מור ממן. צילום: צילום מסך אינסטגרם

מור ממן חושפת: "הבן שלי בוכה ומתפלל כל יום"

מלכת היופי במיל' מתוודה כי קשה לה לספק לילדיה את תחושת המשפחתיות • "אני נותנת הרבה לילדים שלי – אבל יש דברים שאני לא מצליחה"

[object Object]

כמו אימהות רבות, מלכת היופי במיל' מור ממן מנסה ככל יכולתה לתווך לילדיה הקטנים את המצב ולהעניק להם תחושת ביטחון עד כמה שהיא יכולה. 

אמש ( שני) שיתפה את מאות אלפי עוקביה בסטורי מכמיר לב של בנה הבכור ג'וזף בן השש יושב על המיטה ככל הנראה לאחר שחווה עוד אזעקה ומספר לה בבכי כמה חסרה לו תחושת המשפחה.

"רציתי שיהיה טוב וללכת עם כל המשפחה", שיתף את אמו בסיבה לבכי שלו. "איזו משפחה חיים שלי", היא מבקשת להבין. "אתה רוצה שנהיה משפחה? אנחנו כבר משפחה", היא מסבירה לו כשהוא משיב לה שהוא רוצה שחלק מהמשפחה יגורו איתם.

יודעת מה היא רוצה. מור ממן, צילום: טל עבודי

"אני נותנת הרבה לילדים שלי", המשיכה והסבירה מור (29) בטקסט שנלווה לסרטון, "אבל יש דברים שאני לא מצליחה לתת וזה את התחושה שהוא מכיר של משפחה", כתבה בעצב.

בהמשך הוסיפה והסבירה כי התחושה החסרה של משפחתיות היא פער שהיא לא מצליחה לגשר עליו ומשתפת כי הבטיחה לשני ילדיה (למור בת נוספת מנישואיה, לואן בת השלוש).

"לא משנה כמה אני עושה ועושה זה משהו שאני לא מצליחה לגשר עליו. אין יום שג'וזף לא מתפלל שאני אתחתן, והפעם הבטחתי לעצמי ולהם שאני אתחתן זה יהיה עד הנצח", אמרה.

כזכור, מור התגרשה בשנת 2022 מפרנק אמסלם לאחר ארבע שנות נישואים ושני ילדים משותפים. בפברואר 2023 לאחר זוגיות קצרה ואירוסים בני חודש,  נפרדה מבן זוגה שלום רהב משולם אותו הכירה בשידוך. מאז לא נקשר שמה בזוגיות אחרת.

     

הצגת פוסט זה באינסטגרם

           

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎𝐌𝐎𝐑 𝐌𝐀𝐌𝐀𝐍 -𝐇𝐎𝐍𝐎𝐑 𝐘𝐎𝐔𝐑𝐒𝐄𝐋𝐅 | מור ממן‎‏ (@‏‎mor.mamancosmetics‎‏)‎‏

"היום אני יודעת בדיוק מה אני רוצה", שיתפה בעבר מור את מאות אלפי עוקביה באינסטגרם בגבר שהיא מחפשת לזוגיות הבאה שלה כשנשאלה על כך בסטורי. "חשוב לי בעיקר מידות טובות, ערכים טובים, יראת השם, אהבת השם. גבר שהבין את מהות החיים ועכשיו זה הזמן לאהבה ולבניית בית נאמן וכשר. 

"אני לא מחפשת תלמיד ישיבה כי זה לא משהו שיכול להסתדר", הבהירה. "יותר מישהו כמוני שעובד ולומד. מחפשת את החבר הכי טוב שלי. גבר עם שמחת חיים, נאמן ואמין שיאהב את הילדים שלי כאילו זה שלו. אין לו אינסטגרם, יש לו שמירת העיניים ונגיעה כמובן. מחפשת את זה שאני אכסה את השיער שלי בשבילו".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו