אופירה אסייג מתגרשת: "זה נגמר מזמן"

אשת התקשורת כתבה בסטורי באינסגרם שלה: "נישאר חברים טובים למען הילדים" • עוד ביקשה פרטיות והוסיפה: "יש לנו שלושה ילדים מתוקים וטובים והם כל החיים שלנו"

אופירה אסייג. צילום: אור גפן

אשת התקשורת אופירה אסייג הודיעה היום (חמישי) כי היא מתגרשת מבעלה גילי מנקין. "אני וגילי מתגרשים", כתבה אסייג בסטורי באינסטגרם. "יש לנו שלושה ילדים מתוקים וטובים והם כל החיים שלנו ונישאר חברים טובים למענם. למען הילדים שלנו אבקש פרטיות. זהו, זה נגמר מזמן וזה כבר לא סוד".

אופירה אסייג וגילי מנקין מתגרשים, צילום: מתוף אינסטגרם

השניים ידעו עליות ומורדות בקשר הזוגי שלהם ונפרדו בעבר אך חזרו זה לזרועות זו. למנקין ולאסייג שלושה ילדים משותפים והם התגוררו בצפון תל אביב יחד. מנקין הוא אחד הבעלים בקבוצת התקשורת ONE, והם הכירו כאשר אופירה עבדה כעורכת באתר.

השניים הכירו הכירו בעת שאסייג שימשה כעורכת התוכן של האתר. בני הזוג נישאו בשנת 2008 וכעבור עשור החליטו להיפרד בפוסט שהעלתה אסייג בערב יום כיפור. כשנה לאחר מכן חזרו השניים לחיות יחד וכעת כאמור, הגיע המועד לספר לעולם על סיום הקשר הרומנטי ביניהם.

כבר לא סוד. אופירה אסייג וגילי מנקין, צילום: אור גפן

בריאיון למגזין את בספטמבר 2020 סיפרה: "היום אני לא מאמינה במוסד הנישואים, זה מיותר להתחתן, ואם להתחתן אז אזרחי, לא ברבנות. אדם שכל חייו ישב בכולל והוא יגיד לי מה לעשות? אני מקווה שהבת שלי לא תתחתן ברבנות".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר