"נחוש להתחתן איתה": בראדלי קופר וג'יג'י חדיד מעלים הילוך

עוד לפני שחגגו את יום השנה לזוגיות שלהם, השחקן בראדלי קופר כבר מתכנן למסד את הקשר עם הדוגמנית ג'יג'י חדיד ולהציע לה נישואין • "הם מחויבים זה לזו ועכשיו זה רק עניין של מתי"

בראדלי קופר, ג'יג'י חדיד

בטרם חגגו שנה של זוגיות או אפילו אישרו באופן פומבי שהם אכן במערכת יחסים, השחקן זוכה הגראמי ומועמד האוסקר בראדלי קופר כבר מתכנן למסד את הקשר עם הדוגמנית הפרו-פלשתינית ג'יג'י חדיד ולהפוך אותה לאשתו.

מקורבים לקופר אמרו שהשחקן המאוהב, שכיכב בסרטים דוגמת "אופטימיות היא שם המשחק", "בדרך לחתונה עוצרים בווגאס", "כוכב נולד" ו-"המאסטרו", מוכן לקחת את הרומן בן תשעת החודשים שלהם לשלב הבא ולהציע נישואין לחדיד הצעירה ממנו בשני עשורים.

בראדלי קופר מוכן לקחת את הרומן לשלב הבא, צילום: איי.אף.פי.

עוד הוסיפו כי השניים, שלכל אחד מהם יש בת אחת ממערכת יחסים קודמת, דנו גם באפשרות להביא ילדים יחד, ולהוסיף ל"משפחה המשולבת והמתפקדת" שלהם. כזכור, האקס של חדיד ואב בתה הוא זאין מאליק, כוכב להקת הבנים הבריטית לשעבר וואן דיירקשן, והאקסית של קופר היא דוגמנית העל אירינה שייק, שגם היא משמשת כאם בתו היחידה.

"בראדלי כבר החליט שהוא עומד להציע לג'יג'י להתחתן איתו", אמר מקור לאתר הדיילי מייל הבריטי. "זו אפילו לא שאלה. הם דיברו על משפחה ונישואים כבר בתחילת הקשר שלהם. הם מחויבים זה לזו ולתוכניות שלהם כבר זמן מה ועכשיו זה רק עניין של מתי".

עוד הוסיף המקור: "לבראדלי יש רק כמה פרויקטים בהפקה כרגע אבל אין לו כלום אחרי זה. הוא רוצה לקחת קצת זמן כדי להתמקד בזה ולתת לג'יג'י את תשומת הלב והאהבה שהיא ראויה לה. כבר יש לו את הברכה של משפחתה, חבריה ואפילו של בתה".

חדיד חולקת משמורת על קאי בת השלוש עם מאליק בעוד קופר הוא אביה של ליאה בת השבע, שאת המשמורת עליה הוא חולק עם שייק כאמור. "בראדלי פגש את זאין. כולם התקדמו ומחויבים להיות הורים כך שאין בעיה כלל. הם היו בקשר מספר פעמים כאשר טיפלו בילדים שהם מגדלים במשותף", הוסיף ואמר המקור, כשהוא מציין שהבנות של השניים ביחסים מצוינים ומתנהלות כמעט כמו אחיות.

"בראדלי רוצה לתת לג'יג'י את תשומת הלב", צילום: אי.אף.פי

מקור נפרד אישר שהרגשות של קופר כלפי חדיד התעצמו בזכות התמיכה שלה בו במהלך עונת הפרסים המאכזבת שלו בשנה האחרונה עם הסרט "מאסטרו". "למרות שקיבל מספר מועמדויות, הוא לא זכה באף אחד מהפרסים הגדולים וג'יג'י הייתה שם לנחם אותו", סיפר. "הם לגמרי 'האדם האחד של השנייה' ותומכים זה בזו בצורה כזו שלבלות את שארית חייהם יחד נראה כמו השלב הבא עבורם".

כאמור, השניים טרם אישרו בפומבי כי הם ביחד והם משתדלים לשמור על פרופיל נמוך כשהם מנסים להתרחק מהתקשורת ומתועדים בעיקר בצילומי פפראצי שכללו עד כה תיעוד בדייט רומנטי במסעדה ובפסטיבל מוזיקה בנאפה. באופן מעט אירוני, מי שהפגישה בין השניים, כך מספרים יודעי דבר, הייתה שייק. "ג'יג'י ואירינה היו קרובות במשך השנים כשעבדו יחד, וג'יג'י ובראדלי נפגשו בעבר, אבל זה תמיד היה בקטע ידידותי במפגשים חברתיים. הקשר ביניהם התחזק סביב הבנות שלהם, כשבראדלי הזמין אותה לצאת. הוא רדף אחריה והיא בהחלט הייתה מעוניינת ונרגשת".

אירינה שייק ובראדלי קופר בתקופה בה יצאו, צילום: איי.פי

חדיד הייתה בעבר בקשר רומנטי בין היתר עם הזמרים קודי סימפסון וג'ו ג'ונאס וגם עם ליאונרדו דיקפריו. בשנת 2015 החלה לנהל מערכת יחסים עם מאליק שהייתה רצופה עליות וירידות. השניים הביאו לעולם את בתם קאי בשנת 2020 ונפרדו סופית בשנת 2021. קופר היה נשוי במשך חצי שנה בשנת 2006 לשחקנית ג'ניפר אספוזיטו. בשנים שלאחר גירושיו, ניהל מערכות יחסים מתוקשרות עם השחקניות רנה זלווגר וזואי סלדנה ועם השחקנית והזמרת סוקי ווטרהאוס. בשנת 2019, לאחר ארבע שנות זוגיות עם אירינה שייק ולידת בתם הבכורה בשנת 2017, השניים נפרדו.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר