כוכב "חתונמי" חושף למה נפרד מבת זוגו: "הבית שלי ריק, אני רוצה משפחה וילדים"

רונן מימון סיפר ל"ישראל היום" כי העובדה ששירת במילואים במרבית הזוגיות שלו עם אביב דר, גרמה לכך שהשניים נפרדו: "היא לא ויתרה, אבל קשה כך ליצוק ביטחון בזוגיות" • ואיך הגיב על ההערות שקיבל על שעלה במשקל?

"חתונה ממבט ראשון". צילום: קשת 12

רונן מימון, כוכב העונה האחרונה של "חתונה ממבט ראשון", נמצא מזה מספר חודשים בשירות מילואים – שבמהלכו חווה עלייה במשקל גופו, נושא שבו עדכן את עוקביו באינסטגרם.

בשיחה שקיים עם "ישראל היום", סיפר מימון על הדרך שבה הוא בוחר להתייחס להערות חסרות הטקט שהוא מקבל ברחוב וברשתות החברתיות בנוגע לגזרתו, וגם חושף לראשונה את הסיבה לפרידה מבת זוגו לשעבר, המפיקה אביב דר, אחרי שמונה חודשי זוגיות: "קשה לחזור לבית ריק".

הסטורי של רונן מימון // אינסטגרם

"לא מעט מכם שואלים אותי איך העליתי ככה במשקל בזמן המילואים, אז קודם כל – תודה", כתב בקריצה על רקע תמונת צילום מסך שלא מתוך ריאיון שקיים בתוכנית "חיים ומעיין" בקשת 12. "קשה לשמור על משטר אימונים קבוע בזמן המילואים יחד עם אוכל משובח מהאזרחים לתקופה כל כך ארוכה, והתוצאה היא 6-7 קילו נוספים", הסביר.

"מנסים לחזור לשגרה, קשה", אומר לנו מימון עוד לפני שהפנינו אליו כל שאלה. "בדיוק עכשיו הייתי עם רז מהתוכנית (רז איתן), ובדיוק סיפרתי לו שכל פעם אני מנסה לחזור לשגרה ולעבודה, ואי אפשר כי קוראים לי כל פעם למילואים. אתה מנסה ליצור לעצמך איזושהי הכנסה, ואי אפשר. כל פעם יש משהו אחר".

רונן מיימון ב"חתונה ממבט ראשון", צילום: קשת 12

בסטורי שפרסמת, סיפרת על עוד אתגר שניצב בפניך בתקופה הזו – העלייה במשקל בחודשי המלחמה. קיבלת הערות בעניין גם מאנשים ברחוב?
"גם ברחוב וגם בהודעות באינסטגרם. כולם מאוד ישירים. 'למה העלית ככה במשקל?', 'איך העלית ככה במשקל?', 'איך זה קרה?', כל מיני. 'אתה במילואים, אתה לא צריך לרזות?'".

איך הגבת?
"אין לי בעיה. זה היה די מצחיק, זה די שעשע אותי, אבל אתה יודע, אני רוצה לתקן ולשפר את זה. אני רגיל לקבל מחמאות, ולא שאומרים לי איך העליתי במשקל. המשקל מטריד אותי. לפני התוכנית שקלתי 25 קילו יותר, ואז נכנסתי למשטר של שישה אימונים בשבוע והקפדה על תזונה. ספורט ברמה הכי מקצועית שיש, משקולות והכל, האוכל היה מאוד מדויק ומסודר".

ועכשיו?
"עכשיו אני מתחיל מחדש. סיימתי את המילואים בתקווה שיש לי שלושה חודשים של שקט לתת עבודה, לעבוד על עצמי שוב, ולהוריד את 7-6 הקילוגרמים הנוספים שהעליתי".

עברת אתגרים קשים מאלה.
"אמרו לי 'עברת את רותם (הכוונה לרותם פיינברג, ששודכה לו בריאליטי; י"ד), תעבור גם את זה'". (צוחק)

רותם ורונן בסופ"ש הזוגות של "חתונמי", צילום: צילום מסך באדיבות קשת 12

לאחרונה נפרדת מבת זוגך, אביב דר. למה זה קרה?
"הייתה לי מערכת יחסים כמעט תשעה חודשים, ששישה חודשים מתוכם הייתי במילואים. זה לא שלא היה טוב, היה מדהים. היא בחורה מדהימה שהייתה שם בשבילי ולא ויתרה. עצם זה שהיו ימי מילואים והיא לא אמרה 'לא רואים אותך, אז ביי'. מה שקורה זה שקשה לי ליצוק ביטחון אצל שני הצדדים. עוד חודש ועוד חודש (מילואים), קשה ליצוק ביטחון בזוגיות. וכשאין את הביטחון שאני אראה אותו ונגשר על פערים וניפגש, אז קשה לעבוד על מערכת היחסים".

קשה לך לחזור לבית ריק?
"ברור, אין איך לייפות את זה. הבית שלי ריק. אני רוצה משפחה וילדים, זה משהו שבוער בי ובמצב הדברים זה מאוד לא קל. אתה מוצא את עצמך חוזר מהמילואים עם התיק והנשק ואתה רוצה שיסתכלו עליך, שיחבקו אותך, שיאהבו אותך ושיהיה לך את המקום החם לחזור אליו – ואין את זה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר