הכוכבת פותחת לראשונה על הגירושין: "כל העולם שלי התפוצץ"

ג'ניפר לופז חושפת את התמודדות שלה עם הפרידה מבן אפלק • "הייתי צריכה להגיד 'אני צריכה ללכת ולהיות לבד'"

ג'ניפר לופז. צילום: AP

כבר לא בניפר: יותר מחודש לאחר שהגישה בקשה לגירושין מבן אפלק לאחר שנתיים של נישואים, ג'ניפר לופז התייחסה לראשונה לשנה שבה  לדבריה "כל העולם שלי התפוצץ" ועל איך שינוי בתפיסת העולם שלה היה זה שהוביל לפרידה בינה לבין זוכה האוסקר.

"את חייבת להיות שלמה אם את רוצה משהו שיותר שלם", אמרה לופז (55) לקומיקאית ניקי גלייזר בראיון שפורסם במגזין Interview ב-9 באוקטובר. "את חייבת להיות טובה עם עצמך. חשבתי שלמדתי את זה, אבל לא למדתי. ואז, הקיץ הזה, הייתי צריכה להגיד, 'אני צריכה ללכת ולהיות לבד. אני רוצה להוכיח לעצמי שאני מסוגלת לעשות את זה'".

     

הצגת פוסט זה באינסטגרם

           

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Interview Magazine‎‏ (@‏‎interviewmag‎‏)‎‏

ללא אזכור ישיר של אפלק (52) לופז הוסיפה: "להיות בזוגיות לא מגדיר אותי. אני לא יכולה לחפש אושר באנשים אחרים. אני צריכה למצוא אושר בתוכי." התפיסה הזו, כך חשפה, תמשיך ללוות את האופן בו תתנהל במערכות יחסים עתידיות, אך נכון לעכשיו, הבהירה, היא אינה מעוניינת ברומנטיקה. "זה העניין," אמרה לופז, שהגישה בקשה כזכור בקשה רשמית לגירושים באוגוסט, אחרי חודשים של שמועות על קשיים בנישואים לאפלק. "אין לי סטנדרט חדש כי אני לא מחפשת אף אחד", אמרה. "כל מה שעשיתי במהלך 25-30 השנים האחרונות במצבים המאתגרים האלה, מה אני יכולה לעזאזל לעשות כשאני לבד? מה אם אני פשוט חופשיה?".

בזמן שלופז הודתה שמצבה הנוכחי כרווקה הוא "לא מה שחשבתי שזה יהיה", היא הוסיפה כי "זה בדיוק המקום שהייתי צריכה להיות בו כדי להוביל אותי לאן שאני רוצה להגיע".

למרות הכאב שנלווה לפרידה מאפלק שהיה סבב שני במערכת היחסים בין השניים לאחר האירוסים שבוטלו בתחילת שנות ה-2000  ללופז אין חרטות על סיפור האהבה שלהם. "לא לרגע אחד", היא הדגישה. "זה לא אומר שזה לא חיסל אותי כמעט לגמרי. זה כמעט עשה את זה, אבל עכשיו, מהצד השני של זה, אני חושבת לעצמי, 'לעזאזל, זה בדיוק מה שהייתי צריכה'". 

לא מה שחשבה. ג'ניפר לופז ובן אפלק, צילום: איי.אף.פי.

לגבי הנרטיבים השקריים סביב סיום נישואיה והמצב הנוכחי שלה, לופז חשפה כי נאלצה להתמודד עם האמת שלה מול מה שנאמר עליה בעולם. "אני יודעת שכל מה שנכתב ונאמר עליי וכל ההשערות לגבי מי אני בתור אדם, זה לא מי שאני. למדתי את זה מזמן", אמרה. "אני יודעת שאני אדם טוב. אני יודעת שאני אימא טובה. אני יודעת מי החברים שלי. אני יודעת שהחברים שלי יודעים מי אני, אימא שלי, אבא שלי, כל זה". 

לופז, שהיא אימא לתאומים בני 16 מקס ואמה עם בעלה לשעבר מארק אנתוני, שבעת רצון מכך שלקחה את הזמן לחזור לעצמה אפילו שהדבר דרש ממנה לבטל את סיבוב ההופעות שלה מוקדם יותר השנה.

צריכה לחזור לעצמה. ג'ניפר לופז , צילום: איי.פי.

"כל כך כאב לי לאכזב, אבל פשוט הייתי צריכה להיות עם הילדים שלי ועם עצמי ולחקור לעומק את הדברים שקרו בחיי", הסבירה, "ואני שמחה שעשיתי את זה כי זה היה זמן קשה מאוד בשבילי. כנראה הזמן הכי קשה בחיי, אבל זה גם היה הזמן הכי טוב כי יכולתי לעשות את העבודה הזאת על עצמי". לבסוף הוסיפה שבתום התקופה של ההתבוננות הפנימית והעבודה על עצמה, היא תחזור לבמה בכל כוחה: "אני אהיה שם, אעשה לכם בידור", הבטיחה, ו"ואנענע את התחת שלי יותר מהר ממה שאתם חושבים". 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר