ספיר אביסרור משיקה מותג וג'ינס בגזרה מעולה: 5 פריטים לפתוח איתם את הסופ"ש

את הסטייל של כוכבת "המירוץ למיליון" כולם כבר מכירים ועכשיו אפשר גם ליהנות ממנו בברנד חדש וספורטיבי, המותג של צמד האחיות מהוליווד נוחת בארץ וגם תיק שאפשר לשים בו את הכל • אספנו חמישה פריטים שעושים שמח בלב ובמלתחה

TOUCH אוברול שחור . צילום: שי פרנקו

מהרגע הראשון שהגיעה למסך הבנו שלספיר אביסרור, כוכבת "המירוץ למיליון", יש שפע של סטייל. אביסרור, שעובדת עם Z-SPORT כבר ארבע שנים, יוצאת עכשיו עם חברת בת תחת הלוגו "TOUCH". הנגיעות המועצבות מורגשת היטב בכל הפריטים, ביניהם ביגוד ספורטיבי כמו אוברלים, בגדי ים, מחטבים וגם אקססוריז. אהבנו את האוברול הארוך עם המפתח הסגור. מחיר: 299 שקלים.

TOUCH אוברול סגול / צילום: שי פרנקו

המותג האמריקני FAVORITE DAUGHTER נוסד בשנת 2020 על ידי האחיות שרה וארין פוסטר, בנותיו של המפיק המוזיקלי דייוויד פוסטר, שנולדו וגדלו בלוס אנג'לס. ארין בת ה-42 היא שחקנית שהתפתחה לכיוון הכתיבה והיזמות, ושרה בת ה-43 העמיקה את תחום המשחק וכיכבה בסדרות כמו "90210" ו"הפמליה". עכשיו המותג עושה נחיתה בפקטורי 54 ואפשר למצוא בייסיקים איכותיים לצד דנים עם ג'ינסים בגזרות נדיבות ומחמיאות שלא נרצה לצאת מהם.

מכנסי דנים כמו שצריך. מחיר: 1,049 שקלים. להשיג בפקטורי 54 / צילום באדיבות המותג 

קיילי ג'נר, אחת מהכוכבות הגדולות ביותר בעולם האופנה והבידור, ממשיכה לחדש ולהכתיב טרנדים בכל העולם. בשיתוף הפעולה שנולד בעקבות המט גאלה, ג'נר חברה למעצב הנעליים האיטלקי סרג'יו רוסי ויצרה קולקציית נעליים ייחודית שמצליחה לשלב בין היוקרה המאפיינת אותה לבין  הקו העיצובי הנקי והמתוחכם של רוסי. המותג של מעצב האיטלקי סרג'יו רוסי משווקת בישראל על ידי בוטיק מימוזה בקניון עופר רמת אביב וסנדלי הדנים על פלטפורמה תמיד יראו טוב ויקפיצו כל לוק.

מותג הנעליים של סרגיו רוסי. מחיר: 1,850 שקלים. להשיג בלעדי בבוטיק מימוזה / יח"צ

קולקציית הקפסולה BACK TO WORK  של פרפואה מציעה תכשיטים ורסטיליים, תיקי ענק, נעליים, אביזרים ומבחר פריטים טרנדיים ואופנתיים במיוחד כאשר המטרה היא לשחק ולייצר לוקים של מיקס אנד מאץ'. אנחנו שמנו עין על התיק הגדול בצבעי שחור שמנת שמאפשר לנו לקחת את כל מה שצריך ליום עבודה ארוך.

פרפואה. מחיר תיק: 229 שקלים / יח"צ 

ומשהו לקטנטנים: המותגים H&M ו-Reebok משיקים קולקציה משותפת העוסקת בעיצוב חדשני לאופנת ספורט. הקולקציה שואבת השראה מפריטי Reebok האייקוניים משנות ה-80 וה-90 וסממנים של קבוצות ספורט למיניהם. אפשר למצוא ז'קטים, סטים תואמים, סווטשירטים, חולצות וטייצים שיכניסו סטייל לארון הבגדים של הילדים.

H&M בקולקציה עם ריבוק. מחיר ז'קט בייבסול: 229 שקלים / יח"צ 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר