מור ממן חושפת: "מחפשת גבר שאני אכסה את השיער שלי בשבילו"

אחרי שביטלה את האירוסין מלכת היופי במיל' מגלה בדיוק מה היא מחפשת מבן זוגה הבא • "חשוב לי בעיקר מידות טובות, ערכים טובים, יראת השם, אהבת השם"

מור ממן. צילום: אינסטגרם

רגע לפני ט"ו באב, מור ממן החליטה אמש (שבת) לפתוח את הלב ולאפשר ל-180 אלף עוקביה באינסטגרם לאתגר אותה בשאלות, מה שכמעט כמו תמיד הוביל לסקרנות בעיקר בכל הקשור לחייה האישיים ובפרט לסטטוס הרומנטי שלה וכיצד היא מגדלת את ילדיה.

"איזה סגנון גבר את תחפשי היום?", נשאלה ממן שכזכור ב-29 שנותיה הספיקה להתחתן, להביא שני ילדים לעולם, להתגרש אחרי 4 שנים ואז להתארס שוב לתקופה קצרה מאוד, כשכיום היא אינה בזוגיות ומגדלת את שני ילדיה לבדה.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by 𝐌𝐎𝐑 𝐌𝐀𝐌𝐀𝐍 -𝐇𝐎𝐍𝐎𝐑 𝐘𝐎𝐔𝐑𝐒𝐄𝐋𝐅 | מור ממן (@mor.mamancosmetics)

"שאלה ממש יפה", השיבה ואז פירטה: "היום אני יודעת בדיוק מה אני רוצה. חשוב לי בעיקר מידות טובות, ערכים טובים, יראת השם, אהבת השם", הדגישה ממן שכזכור עוברת בשנים האחרונות תהליך התחזקות משמעותי בו היא משתפת רבות את עוקביה.

"גבר שהבין את מהות החיים ועכשיו זה הזמן לאהבה ולבניית בית נאמן וכשר. אני לא מחפשת תלמיד ישיבה כי זה לא משהו שיכול להסתדר", הבהירה. "יותר מישהו כמוני שעובד ולומד. מחפשת את החבר הכי טוב שלי. גבר עם שמחת חיים, נאמן ואמין שיאהב את הילדים שלי כאילו זה שלו. אין לו אינסטגרם, יש לו שמירת העיניים ונגיעה כמובן. מחפשת את זה שאני אכסה את השיער שלי בשבילו".

“מה דעתך על בגידות?”, ביקשה עוקבת נוספת לדעת וקיבלה תשובה נחרצת: "בגידות זה דבר שלא נסלח", השיבה ממן", "בכל אופן אצלי. אני גם טיפוס שנותן את הלב, אבל אם מישהו בגד באמון שלי נגמר הסרט". כשנשאלה האם היא מאמינה בידידות בין גבר לאישה אמרה שאין מצב כזה מבחינתה: "אני עתיקה של החיים".

צילום מסך אינסטגרם

לקראת סיום נשאלה ממן מדוע היא מגדלת את שני ילדיה לבד ולמרות שמדובר בשאלה פרטית מאוד בחרה להשיב עליה בכנות: "אני לא טיפוס שמתמסכן וגם לא אוהבת לחשוף יותר מדי מהחיים האישיים שלי אבל זו שאלה שכל הזמן חוזרת על עצמה. בגדול אני מגדלת את הילדים לבד במלוא מובן המילה. מעולם לא קיבלתי מזונות וגם אין הסדרי ראייה. בקיצור, אין עם מי לדבר. ככה זה התיקון שלי ואני מחבקת אותו באהבה. עם כל הקושי אין לי זמן ואנרגיות מיותרות להתחיל לחנך איך צריך אבא להתנהג. תודה להשם על הכל", סיכמה את הסוגיה ברמיזה שלא השתמעה לשתי פנים לחוסר המעורבות של הגרוש שלה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר