אלברט אסקולה מתרגש: "תודה לבעל שלי שהיה שם"

לרוב אסי עזר תופס את הפרונט של הזוגיות המתוקשרת, אבל הפעם היה זה האדריכל אסקולה שלקח את הפוקוס • "היה לא פחות ממדהים"

אלברט אסקולה באירוע נגב. צילום: אייל אפרתי

האדריכל אלברט אסקולה שמתחזק זוגיות אוהבת וחמה עם אסי עזר, עשה את הצעד הראשון המשמעותי שלו בעברית והשיק לראשונה הרצאה שכולה בעברית תחת הכותרת "עתידנות בעולם האדרכילות".

אסקולה, שהוזמן להרצות באולם הקונספט החדשני של קבוצת נגב בבני ברק המשתרע על פני שתי קומות עם מיטב המותגים החשובים בתחום, עמד אל מול עשרות מעצבים ואדריכלים ודיבר על סביבת המגורים בעוד עשור. בין האורחים נצפו כמה מהשמות הגדולים בארץ בתחום, כמו תמי מוזס-בורוביץ', צביקה חורש, ניצן הורוביץ, דורית סלע, נרקיס ברזני, שלומי לוין (שגם עיצב את החלל), נתי זיו וגם אורח אחד מיוחד - בן הזוג התומך, אסי עזר.

"תודה לקהל הבאמת מושלם שהגיע להקשיב ולפרגן אחרי, ותודה לבעל שלי שהיה שם לראיין אןתי ולהסביר אותי כשמדי פעם התבלבלתי בעברית (פעם פעמיים, לא יותר)", שיתף אסקולה בחשבון האינסטגרם שלו בהתרגשות.

צילום מסך אינסטגרם

"היה לא פחות ממדהים לשבת מהצד ולראות אותו מעביר במשך שעה הרצאה שלמה בעברית. גאה בך אלברט", שיתף אסי לצד תמונה של בן הזוג ולב ענק ואוהב.

אסי עזר, מנכ"ל נגב מני אקוניס ואלברט אסקולה / צילום: אייל אפרתי

כזכור, עזר ואסקולה מתחזקים זוגיות יציבה קרוב לעשור. בשנת 2016 הם מיסדו את הקשר בחתונה מתוקשרת בברצלונה. לשניים שתי בנות שהגיעו לעולם בהליך פונדקאות.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר