"יש לו קרע עמוק עם המשפחה": הנסיך הארי מתרחק ממייגן מרקל

הנסיך החליט לנסוע לטיול בן שמונה ימים לבדו, מה שמעיד על רצונו ליצור הזדמנויות חדשות ולהתבטא באופן עצמאי - ללא אשתו מייגן • "הוא בבירור רוצה למצוא מטרות שבהן יוכל להיות מעורב ולתת משמעות לחייו"

מייגן והארי. צילום: AFP

הנסיך הארי החליט לנסוע לטיול בן שמונה ימים לבדו, מה שמעיד על רצונו ליצור הזדמנויות חדשות ולהתבטא באופן עצמאי לאחר שחגג 40, לפי מומחים. הדוכס מסאסקס החל את מסעו באירוע צדקה בקליפורניה שארגן קווין קוסטנר, ללא נוכחות רעייתו האמריקנית מייגן מרקל.

בניו יורק, הארי השתתף בארוחת ערב של ארגון הבריאות העולמי, שם קיבל בחמימות את פני המלכה מתילדה מבלגיה. במהלך ביקורו, הוא יתמוך בעמותות ועסקים שונים כמו African Parks ,The HALO Trust ,The Diana Award ו-Travalyst. בסוף השבוע יטוס ללונדון לטקס פרסי WellChild השנתי, שוב ללא מייגן.

הנסיך הארי מחפש משמעות חדשה לחייו, צילום: Getty Images

הביוגרף המלכותי פיל דמפייר אמר לדיילי מייל כי הארי מרגיש לעתים כמו "גלגל חמישי" ונראה לא מאושר באירועים בקליפורניה. לדבריו, הנסיך מחפש משמעות חדשה לחייו ומנסה ליצור פרויקטים משלו. "הוא בבירור רוצה למצוא מטרות שבהן יוכל להיות מעורב ולתת משמעות לחייו", אמר דמפייר.

האירועים אליהם מגיע הארי לבד, מצביעים על שינוי באורח חייו ובאסטרטגיה שלו להתבטא, במיוחד בבריטניה. באירוע בניו יורק, הארי נפגש עם דמויות בכירות כמו השחקן פורסט ויטאקר וראשי סוכנויות האו"ם, לדיון בנושא אלימות נגד ילדים.

מייגן מרקל, צילום: EPA

פרשן נוסף בשם ריצ'רד פיצוויליאמס ציין כי הארי מחפש תפקידים חדשים ומנסה להגביר את הפרופיל הציבורי שלו. הוא מדגיש את הקרע העמוק עם משפחתו ואת מצבו המורכב. "יש לו קרע עמוק עם המשפחה שלו. האירועים שהוא פוקד בניו יורק עשויים לתת לו דחיפה קטנה", אמר פיצוויליאמס.

בינתיים, מייגן לא נראתה באירועים האחרונים. מקור אמר לאתר "The Mirror" כי היא החמיצה את המסיבה בביתו של קוסטנר כי "היא הייתה חולה ולא יכלה להגיע". באוגוסט, הדוכסית דיברה על מאבקה במחשבות אובדניות בשל התעללות שחוותה כ"בת משפחת המלוכה שעובדת", בתקווה לעזור לצעירים להתמודד עם רגשות דומים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר