אחרי שהכירו בפריים טיים: ג'וליה שחר ויוגב מלכה מאורסים

לאחר זוגיות פוטוגנית ומתוקשרת שנוצרה ב"רוקדים עם כוכבים", זוכה נינג'ה ישראל והרקדנית התארסו ושיתפו את המאורע המרגש ברשתות החברתיות • עם פרסום התמונות, גולשים רבים מיהרו להגיב, ביניהם הקולגות והחברים של השניים

ג'וליה שחר ויוגב מלכה . צילום: שי פרנקו

זה הזמן להגיד מזל טוב: אחרי זוגיות פוטוגנית ומתוקשרת שנרקמה בפריים טיים מול עיניהם של מאות אלפי צופים ב"רוקדים עם כוכבים", זוכה נינג'ה ישראל יוגב מלכה ובת זוגו הרקדנית וזוכת העונה הנוכחית ג'וליה שחר מאורסים.

השניים שהכירו בעונה הקודמת של ריאליטי הריקודים ומתחזקים מאז זוגיות אוהבת, התארסו היום (רביעי) בחוף הבונים, כשהם משתפים את המאורע המרגש בסדרת תמונות זוגיות אותה חלקו עם מאות אלפי עוקביהם באינסטגרם כולל התמונה המתבקשת של טבעת היהלום המנצנצת. ההצעה הגיעה בהפתעה עבור ג'וליה, כשזו הייתה משוכנעת שהיא מגיעה להצטלם עבור הפקת אופנה אך כשיצאה מהרכב מצאה במקום את יוגב שכרע ברך ושלף טבעת.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Julia Shachar (@julia_shachar)

עם פרסום התמונות, מיהרו גולשים רבים להגיב, ביניהם הקולגות והחברים של השניים שרצו לפרגן להם ולפזר אהבה. "אהובי ליבי, הזוג הכי יפה בעולם. כמה אני מתרגשת. הזוגיות הכי יפה שיש. פשוט משמיים", כתבה רומי פרנקל, שהשתתפה בעונה הנוכחית של "רוקדים עם כוכבים". "מזל טוב מתוקים שלי", "מזל טוב יפים", הוסיפו הקולגות של ג'וליה מהתוכנית, סנה סוקול וארטיום ליאסקובסקי.

קולגות נוספים מהביצה בחרו להגיב ולברך: "מזל טוב חמודים! איזה אושר", פרגנה גם יושבת ראש חבר השופטים אנה ארונוב (שיודעת דבר או שניים בעצמה על מציאת אהבה בפריים טיים), "שרופה עליכם", כתבה יעל בר זוהר כשאליה הצטרפו גם אלין כהן, דנית גרינברג, אלה לי, עדן פינס, שרית פולק, אורי נגר ומאות נוספים. "עכשיו אפשר רשמית לקרוא לך ג'וליה שחר מלכה", סיכמה גולשת.

יש טבעת - ג'וליה שחר ויוגב מלכה, צילום: שירן מועלם

כזכור, יוגב מלכה זכה בעונה החמישית של נינג'ה ישראל והכיר את ג'וליה שחר על רחבת הריקודים בעונה הקודמת של "רוקדים עם כוכבים". השניים הודחו רגע לפני חצי הגמר כשהם מסיימים במקום החמישי. למרות שהכימיה ביניהם הייתה ברורה כבר מהריקוד הראשון, השניים הקפידו לא להגיב באופן רשמי לשמועות על הזוגיות. בסופו של דבר, יוגב וג'וליה חשפו את הזוגיות שלהם בנשיקה לוהטת בסיומו של ריקוד מיוחד שביצעו בחצי הגמר לצלילי השיר "הפרח בגני" בביצועו של יוגב, מה שלא הותיר ספק שהשניים יחד ומאוהבים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר