"זה פייק בין דיג'יי לפרידה - גבר שאוהב אישה צריך לחבק ולגעת"

כוכבי הביצה ויוצאי "האח הגדול" התכנסו להשקת ספר האוכל החדש של רון יוחחנוב • רגע לפני הגמר, זה מה שהיה להם להגיד

רון יחננוב משיק ספר בישול חדש / משה בן שמחון

רבים מכוכבי הביצה הגיעו אמש (ראשון) למסעדת "התרנגול הכחול" לפרגן להשקת ספרו החדש של השף רון יוחננוב "מבשלים ואופים לחג" שיצא לקראת חגי תשרי.

בין הנוכחים, עצרנו לראיין את כוכב הריאליטי לירון אורפלי (טילטיל)  ויוצאת "האח הגדול" מעיין אשכנזי, שסיפקו לנו פרטים מעניינים על העונה הנוכחית, מערכות היחסים שנרקמות בבית ומי הזוכה הגדול.

רון יוחננוב השיק ספר חדש, צילום: אור גפן

"היה מאוד קשה ללהק אנשים בעונה הזו בגלל המלחמה. זה לקחת סיכון לא פשוט ואני חושב שעשו את זה בצורה הכי טובה שיכולה להיות", אמר אורפלי. 

חברתו לפאנל דו"ח יומי, מעיין אשכנזי הוסיפה כי "זה הוציא אותנו מכל העצב והכאב. היו ריבים מגוכחים על אציטון, קולה, סיגריות ולא היה נעים בגלל התקופה שאנו נמצאים. אבל אלו הריבים, על מה הם כבר יריבו?".

טילטיל התייחס גם למערכת היחסים שנרקמה בין דיג'יי ופרידה: "אני אמרתי בכל מקום, אני לא רואה פה אהבה. גבר שאוהב אישה צריך לחבק ולגעת - וזה לא נורמלי. זה פייק. כשהוא עלה במדרגות הוא אמר לה 'אני אוהב אותך', כנראה שהיו צריכים להדיח אותו לפני כדי שזה יקרה".

מעיין אשכנזי / צילום: אור גפן

טילטיל לקח את הנושא ברצינות סביב הניסיונות לשדך למעיין בן זוג חדש, והציע כשידוך את הדייר אור בן דוד. "היא מתחברת אליו מאוד. היא אוהבת גבר-גבר. תמיד היא אמרה לי את זה, אני כבר מכיר אותה". אשכנזי, ששמה עלה בכותרות בתקופה האחרונה סביב זוגיות חדשה, לא הכחישה את דבריו של טילטיל. "הוא אחלה גבר, אני חולה על גברים. אבל זה נשמע שמישהי מחכה לו בחוץ, אז לא נראה לי שהייתי מעזה להרוס".

עינב בובליל / צילום: אור גפן

מי הזוכה שלכם?

מעיין: "לדעתי יוסי".

טילטיל: "הדר או אור. מה שבטוח, הדר תתפוצץ בחוץ בלי קשר לזכייה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר