רותם חג'ג' משיקה קולקציה ואדידס בטרנד חדש: 5 פריטים לפתוח איתם את הסופ"ש

לקראת החגים יוצרת התוכן חברה ליאנגה בקולקציה בצבע לבן, באדידס מחזירים את נעלי הקמפוס ועוד כמה פריטים שעושים שמח על הלב

לקראת השנה החדשה, מותג האופנה יאנגה מהשיק קולקציית קפסולה בשיתוף המרצה ויוצרת התוכן רותם חג'ג'.

הקולקציה כוללת חליפות פשתן בגזרה רחבה, חולצות מכופתרות אובר סייז, סריגים דקים ועדינים, שמלות וחצאיות רומנטיות ועוד. הפרינט המרכזי נבחר בהתאמה לצבעוניות עדינה שמדגישה את ייחודיות הקולקציה, לצד צבעים חלקים כמו לבן, ורוד מעושן ושמפניה.הבדים כוללים שילובים של פשתן, כותנת פופלין וסריגים משולבים בכותנה.

את פריטים בקולקציה ניתן ללבוש במגוון שילובים לאירועים שונים, כך שכל אחת תוכל להתאים אותם לסטייל שלה. שמות הדגמים נבחרו על ידי רותם ומשקפים דמויות משמעותיות בחייה, כמו ילדיה, אמה וחמתה, להן הקדישה פריטי אופנה ייחודיים.

Yanga X Rotem Hagag. מחיר חולצה: 229.90 שקלים. מחיר מכנסיים: 299.90 שקלים / צילום: שי פרנקו

אחרי ההצלחה של הסמבה אדידס מחזירה עוד סניקרס אייקוניות. נעלי הקמפוס, שנחשבו בשנות ה-90 לסמל של סטייל וקוליות זוכים לחיים מחודשים עם צבעים נועזים וכמובן שלושה פסים. מחיר: 469.90 שקלים. 

‏‏אבי אברומי לאדידס / צילום: מאיר כהן 

אתר TERMINAL X יוצא במחווה לזכרו של רס"ל אמיר פישר ז"ל, לוחם ביחידת דובדבן, שנפל בקרב בכפר עזה במהלך מתקפת ה-7 באוקטובר.

אמיר במהלך חייו קעקע על גופו שישה קעקועים שהיו קרובים לליבו. בטרמינל X עיצבו ליין חולצות T-shirt עליהן מודפסים הקעקועים של אמיר בצבעים שונים ובמיקומים המדויקים שהיו על גופו. הקעקועים ביטאו את המסע והסיפור האישי של חייו - היה חייל בודד שעלה לארץ מגאנה שבאפריקה בגיל 18 וחצי כדי להתגייס לצבא. שני חבריו הקרובים של אמיר ז"ל הצטלמו עם החולצות כחלק מפרויקט הנצחתו. כל ההכנסות ממכירת החולצות ייתרמו לעמותה שתיבחר על ידי משפחתו של אמיר פישר ז״ל.

לזכרו של רס"ל אמיר פישר ז"ל, צילום: דימה טליאנסקי

Panta Rei מותג בגדי הספורט, משיק קבוצת בדים בטכנולוגיית אינפרא-אדום להגברת גמישות השרירים תחת השם Magma.  טכנולוגיית בד magma, ממירה את חום הגוף שנוצר במהלך האימון לקרני אינפרא-אדום המוחזרות לגוף. האפקט בא להמריץ בעדינות ומגביר את גמישות השרירים.

הקולקציה מעניקה תמיכה מלאה ועוטפת את הגוף ואין כמו אוברול טרנדי שיעשה את העבודה. 

Panta Rei קולקציית מאגמה. מחיר: 329.90 שקלים / צילום: אור דנון

ואם כבר ספורט גם המותג האיטלקי REPLAY משיק קולקציית אקטיב חדשה בצבעוניות מונוכרומטית הכוללת צבעים קלאסיים ורגועים כגון: שחור, חום, אפור וירוק.בקולקציה ניתן למצוא אוברולים בעלי מפתח גב מסקרן וסקסי, גוזיות, טייצים ארוכים וחולצות קרופ .

replay activewear. מחיר ז'קט: 449.90 שקלים, מחיר טייץ: 349.90 שקלים / צילום: סהר פסח

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר