כמו באמריקה: אאוטלט חדש יציע מותגים בינלאומיים בעשרות אחוזי הנחה

בתחילת החודש הבא תיפתח חנות האאוטלט במתחם Dcity • בין המותגים תוכלו למצוא שם מגוון פריטי אופנה לכל המשפחה של פומה, גאפ, צ'מפיון, פולו ועוד

Brands Outlet

מתחם אאוטלט חדש במרכז Dcity במעלה אדומים יציע מותגי אופנה בינלאומיים בהנחות גדולות.

במתחם, שצפוי להיפתח בתחילת פברואר תחת השם Brands Outlet יתפרס על פני 2,000 מ"ר ואפשר יהיה למצוא מגוון מותגים בינלאומיים, כדוגמת פומה, גאפ, צ'מפיון, פולו ועוד, לנשים, וגברים וילדים בעשרות אחוזי הנחה. לדוגמא: חולצות פולו לגברים ב-99 שקלים במבצע של קונים 3 ומקבלים 1 מתנה, קפוצ׳ונים של GAP גברים ונשים ב-89 שקלים, מכנסי ספורט צ׳מפיון נשים וגברים ב-99 שקלים, קפוצ'ון אנדר ארמור מבוגרים 99 שקלים וחליפות של צ'יקו לילדים ב-39 שקלים. 

אאוטלט חדש ב-Dcity

המתחם החדש הוא בבעלות דוב רבינוביץ', בעל עסקי אופנה בלונדון שהעתיק אותם לראשונה גם לישראל, מוקם בהשקעה של למעלה מ- 25 מיליון שקל בשדרת האאוטלטים החדשה של ה-Dcity, שמשתרעת על כ-10,000 מ"ר.

מתחם ה-Brands Outlet יציע מגוון רחב של מותגים בינלאומיים בעשרות אחוזי הנחה. המתחם יכלול מחלקות בגדים, נעליים ואקססוריז של מותגים בינלאומיים מובילים, לנשים, גברים, ילדים ונוער.

"מתחם האאוטלט החדש נפתח כחלק האסטרטגיה שלנו להפוך את מתחם Dcity למוקד מרכזי של חנויות אאוטלט ועודפים של מותגים פופולריים במחירים ברי השגה", אומרת פנינה רווח מנכ''לית מרכז Dcity.

"בשנה שעברה נפתחו אצלנו חנות אאוטלט של מחסני חשמל וחנות ענק של מקס סטוק. כעת, עם פתיחת שנת 2024, אנחנו חונכים את שדרת האאוטלטים החדשה שלנו עם פתיחת מתחם ה-Brands Outlet שיציע מותגים מובילים בהנחות ענק לאורך כל השנה. במקביל, אנו נמצאים בתהליכי משא ומתן עם רשתות מובילות לפתיחת חנויות אאוטלט נוספות בשדרת ההאוטלטים שלנו. חנות הדגל תמשוך לקוחות מכל הארץ ולראשונה בישראל המחירים יהיו זהים למחירי אאוטלט בארה''ב כך שיש ציפייה רבה לפתיחת החנות". 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר