סניקרס סופר צבעוניות ותיק מלא בסטייל: 5 פריטים לפתוח איתם את הסופ"ש

במותג הנעליים HOFF משיקים את קולקציית הסתיו החדשה, התיק האייקוני של מארק ג'ייקובס בצבע אדום בוהק ועוד כמה פריטים שעושים שמח בלב

FACTORY54 תיק אדום של מארק ג'ייקובס. מחיר: 2,690 שקלים. צילום: באדיבות המותג

CAROLINA LEMKE BERLIN משיקה את קולקציית סתיו-חורף 2024/25 החדשה תחת הקונספט הלב של ברלין. האלמנטים הבולטים של הנוף הייחודי, הגולמיות של הבטון, השיש ופלדת האל-חלד, שזורים בעיצובים של המשקפיים ומשתלבים בטבעיות עם הצבעוניות המונוכרומטית.

ההיסטוריה הדינאמית והיצירתיות המתקדמת של ברלין מהווים השראה למשחק של ניגודים, דיוק גיאומטרי, גימור מלוטש ועיצובים חדים. התוצאה: משקפיים שמדברים היסטוריה ומסתכלים אל העתיד, בתקווה שיהיה טוב יותר.

בר רפאלי לקרולינה למקה ברלין. מחיר: 299.90 שקלים, צילום: סיימון אלמלם

ואם כבר אירופה, אפשר לקפוץ לספר, משם מגיע מותג הסניקרס HOFF הנחשב היום לאחד ממותגי הסניקרס בעל הצמיחה הגדולה ביותר. קולקציית הסתיו חורף 2024 מציעה דגמים חדשים לצד שיפורים לדגמים מוכרים ואהובים.

HOFF. מחיר: 499 שקלים / יח"צ

אהבנו במיוחד את דגם ה-CITY, הגזרה הכי אייקונית של המותג המעוצבת בהשראת הניינטיז. הסניקרס לוקחות אותנו לערים החשובות בעולם בזכות הסוליה הכוללת מקומות סמליים במיוחד ואפשר למצוא אותן במגוון צבעים חמים של חורף.

מעצב האופנה האמריקאי מארק ג'ייקובס, שחגג לאחרונה 40 שנה לבית האופנה הנושא את שמו, משיק קולקציה חדשה לסתיו 2024 וממשיך להוכיח לכולם שהוא בועט, מקורי ויצירתי מתמיד, וששום דבר לא יעצור אותו. בקולקציה החדשה שנחתה בפקטורי 54 אפשר למצוא את התיק האייקוני בצבעים חדשים, ואי אפשר שלא להתאהב בתיק בצבע אדום בוהק.

מותג האופנה הצרפתי עם השורשים הישראלים BASH משיק גם הוא את קולקציית הסתיו החדשה ומתמקד העונה בסיפורה של אשת הבוקרים האמריקנית שמגדירה מחדש את המושג.

BASH לבוטיק 77. ז'קט זמש, מחיר: 2,174 / יח"צ 

באוסף בגדי דנים, וסטים, שמלות סריג ושמלות קלילות שמעליהן במראה שכבות וסט או ז'קט,  פריטי זמש בצבעי אדמה, כובעים וכמובן מגפי הבוקרים האייקוניים של המותג. אנחנו שמנו עין על ז'קט הזמש בגוון חום שוקולד שיוכל לשמש אותנו נאמנה לאורך שנים, עם ג'ינס או שמלה.

במותג המקומי MADAM BU-BU שיצא בקולקציה חדשה מצאנו את המכנסיים הכי נוחים שיש, עם גומי בחגורה וגומי בסיומת. הבד הוא כותנה עם מעט ליקרה, במראה נינוח, ספורטיבי ושיקי.

המכנסיים מגיעים בין המידות 36-46 ובמחיר של 499 שקלים, עליהם תוכלו ליהנות מהנחה של 20% לקראת החג.

MADAM BUBU. מחיר מכנסיים: 499 שקלים / צילום: עמית אופק

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר