דניאל גרינברג . צילום: מתוך אינסטגרם

"אני לא גולד דיגרית": דניאל גרינברג פותחת על בן הזוג

האקסית של אייל גולן שמה סוף לליחשושים על חיבתה לגברים מבוגרים או כאלה בעלי יכולת כלכלית • "כשאני מכירה מישהו אני לא עושה תחקיר"

[object Object]

גם בזמן שהיא בחו"ל, דניאל גרינברג לא מוותרת גם על הקשר עם מאות אלפי עוקביה, ואמש (שני) בין פגישת עסקים להשלמת שופינג, פתחה את המצלמה לסשן שאלות ותשובות.

"מה הקטע עם גברים מבוגרים? לא נראה לי שזה כסף, אז באמת מה מעניין בגבר שגדול ממך ב-20 שנה?", ביקשה עוקבת סקרנית להבין כשהיא מרפררת לזוגיות הנוכחית של דניאל.

"אמרת יפה", השיבה דניאל. "לא נראה לי שזה הכסף. אני יודעת שיש כזה רעש ודיבור, היא גולד דיגרית והכסף. אז אני חייבת להגיד משהו", ביקשה להבהיר. "אני עובדת כל כך קשה ומרוויחה כל כך יפה בעבודה קשה ברוך השם. אני לא במקום שאני צריכה גבר שיקנה לי ויעשה לי או ייקח אותי. אני באמת במקום שאני עונה על כל הרצונות שלי בעצמי ובזכות עצמי ברוך השם.

ענתה על הכל. גרינברג / צילום מסך אינסטגרם

"לגבי גבר מבוגר", המשיכה והסבירה, "כשאני מכירה מישהו אני לא עושה תחקיר בן כמה אתה, מה מו מי. אני קודם כל נקשרת לבן אדם ורואה אם זה בן אדם שאני יכולה לראות איתו עתיד קדימה. אני מדברת על המקום של בגרות ובשלות והכלה. בן אדם שעבר וראה. אין קשר לגיל. יכול להיות גם גבר צעיר שיענה על זה".

כזכור, בימים אלה דניאל (30) מתחזקת זוגיות עם איש העסקים והאמן הצרפתי ריצ'ארד אורלינסקי בן ה-58, שכיכב בכותרות לפני כשבוע כשהצטלם בעירום לשער מגזין פלייבוי כשרק פסל שעיצב מכסה את אזור חלציו. בסטוריז שהעלתה בעבר כבר הספיקה להכריז שהיא מאוהבת ובתגובה לגולשות שפנו לאורלינסקי ללכלך עליה ולנסות להתחיל איתו אמרה:  "יפות שלי, תכבדו את עצמכן. זה מביך שבנות מתחילות איתו. כבדו את עצמכן, בחייאת".

טרם הזוגיות עם אורלינסקי המבוגר ממנה בכמעט שלושה עשורים, דניאל הייתה נשואה לאייל גולן בן ה-54 במשך שנתיים עד לגירושיהם בשנת 2021, עמו גם הביאה לעולם שני ילדים.

שנשאלה האם ניתן באמת לתחזק זוגיות טראנס אטלנטית דניאל השיבה שזה לחלוטין אפשרי כל עוד בני הזוג מסונכרנים באשר לציפיות שלהם מהקשר והאופן בו הוא מתנהל, ולעיתים למרחק אפילו יש יתרון.

"רוצה להשאיר דברים מאחור". גרינברג / צילום מסך אינסטגרם

בהמשך נשאלה  גם לגבי הנתק שהיא ואחותה קארין חוות לכאורה לאחרונה. "זה לא נכון שאנחנו לא מדברות", ביקשה להבהיר ואז הסבירה כי הן פשוט נמצאות בתקופות עמוסות בחייהן. היא עם מעבר הדירה שלה וגם קארין עם הדברים שלה ועדכנה שהן בילו את החג האחרון יחד. "אנחנו מדברות. היא רואה את הילדים. התרחקתי בפן החברתי ואני בשקט שלי, אז זה נראה שאנחנו לא מדברות. לקארין יש את החיים שלה ולי יש את החיים שלי. אני לא מורת דרך שלה למה עושים או לא עושים או שהיא תבקר אותי. אנחנו אחיות. קשר דם".

גם על האנשים שהשאירה מאחור לאחר הפרידה מאייל דניאל נשאלה והסבירה כי כשממשיכים בחיים לפעמים לא רוצים לשמוע על הדברים מהם המשכתם הלאה. "רוצים להשאיר דברים מאחור. זה ניקיון באנרגיה. התקדמת, אז תתקדמי".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו