ג'ני צ'רוואני ורוני מאנה ׁ(ארכיון). צילום: קוקו

לרוני מאנה נמאס: "תדמיינו שאתם מתעוררים כל יום עם ג'ני אחרת"

ג'ני צ'רוואני העניקה ראיון ארוך בו סיפרה על מערכת היחסים עם בעלה לשעבר • מאנה, מצדו, לא נשאר חייב

[object Object]

בחודש דצמבר האחרון הגיע לסיומו הליך הגירושין המתוקשר והארוך בין איש הנדל"ן רוני מאנה והדוגמנית ואשת העסקים ג'ני צ'רוואני. השניים היו נישואים 14 שנה, שבמהלכן הביאו לעולם שתי בנות. כעת, לאחר שקט יחסי, פתחה בסוף השבוע האחרון צ'רוואני בראיון ארוך ל"מאקו" שבו סיפרה על מערכת היחסים בין השניים.

"מי שהייתי בגיל 24 כשהתחלנו להיות יחד הייתה שונה ממי שהייתי בגיל 30, פלוס שתי ילדות. כשאני השתניתי והדרישות שלי השתנו נוצר פער. צריך להוסיף לזה פער גילים גדול מאוד, של 24 שנים בינינו, וזה כבר משהו שהיה בלתי אפשרי להדביק", אמרה צ'רוואני בראיון.

ג'ני צ'רוואני ואיש הנדל"ן רוני מאנה מחוץ לבית הדין (ארכיון), צילום: ניר פקין

מאנה הגיב על דבריה: "אחרי כל כך הרבה זמן יש איזון, גם במעמד בתוך הבית", כתב בחשבון האינסטגרם שלו והוסיף: "עכשיו תדמיינו שאתם מתעוררים כל יום עם ג'ני אחרת".

צילום מסך אינסטגרם

הראיון של צ'רוואני מגיע בעקבות קמפיין חדש שאותו היא עתידה להשיק למוצרי שיער. על כך עקץ אותה מאנה: "בפעם הבאה שתרצי לקדם פורמולות לשיער - תבקשי ואחבר אותך בכייף". 

צילום מסך אינסטגרם

צ'רוואני, שנמצאת בחופשת קיץ עם בנותיה מעבר לים, ציינה בחשבון האינסטגרם שלה כי "היה לי שבוע מורט עצבים עם הכתבה ועם מה שבא אחריה. כמות ההודעות המרגשות שקיבלתי – על זה אני שמה את הפוקוס ואומרת תודה". 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו