"תפסיקי לדרבן ילדות להתבוללות": גל רובין חוטפת ברשת

שבועות ארוכים אחרי שנחשפה הזוגיות שלה עם מתמודד "המירוץ למיליון" הערבי, כוכבת "הישרדות" ממשיכה לחטוף חיצים ברשת החברתית • "עוד אלף גלגולים לא תגיעי למדד החינוך של הילדים שלי"

גל רובין ובן זוגה מודי. צילום: רפי דלויה

הביקורת שספגה גל רובין בזמן האחרון הייתה עוצמתית במיוחד. מאז שדווח בעמודי הרכילות על הזוגיות החדשה שהיא מנהלת עם כוכב "המירוץ למיליון" הערבי מחמוד צפורי, הרשת סערה. נראה שגם כעת, שבועות ארוכים אחרי ששיתפה את העולם בקשר הרומנטי, היא עדיין נאלצת להתמודד עם הודעות קשות, לעיתים גם מצד אנשים שבוחרים לעקוב ולהיחשף לתכניה באינסטגרם. היום (חמישי) היא העלתה צילום מסך של הודעה קשה שנשלחה אליה מצד עוקבת שלה שדרשה ממנה לשתוק והאשימה אותה בעידוד התבוללות.

"חתיכת פסיכית, סתמי כבר את הפה עם הערבי שלך ותפסיקי לדרבן את הילדות להתבוללות!", כתבה אותה עוקבת לרובין בתגובה לראיון שקיימה יחד עם בן זוגה לאחד מאמצעי התקשורת. תעשי בבית שלך מה שאת רוצה, את מי זה מעניין בדיוק?", גערה בה.

הסטורי של גל רובין // מתוך אינסטגרם

רובין לא נשארה חייבת. היא אמנם לא השיבה לאותה גולשת באופן פרטי, אך עשתה זאת דרך הסטורי שלה על רקע צילום מסך של ההודעה שנשלחה אליה. "חייבת להבין מי אחראי על החינוך הברברי של האנשים האלה, שעוקבים מרצונם החופשי ומרשים לעצמם לנבל את הפה שלהם ככה כאילו שיש להם סמכות לבריונות ברשת", התקשתה להבין. "מי את גברת ועוד רבים כמוך שתקראי לי בשמות?!", זעמה. "שעוד אלף גלגולים לא תגיעי למדד החינוך של הילדים שלי ושלי. שלעולם לא הייתי שולחת לך הודעה, לא משנה כמה את לא לטעמי ובטח שלא בצורה שפלה כזאת".

שנייה לפני שחתמה את דבריה, רובין ייעצה לאותה גולשת לנצל את הזמן הפנוי שלה לטובת מעשים ראויים יותר מכתיבת הודעה משתלחת. "תעשי בדק בית. והייתי ממליצה לך בחום להביא עוד ילד או לסגל תחביב לחיים שלך במקום להשתמש באינסטגרם באופן כל כך רדוד ושפל ולהוריד אנשים ככה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר