אחרי ההודעה על הגירושין - ספיר נרקיס מדברת לראשונה

15 שנה ניהלו השניים מערכת יחסים שידעה עליות ומורדות, וכעת ההחלטה היא סופית • "אנחנו משתדלים לא לתת לכל הרעשי רקע לנהל אותנו", אמרה

ספיר נרקיס. צילום: אור גפן

אחרי פירוק החבילה המשותפת של הזמר ליאור נרקיס ואשתו ספיר, נראה כי האחרונה ממשיכה הלאה. הבוקר (שני) הגיעה ספיר לחנות הפופ אפ בקניון רמת אביב של "מיס נורי", אליו נבחרה ממש לאחרונה לשמש כפרזנטורית לצד קארין עליה.

"זה משהו אישי שלנו, אבל זה לא סוד שאנחנו בהליך של פרידה. קיבלנו את זה במשותף. נקווה שיהיה טוב לכולם", אמרה ספיר כשנשאלה על הסטטוס הזוגי שלה.

ספיר נרקיס ובעלת המותג "מיס נורי" אלינור ברוך יושע בהשקת החנות בקניון רמת אביב / צילום: אור גפן

כזכור, המשברים ביחסים בין ליאור וספיר זכו לסיקור רב במדורי הרכילות. בעבר הם כבר נפרדו מספר פעמים בעקבות משבר ואז חזרו זה לזו. הפעם, כאמור, העניין סופי.

"אנחנו משתדלים לא לתת לכל הרעשי רקע לנהל אותנו ולהשפיע עלינו, במיוחד כשיש לנו שני ילדים קטנים, שהם הדבר הכי חשוב עבורנו", סיפרה ספיר שרק לאחרונה חגגה את יום הולדתה ה-35 בדובאי, הרחק מליאור.

"זה היה מדויק עבורי, קצת לצאת מכל הסטרס והלחץ. להתנתק לכמה ימים עם חברות וליהנות".

המשיכה הלאה. ספיר נרקיס, צילום: אור גפן

ספיר וליאור נישאו בנובמבר 2009, ולשניים שלושה ילדים. בחודש אפריל האחרון דווח כי ליאור עזב את ביתם המשותף בעקבות משבר נוסף מיני רבים בשנים האחרונות. 

כשהשניים השתתפו ב"המטבח המנצח" חשפה ספיר כי בעקבות הלחץ הנפשי בו הייתה נתונה ברקע המשברים עם ליאור, היא פיתחה דלקת בשרירי הפנים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר