רומנטי ומפנק: ינאי פרישר גוטמן משיק חנות ראשונה

ינאי פרישר גוטמן השיק את החנות הראשונה שלו, בה תימכר קולקציית מצעי הפרימיום בעיצובו • "אווירה רומנטית בחדר השינה היא חלק חשוב בזוגיות מוצלחת"

ינאי פרישר גוטמן בחנות הפופ אפ. צילום: מאיה אמדו

ינאי פרישר גוטמן השיק אתמול (שלישי) את החנות הראשונה שלו, בה תימכר קולקציית מצעי הפרימיום בעיצובו, במסגרת פופ אפ מיוחד בקניון עזריאלי אילון.

הקולקציה, שזכתה לשם "Collection Home Guttman Fryszer Yanai", הופכת כל חדר שינה לרומנטי, מפואר, מפנק, ומשרה עליו אווירה של מלון בוטיק אירופאי גבוה ושיקי. הקמת הפופ אפ נערכה במסגרת "עזריאלי אקדמי" של קבוצת עזריאלי.

"כמעצב פנים, יצא לי כבר אין ספור פעמים לעצב את החלל הכי אינטימי בבית - הלא הוא חדר השינה. מנקודת מבטי, אווירה רומנטית בחדר השינה היא חלק חשוב בזוגיות מוצלחת. לא סתם במלונות פאר יש אווירה רומנטית ורכה עם תחושה של נופש. אני מאמין שהאווירה הזו חשובה בכל ימות השנה, ולא רק כאשר אנו נופשים", סיפר פרישר גוטמן על קולקציית המצעים.

קולקציית המצעים של ינאי פרישר גוטמן, צילום: מאיה אמדו

"אחד הדברים החשובים לי ביותר ביצירת אווירה בחדרי שינה, זה לתת דגש עיצובי ורוך בעזרת הטקסטיל בחדר. לאחר שנים של חיפושים אחרי המצעים האולטימטיביים שישלימו את התמונה הזו עבורי ועבור הלקוחות שלי, החלטתי לייצר בעצמי את המצעים המושלמים שתמיד חלמתי עליהם".

קולקציית המצעים מציעה מספר סטים שונים, כשכל סט כולל סדין למזרן, ציפה לשמיכה וארבע ציפיות לכריות.

מחיר כל סט 999 שקלים וניתן להשיג בחנות הפופ-אפ בקניון איילון בין התאריכים 15 עד 24 בספטמבר ובאתר של ינאי פרישר גוטמן

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר