ה וגבנה וקיליאן.

כל מותגי העל במקום אחד. פקטורי 54 / צילום: עמית גורן

בית הקפה FACTORY 54, הממוקם בקומת הקרקע ובקומה העליונה, מציע מגוון משקאות קפה, מאצ'ה, משקאות קפה אקזוטיים מרחבי העולם וגלידות.

"אנשי עסקים צריכים לתת גב למדינה"

רוני אירני, מבעלי קבוצת אירני ופקטורי 54, מתאר את המיזם: "יש פה סוג של חיה שעדיין לא הקמנו בישראל. מדובר במיני דיפרטמנט סטור היי-אנד, שמשלב את כל המותגים שאנחנו מייבאים לישראל בקונספט הכולל קוסמטיקה, בישום, הלבשה ובית קפה. זו החנות הכי מושקעת בישראל מבחינת המותגים, השקעה פיננסית ומראה".

"חלק מהאחריות שלנו הוא להצדיע לבאר שבע". רוני אירני,

לשאלה מדוע נבחרה דווקא באר שבע, ענה אירני: "הקונספט הזה הוא הצדעה לדרום. לפני שנה היינו בצומת והחלטנו להקים חנות גדולה עם כל המותגים ובית הקפה. כלידר, אתה מבין את האחריות שלך ושאחריך מגיעים עוד עסקים. זו חלק מהאחריות שאנשי עסקים צריכים לתת למדינה גב, כל אחד עם כוחו". 

אירני הוסיף: "חלק מהאחריות שלנו הוא להצדיע לבאר שבע ולהגיד שזה מקום שכדאי להשקיע בו ולפתח. זה יום חג לבאר שבע, יש את מרכז האופנה הכי סטייליסטי ועדכני ואנחנו מעריכים שבאר שבע תכבד את הדבר הזה". 

למרות המצב הביטחוני, אירני מדווח על עלייה במכירות: "אנחנו מרגישים שינוי אבסורדי שאני קראתי לו 'שמש שקרנית'. אנשים לא טסים לחו"ל ומוצאים פורקן בקניות. באופן אבסורדי המכירות בכל הענף גבוהות יותר מהמצופה".

בנוגע ליחס המותגים הבינלאומיים למצב בישראל, אירני מציין: "לא חשנו בביקורת. מי שנמצא כבר בישראל הוא נמצא. אני מעריך שמותגים חדשים שלא נמצאים בישראל, ימשיכו לשבת על הגדר ולא יכנסו לישראל. המותגים שפה הם שוחים ונרטבו כבר. גם אם מישהו היה רוצה לצאת מישראל, זה סטייטמנט שיעבוד נגדו".

בנוסף לפקטורי 54, ביג באר שבע צפוי לקלוט חנויות נוספות כמו נספרסו ונייקי, מה שצפוי להגביר את האטרקטיביות של המתחם כולו.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר